Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Of als je ermee op vakantie gaat naar bijv de Harz
 

Bijlagen

  • 20210829_003533.jpg
    20210829_003533.jpg
    535 KB · Weergaven: 20
Afgelopen zondag nog samen met een maatje naar een CBR meeting geweest in Geldermalsen, mooi ritje binnendoor daarheen gemaakt, strakke brommers bekeken en lekker wat gekletst met wat hobby genoten. 8-)
 

Bijlagen

  • 20220515_123018.jpg
    20220515_123018.jpg
    365,6 KB · Weergaven: 36
  • 20220515_111435.jpg
    20220515_111435.jpg
    269 KB · Weergaven: 37
  • 20220515_122506.jpg
    20220515_122506.jpg
    407,3 KB · Weergaven: 37
  • 20220515_123046.jpg
    20220515_123046.jpg
    343,8 KB · Weergaven: 36
  • 20220515_132333.jpg
    20220515_132333.jpg
    419 KB · Weergaven: 35
  • 20220515_132838.jpg
    20220515_132838.jpg
    363,9 KB · Weergaven: 35
  • 20220515_132951.jpg
    20220515_132951.jpg
    403,9 KB · Weergaven: 37
Ik ben een beetje aan het twijfelen over een andere uitlaat ,nu had iemand een aantal pagina's terug een link geplaatst van een termignoni voor 325 euro .
Maar die uitvoering is van titanium, en mijn achterbrug is zwart,dus ik denk dat carbon mooier is ,maar die is alleen te koop voor meer dan het dubbele ,nieuw.
Wat en hoe denken jullie hierover?
Desbetreffende uitlaat heeft een e-keur,voor mij wel een pre.
Op zich bevalt de orginele uitlaat goed,geluid is mooi,niet te hard en niet te zacht. Maar ergens tussen de oren kriebelt het toch.
 
Ik ben een beetje aan het twijfelen over een andere uitlaat ,nu had iemand een aantal pagina's terug een link geplaatst van een termignoni voor 325 euro .
Maar die uitvoering is van titanium, en mijn achterbrug is zwart,dus ik denk dat carbon mooier is ,maar die is alleen te koop voor meer dan het dubbele ,nieuw.
Wat en hoe denken jullie hierover?
Desbetreffende uitlaat heeft een e-keur,voor mij wel een pre.
Op zich bevalt de orginele uitlaat goed,geluid is mooi,niet te hard en niet te zacht. Maar ergens tussen de oren kriebelt het toch.
Zijn die dingen niet ergens gebruikt op de kop te tikken? Als je huidige uitlaat je toch bevalt, zou ik eerst een tijdje het www uitpluizen voor een mooie gebruikte. Vind het ook wel een beetje bizar dat het verschil tussen de prijs van een titanium en carbon zo groot is :/
 
Ik heb de H04A-12C en ben er erg blij mee. Mooi geluid, en e-keur met type homologatie. Je krijgt er dus een certificaat bij geloof ik. Zou je zekerheidshalve kunnen checken. Ik heb mijn motor 2e hands gekocht met deze uitlaat en op verzoek kreeg ik van scproject een certificaat toegezonden.
 
Ik ben een beetje aan het twijfelen over een andere uitlaat ,nu had iemand een aantal pagina's terug een link geplaatst van een termignoni voor 325 euro .
Maar die uitvoering is van titanium, en mijn achterbrug is zwart,dus ik denk dat carbon mooier is ,maar die is alleen te koop voor meer dan het dubbele ,nieuw.
Wat en hoe denken jullie hierover?
Desbetreffende uitlaat heeft een e-keur,voor mij wel een pre.
Op zich bevalt de orginele uitlaat goed,geluid is mooi,niet te hard en niet te zacht. Maar ergens tussen de oren kriebelt het toch.
Volgend jaar ga ik naar Pajic voor gewoon een dikke demper aan de zijkant van de brug. Afgelopen zondag een sc59 gezien die dit had en ben gewoon van de "oude school" :9

20220515_104248.jpg
 
Dat systeem hierboven met een enorme schoorsteen aan de zijkant vind ik dus niet mooi,mooie van de sc59 vind ik juist die korte pijp.
En de prijs is volgens de site normaliter 1350 euries 🤨,nu dus afgeprijsd naar 325.
Dat is nogal ,en ik denk dat je die prijs van 1350 met een paar kilo zout moet nemen,want een korreltje is in dit geval niet voldoende:).
En 2e hands vragen ze toch ook al snel rond de 3 a 400 .
En ja ik wil absoluut een pijp met e-keur,anders had ik mijn vorige carbon pijp ook niet hoeven te verkopen.
Heb ik verkocht voor 125,- ,maar die had ik dan weer wel snel verkocht,die gasten die 3 a 400 of zelfs nog meer vragen die blijven ermee zitten volgens mij.
Ik zal dit weekend de knoop doorhakken,of blijven rijden zo,of die titanium termignoni.
Ik neig naar het 1e.
 
Zoals je op de foto ziet heeft hij geen verlenging van zijn kuipdeel, dat vind ik dan wel weer een must en heb ik zoals op de foto te zien ook bij mij Akra (frietzakje) *D
 
Mooiste systeem voor de sc59 vind ik die van Tailormade. Geen uitstekende delen en mooi in het verlengde van de onderkuip. Op de nieuwere modellen heb ik die alleen nog niet voorbij zien komen, maar echt :9~
 
Zo'n tailormade heeft Zo'n afdekkapje wat eigenlijk de uitlaat afdekt ,alleen het uiteinde steekt of is gelijk aan dat gat in desbetreffende afdekkap.( dus eigenlijk vonden ze de uitlaat zo lelijk dat ze hem maar achter een kapje verborgen hebben) O-)
Op zich wel mooi,maar die hebben geen e-keur erop zitten naar mijn weten?
Maar nelis als jij er nou zo'n schoorsteen op laat zetten,dan neem ik die demper wat je er nu op heb zitten wel over voor een tientje_O-8-)
 
Zo'n tailormade heeft Zo'n afdekkapje wat eigenlijk de uitlaat afdekt ,alleen het uiteinde steekt of is gelijk aan dat gat in desbetreffende afdekkap.( dus eigenlijk vonden ze de uitlaat zo lelijk dat ze hem maar achter een kapje verborgen hebben) O-)
Op zich wel mooi,maar die hebben geen e-keur erop zitten naar mijn weten?
Maar nelis als jij er nou zo'n schoorsteen op laat zetten,dan neem ik die demper wat je er nu op heb zitten wel over voor een tientje_O-8-)
Is volledig Akra systeem dus dempertje gaat niet passen op de originele bocht maar leuke gedachte! :+

:o :X _O-
 
Mooiste systeem voor de sc59 vind ik die van Tailormade. Geen uitstekende delen en mooi in het verlengde van de onderkuip. Op de nieuwere modellen heb ik die alleen nog niet voorbij zien komen, maar echt :9~

Totdat... je de carbon afdekplaat eraf haalt: een auto uitlaat van een gemiddeld koekblik ziet er nog beter uit (RVS ipv pisbakken staal) en zit technisch beter/mooier in elkaar dan een taylormade.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Terug
Bovenaan Onderaan