Hét Liemers Topic #1; We gaan er vol tegenaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

T-ZxRMarco

MF veteraan
10 jan 2008
5.871
0
Zevenaar
*O*

Eindelijk is 'ie er dan! Het langverwachtte topic voor de inwoners van: Aerdt, Angerlo, Babberich, Beek, Didam, Duiven, Giesbeek, Greffelkamp, Groessen, Herwen, Kilder, Lathum, Lobith, Loerbeek, Loil, Loo, Nieuw-Dijk, Ooij (Zevenaar), Oud-Dijk, Oud-Zevenaar, Pannerden, Spijk, Stokkum, Tolkamer, Tuindorp, Wehl, Westervoort én Zevenaar. Je bent natuurlijk ook welkom als je ergens anders vandaan komt, doen we hier heulemoal nie moeilijk over nie

-------------------------------------------------------------------------------------------



De coureurs: ( Of de mensen die denken dat ze kunnen rijden :+ )

Vip3r
1263193180_6_mBmO.jpg

Cbr600F ( Streetfighter ombouw )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TheMetalhead
296f0ba.jpg

Kawasaki ER6N 2010
Opties: Ermax hugger, Ermax kentekenplaathouder / undertail, HP Corse Hydroform uitlaat, Rizoma spiegels, Harris ER-6 handgrepen, ER-6 radiator cover, ER-6 tankpad, Blade Style rem-en koppelinghendels, Ermax seatcover, Navigatie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pens
fotosnieuwecamera048.jpg

Suzuki Bandit600

Én een actiefoto:

IMG_3130.jpg



Niet dat het er nog wat toe doet, motor is verkocht |( |(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


MotorFahrer

Fahrer.jpg

Cbr600F

Farher2.jpg

Project Firestorm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Master24


Uploaded with ImageShack.usYamaha R1 2007


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Honda_MBX80_Driver
ybr.jpg

Yamaha Ybr125

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YellowRider
appie.jpg

Aprilia Rsv Mille

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Floor
gsx600f.jpg

Suzuki Gsx600F

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CH Racing M900
eigenbouw.jpg

Eigenbouw
IMG_7366_Large.jpg


BMWK1200 PowerCup '07

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shiny
GroteFoto-GFF8WWNQ.jpg

Ducati 1098S
Foto-KSCPA8TY.jpg

Ohlins FGRT803 voorvork, Originele R topkuip, Carbonnen onderkuip van een R, open koppeling met carbonnen cover, Akrapovic voledig titanium 70mm uitlaatset
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oerknal
313rxi9.jpg

Rizoma plaathouder met LED knipperlichtunit, Yamaha seatcover, PVM 10Y spaaks aluminium, Ariete haakse ventielen, Braking Wave voor en achter, HEL stalen remleidingen voor en achter, Proton flushmounts, Powercommmander 5, Pazzo rem/koppelingshendel kort, 8000k Xenon conversieset, Akrapovic Carbon dempers met katvervanger, Evotech Rear Brake Master Cylinder Bracket Kit
Yamaha R1 '10

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jefta
jefta.jpg



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marv4666
wcfr12.jpg

Kawasaki Gpx600R
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WouterBr
2vaguiw.jpg

ZxR400 Streetfighter

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ItalBike
kneedown.jpg

Ducati Monster

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

SickMind
motorvoorforum640.jpg

Cbr600RR
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Irriducibli
irrid.jpg

Yamaha Fz6N

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
J_oram
joram.jpg

FZR400RR

Interactive88
interactive.jpg

Yamaha R6
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog zonder foto ( of zonder fiets :+ )

T-ZxRMarco
OlieSjeik


-------------------------------------------------------------------------------------------
Even een paar regeltjes:

1: Wij discrimineren niet. Óok niet omdat het Harley-Rijders zijn :')
2: Wij accepteren iedereen. Ook als het Harley-Rijders zijn :')
3: Geen prôn :N ( Alleen naar mijn pm ) Voorkeur blond met blauwe ogen, rond de 20 _O-
4: Je mag in de openingspost als je een foto van jezelf en je motor plaatst.
5: We houden het hier gezellig. Als er ruzie's ontstaan, wordt dit meteen gemeldt.
6: Niet zeuren over spelfouten. Wel over verkeerde zinnen.
7: Hier wordt dus normaal Nederlands gesproken. ( Fries mag ook :9 )
8: En voor de nieuwelingen, lees de [FAQ=richtlijnen,]Richtlijnen[/FAQ] eens even door :Y


Toevoegingen aan of opmerkingen over het topic/de startpost? Pm me ;) ( Ook als je aan de beschrijvingen van regel 3 voldoet )

(Misschien ook wel leuk om de specs van de motor erbij te zetten?)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer:

Topicstarter kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel geleden schade door dit topic of de posts. Topicstarter heeft altijd gelijk. Mocht de topicstarter geen gelijk hebben, moet je de vetgedrukte regel nog even lezen.

Hef Vun!!!
______________________________________________________________

Foto van de eerste meeting, 24 April '11.

Meet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heehee marco goed bezig *O* Meteen ff aan de favorieten toegevoegd.
@Vip3r: Bedankt voor de PM :}

Hier ff een piccie van de fiets, zal wel ff een nieuwe foto maken wanneer de nieuwe onderdelen erop zitten

21nmrtz.jpg
 
hahaha Marco.... wat een gozer..

ik zal ook maar ff mijn mooiste foto plaatsen dan:

fotosnieuwecamera048.jpg


ooh nee..

IMG_3130.jpg


heb nu ook mn carbonium BOS bleaaahhr pijp erop :) zal ff fototje klikken.

@ Viper: hoe staat het met jou motor dan?
 
oehh... dat ziet eruit als een kickeh projectje..

vertel..
 
hahaha Marco.... wat een gozer..

ik zal ook maar ff mijn mooiste foto plaatsen dan:

[afbeelding]

ooh nee..

[afbeelding]

heb nu ook mn carbonium BOS bleaaahhr pijp erop :) zal ff fototje klikken.

@ Viper: hoe staat het met jou motor dan?

Velgjes zijn klaar :)
Kuipen?!?!?! Ik zeg nooit meer tegen spuiter dat ik geen haast heb...
 
@Vip3r: Ik heb de volgende onderdelen aan veranderd / bij op gezet:

Ermax hugger,
Ermax kentekenplaathouder / undertail,
HP Corse Hydroform uitlaat,
Rizoma spiegels,
Harris ER-6 handgrepen,
ER-6 radiator cover,
ER-6 tankpad,
Blade Style rem-en koppelinghendels en Ermax seatcover zijn nog onderweg ;)

Mooi lijstje dacht ik zo :P
 
@pens: ja, is wel een leuk project alleen het duurt nog wel ff voordat ie rijd hoor! Ik heb een verbouwingstopic geopend een tijdje terug waar alle ideeën staan beschreven.

@vip3r: laten we zeggen dat ik anderhalve motor heb, haha!
 
lelijkos, dasos nietos zoos mooios

benos jijos aanos hetos werkos?

danos komos ik evenos langsos

:P
 
@Vip3r: Ik heb de volgende onderdelen aan veranderd / bij op gezet:

Ermax hugger,
Ermax kentekenplaathouder / undertail,
HP Corse Hydroform uitlaat,
Rizoma spiegels,
Harris ER-6 handgrepen,
ER-6 radiator cover,
ER-6 tankpad,
Blade Style rem-en koppelinghendels en Ermax seatcover zijn nog onderweg ;)

Mooi lijstje dacht ik zo :P

Netjes *D

maar een HP Corse Hydroform uitlaat, nog nooit van gehoord :P
 
hee olirsjeik! welkom in dit fantastische topic!
vertel waar komt u vandaan en waar rij je op(exl vriendin)

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan