Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

je moet dan op die .... klikken dan wordt je keuzemenu groter;
dan kan je weer smileys kiezen, maar bv ook een afbeelding invoegen
Had dat al geprobeerd maar werkt bij mijn mobiel niet. Niet op geen enkele blok met de 3 puntjes verticaal.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: EHE
Goedemorgen :+


Gaat prima met mobiel :Y, alleen wel de juiste aantikken als je je duim gebruikt.
Geprobeerd met duim want vinger werkt niet. Wat denk je? Met de duim lukt het ook niet.

Op linker 3 puntjes komt er wel een balkje onder maar alles lichtgrijs. Op middelste 3 puntjes krijg ik een X² en verder niks en op rechter 3 puntjes komt er [ ]. Niets werkt dus.

Zal wel met een instelling in settings te maken hebben. Maar eens uitzoeken als ik daar tijd en zin in heb.

O ja, ook een goede middag.
 
Geprobeerd met duim want vinger werkt niet. Wat denk je? Met de duim lukt het ook niet.

Op linker 3 puntjes komt er wel een balkje onder maar alles lichtgrijs. Op middelste 3 puntjes krijg ik een X² en verder niks en op rechter 3 puntjes komt er [ ]. Niets werkt dus.

Zal wel met een instelling in settings te maken hebben. Maar eens uitzoeken als ik daar tijd en zin in heb.

O ja, ook een goede middag.
Op de smiley drukken
Screenshot_2022-01-26-16-38-23-96_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Dat zeg ik. Weet waar ik op moet drukken want heb ook nog een pc. En daar werkt het wel. Maar op mobiel krijg ik niet die tabbladen met;

B I : paperclip Smiley : Pijl terug | zoeken

Druk ik op de linkse drie puntjes onder elkaar dan komt die balk wel maar blijft alles lichtgrijs ofwel niet selecteerbaar.

Maar duim omhoog voor je tip.
 
Even aan het zoeken geweest en toch nog eenvoudig gevonden. Op drie puntjes rechts gedrukt. Krijg dan blauwe haken [ ]. Daarop drukken en dan komen de selecteerbare iconen in de balk. Zo simpel kan het soms zijn.

|(8)7:t
 
Net 2 motoren aangepast. Van de chinese kuip op de SC57 liep de linker onderkuip te dicht langs de uitlaat. Vermoedde dat dus poosje warm laten lopen. Werd wel erg heet dus om verbranden te voorkomen maar los gehaald en extra stukje hittewerende folie er op geplakt. Ook het beugeltje wat meer naar buiten gebogen. Lijkt nu goed te zijn want heb stukje gereden en kuipdeel voelt nu acceptabel warm aan.
Op de QS na is deze nu compleet.

Was toch bezig en wist dat een boutje van de spiegel op de SC50 afgebroken was. Hier kon ik dus wel goed bij dus uitgeboord en opgetapt. Is een M6 biutje dus geboord met 3,5, 4, 4,5 en 4,9mm. Ging goed en nog recht ook. Tap erdoor en ook dat gefixed. Die is dus helemaal compleet nu.

Nu wachten op een droge weg en dan maar weer een kort rondje om. Heb er zin in.
 
Net 2 motoren aangepast. Van de chinese kuip op de SC57 liep de linker onderkuip te dicht langs de uitlaat. Vermoedde dat dus poosje warm laten lopen. Werd wel erg heet dus om verbranden te voorkomen maar los gehaald en extra stukje hittewerende folie er op geplakt. Ook het beugeltje wat meer naar buiten gebogen. Lijkt nu goed te zijn want heb stukje gereden en kuipdeel voelt nu acceptabel warm aan.
Op de QS na is deze nu compleet.

Was toch bezig en wist dat een boutje van de spiegel op de SC50 afgebroken was. Hier kon ik dus wel goed bij dus uitgeboord en opgetapt. Is een M6 biutje dus geboord met 3,5, 4, 4,5 en 4,9mm. Ging goed en nog recht ook. Tap erdoor en ook dat gefixed. Die is dus helemaal compleet nu.

Nu wachten op een droge weg en dan maar weer een kort rondje om. Heb er zin in.
Dat extra hittewerende folie is geen overbodige luxe, die China kuipen zijn in no time vervormd.
Ik heb aan de binnenzijde van mijn kuip ook van die tape/folie moeten doen, ik heb weliswaar oem zijkuipen, maar de bochten van het nieuwe uitlaatsysteem zaten net wat dichterbij de kuip waardoor ik hele lichte verkleuringen in de lak zag ontstaan. Ik was net op tijd, toch nog een voordeeltje geweest al dat poetsen… :+
 
Gelukkig maar dat je het zag Chris. Zou zonde zijn op die prachtfiets van je.

Mijn Chinees spul ziet er wel knap uit, past ook nog en sluit onderling goed aan maar het lakwerk is slecht. En net als bij jou zat de rechteronderkuip dicht bij de uitlaat. Sterker, het zat er tegenaan. Die dus ter plaatse uitgefreesd.
In mijn geval accepteer je zoiets voor die paar honderd euro. Als je voor een paar duizend oem spul koopt is het balen.

Benieuwd hoe het zich houdt na een paar maanden rondrijden.
 
Gelukkig maar dat je het zag Chris. Zou zonde zijn op die prachtfiets van je.

Mijn Chinees spul ziet er wel knap uit, past ook nog en sluit onderling goed aan maar het lakwerk is slecht. En net als bij jou zat de rechteronderkuip dicht bij de uitlaat. Sterker, het zat er tegenaan. Die dus ter plaatse uitgefreesd.
In mijn geval accepteer je zoiets voor die paar honderd euro. Als je voor een paar duizend oem spul koopt is het balen.

Benieuwd hoe het zich houdt na een paar maanden rondrijden.
Op de foto’s ziet het er verder wel strak uit op die blade 👌🏼 Ik zit ook nog steeds te denken aan een set racekuipen of evt China kuipen, vind de Laguna Seca nog steeds erg gaaf. Maar goed, voorlopig nog even het eea in huis en tuin te klussen, dus dat komt later nog wel. :)
 
Ziet er in het echt ook wel strak uit. Maar als je goed kijkt of het licht erlangs laat strooien zie je druppels/zakkers, sinaasappel huidje en uitschieters. Over het algemeen ziet het er wel netjes uit voor die prijs.

Hier hetzelfde. Moet ook veel opknappen aan het huis. Wachten ook daarop is mooi weer. Dan wordt het weer schipperen tussen verfen of motirrijden.
 
Ik ben hier nog wel jaren aan t klussen en (ver)bouwen, maar nu we t na een jaar zo goed als geen motorrijden iig leefbaar hebben gemaakt hier, ga ik me wel voornemen om dit komende jaar af en toe ook weer eens aan mezelf en de motorstal te denken
 
Ik ben hier nog wel jaren aan t klussen en (ver)bouwen, maar nu we t na een jaar zo goed als geen motorrijden iig leefbaar hebben gemaakt hier, ga ik me wel voornemen om dit komende jaar af en toe ook weer eens aan mezelf en de motorstal te denken
Hadden wij ook, na anderhalfjaar verbouwen was het leefbaar, toen maar de fireblade van Perry overgenomen en ook weer gaan motorrijden. Nu nog steeds zat klusjes te doen maar minder belangrijk zoals het washok en zolder. Over een paar jaar komt er een nieuwe schuur en wordt ook de hele tuin aangepakt.
 
hoop dit jaar de schuur nog 120m2 groter te maken ( vergunningaanvraag loopt sinds eind december); past allemaal binnen t bestemmingsplan, dus verwacht eigenlijk dat het wel moet lukken met die vergunning.
Het jaar erop ga ik een oud bouwvallig gedeelte dat aan het huis vast zit slopen en dan over een paar jaar moeten we het huis nog eens echt aan gaan pakken en een stukje uitbreiden.
de tuin maak ik me de komende jaren dus nog helemaal niet druk om; ga de komende weken wel bezig om het complete terrein opnieuw af te rasteren, zodat de koeien en schapen tenminste ook in onze "tuin" blijven lopen de komende jaren ;)
 
dan wordt er dus niet heel veel gesleuteld en al helemaal niet gelast of geslepen...

misschien moet ik daar ook maar eens mee gaan stoppen; dan wordt het een stuk eenvoudiger om de boel een beetje netjes te houden ;)
 
Dat soort dingen begin ik niet aan. Door schade en schande wijs geworden dat dat soort zaken niet voor mij zijn weggelegd. Ik kan heel goed schoonmaken (kast vol met mequiars spullen) en ik ben handig met computers en software maar dan houdt het wel op. Daarom zien die tegels er nog als nieuw uit. 🙂
 
hoop dit jaar de schuur nog 120m2 groter te maken ( vergunningaanvraag loopt sinds eind december); past allemaal binnen t bestemmingsplan, dus verwacht eigenlijk dat het wel moet lukken met die vergunning.
Het jaar erop ga ik een oud bouwvallig gedeelte dat aan het huis vast zit slopen en dan over een paar jaar moeten we het huis nog eens echt aan gaan pakken en een stukje uitbreiden.
de tuin maak ik me de komende jaren dus nog helemaal niet druk om; ga de komende weken wel bezig om het complete terrein opnieuw af te rasteren, zodat de koeien en schapen tenminste ook in onze "tuin" blijven lopen de komende jaren ;)
Konden wij er hier maar eentje neerzetten van 120m2. Wij hebben maar 440m2 grondoppervlak. De schuur is nu zo'n 26m2 en op een ongunstige plek. De nieuwe schuur moet zo'n 56m2 worden met een zolder erop.
 
56m2 is al een donders mooie ruimte hoor!
in ons vorige huis had ik 39m2 met daarboven een zolder; dat is echt al wel top om in te kunnen werken, maar zodra er meer kinderen (lees fietsen) komen staat het toch ook al wel heel erg snel te vol.
mijn werkplaatsje is nu nog maar slechts 16m2, maar daar hoeven geen fietsen of motoren of grasmaaiers in gestald te worden.

veel ruimte is fijn, maar betekend automatisch ook dat je meer zooi in huis haalt...
 
56m2 is al een donders mooie ruimte hoor!
in ons vorige huis had ik 39m2 met daarboven een zolder; dat is echt al wel top om in te kunnen werken, maar zodra er meer kinderen (lees fietsen) komen staat het toch ook al wel heel erg snel te vol.
mijn werkplaatsje is nu nog maar slechts 16m2, maar daar hoeven geen fietsen of motoren of grasmaaiers in gestald te worden.

veel ruimte is fijn, maar betekend automatisch ook dat je meer zooi in huis haalt...
Klopt haha, wij hebben nog een schuurtje aan het huis vast van 11m2. Die ben ik nu een beetje aan het opruimen zodat er ook 1-2 motoren in passen anders wordt het allemaal heel krap in de garage
 
Terug
Bovenaan Onderaan