Hét Liemers Topic Deeltje #2. Laat het mooie weer maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

T-ZxRMarco

MF veteraan
10 jan 2008
5.871
0
Zevenaar
*O*

En we zijn al weer toe aan deeltje 2!!

Tips of Tricks voor de sp? Meldt het snel!!


Eindelijk is 'ie er dan! Het langverwachtte 2e topic voor de inwoners van: Aerdt, Angerlo, Babberich, Beek, Didam, Duiven, Giesbeek, Greffelkamp, Groessen, Herwen, Kilder, Lathum, Lobith, Loerbeek, Loil, Loo, Nieuw-Dijk, Ooij (Zevenaar), Oud-Dijk, Oud-Zevenaar, Pannerden, Spijk, Stokkum, Tolkamer, Tuindorp, Wehl, Westervoort én Zevenaar. Je bent natuurlijk ook welkom als je ergens anders vandaan komt, doen we hier heulemoal nie moeilijk over nie

-------------------------------------------------------------------------------------------



De coureurs: ( Of de mensen die denken dat ze kunnen rijden :+ )

Vip3r
1263193180_6_mBmO.jpg

Cbr600F ( Streetfighter ombouw )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TheMetalhead
296f0ba.jpg

Kawasaki ER6N 2010

Ermax hugger, undertail en seatcover, HP Corse Hydroform uitlaat, Rizoma spiegels, ER6 handgrepen, radiator cover en tankpad, Kawasaki Gasklepcover, Blade Style rem/koppelinghendels, Puig Crashpads, Z1000 steps, JMV cockpitkuip, Tomtom Rider Pro


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pens
fotosnieuwecamera048.jpg

Suzuki Bandit600

Én een actiefoto:

IMG_3130.jpg



Niet dat het er nog wat toe doet, motor is verkocht |( |(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


MotorFahrer

Fahrer.jpg

Cbr600F

Farher2.jpg

Project Firestorm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Master24


Uploaded with ImageShack.usYamaha R1 2007


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Honda_MBX80_Driver
ybr.jpg

Yamaha Ybr125

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YellowRider
full

Aprilia Rsv Mille

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Floor
gsx600f.jpg

Suzuki Gsx600F

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CH Racing M900
eigenbouw.jpg

Eigenbouw
IMG_7366_Large.jpg


BMWK1200 PowerCup '07

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shiny
GroteFoto-GFF8WWNQ.jpg

Ducati 1098S
Foto-KSCPA8TY.jpg

Ohlins FGRT803 voorvork, Originele R topkuip, Carbonnen onderkuip van een R, open koppeling met carbonnen cover, Akrapovic voledig titanium 70mm uitlaatset
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oerknal
313rxi9.jpg

Rizoma plaathouder met LED knipperlichtunit, Yamaha seatcover, PVM 10Y spaaks aluminium, Ariete haakse ventielen, Braking Wave voor en achter, HEL stalen remleidingen voor en achter, Proton flushmounts, Powercommmander 5, Pazzo rem/koppelingshendel kort, 8000k Xenon conversieset, Akrapovic Carbon dempers met katvervanger, Evotech Rear Brake Master Cylinder Bracket Kit
Yamaha R1 '10

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jefta
jefta.jpg



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marv4666
wcfr12.jpg

Kawasaki Gpx600R
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WouterBr
2vaguiw.jpg

ZxR400 Streetfighter

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ItalBike
kneedown.jpg

Ducati Monster

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Irriducibli
irrid.jpg

Yamaha Fz6N

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
J_oram
joram.jpg

FZR400RR

Interactive88
interactive.jpg

Yamaha R6

Katapult
full



Gobert
full


Verscheidene Italiaanse schoonheden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog zonder foto ( of zonder fiets :+ )

T-ZxRMarco
OlieSjeik


-------------------------------------------------------------------------------------------
Even een paar regeltjes:

1: Wij discrimineren niet. Óok niet omdat het Harley-Rijders zijn :')
2: Wij accepteren iedereen. Ook als het Harley-Rijders zijn :')
3: Geen prôn :N ( Alleen naar mijn pm ) Voorkeur blond met blauwe ogen, rond de 20 _O-
4: Je mag in de openingspost als je een foto van jezelf en je motor plaatst.
5: We houden het hier gezellig. Als er ruzie's ontstaan, wordt dit meteen gemeldt.
6: Niet zeuren over spelfouten. Wel over verkeerde zinnen.
7: Hier wordt dus normaal Nederlands gesproken. ( Fries mag ook :9 )
8: En voor de nieuwelingen, lees de [FAQ=richtlijnen,]Richtlijnen[/FAQ] eens even door :Y


Toevoegingen aan of opmerkingen over het topic/de startpost? Pm me ;) ( Ook als je aan de beschrijvingen van regel 3 voldoet )

(Misschien ook wel leuk om de specs van de motor erbij te zetten?)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer:

Topicstarter kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel geleden schade door dit topic of de posts. Topicstarter heeft altijd gelijk. Mocht de topicstarter geen gelijk hebben, moet je de vetgedrukte regel nog even lezen.

Hef Vun!!!
______________________________________________________________

Foto van de eerste meeting, 24 April '11.

Meet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Present :W En eerste post *O*

Marco, waarom zijn alle dorpen dan doorgestreept :? En mag het lijstje met modificaties in de OP vervangen worden door deze:

Ermax hugger, undertail en seatcover, HP Corse Hydroform uitlaat, Rizoma spiegels, ER6 handgrepen, radiator cover en tankpad, Kawasaki Gasklepcover, Blade Style rem/koppelinghendels, Puig Crashpads, Z1000 steps, JMV cockpitkuip, Tomtom Rider Pro
 
Laatst bewerkt:
Present :W En eerste post *O*

Marco, waarom zijn alle dorpen dan doorgestreept :? En mag het lijstje met modificaties in de OP vervangen worden door deze:

Ermax hugger, undertail en seatcover, HP Corse Hydroform uitlaat, Rizoma spiegels, ER6 handgrepen, radiator cover en tankpad, Kawasaki Gasklepcover, Blade Style rem/koppelinghendels, Puig Crashpads, Z1000 steps, JMV cockpitkuip, Tomtom Rider Pro

Ik had eerste post *D :+
 
Ah vandaar, dacht al.
Zag er wel 3 staan inderdaad.
Ik heb de RR nog niet echt onder de knie, rijd heerlijk maar zithouding in de bocht is nog niks.
Krijg dat knietje verdomme niet aan de grond in de steeg.
Snelheid ligt volgens mij hoog genoeg

Ik zag het ja :)
Wel super mooi dingetje hoor :)
 
@joram.

Hoe ist met de ketting set? Bevalt nieuwe verhouding goed?
 
Ah vandaar, dacht al.
Zag er wel 3 staan inderdaad.
Ik heb de RR nog niet echt onder de knie, rijd heerlijk maar zithouding in de bocht is nog niks.
Krijg dat knietje verdomme niet aan de grond in de steeg.
Snelheid ligt volgens mij hoog genoeg

Toen jullie weg waren zijn wij nog even gebleven,
kwam even later politie die hadden klachten gehad dat er geraced werd.
Dus hebben wij jullie de schuld gegeven :$
 
Toen jullie weg waren zijn wij nog even gebleven,
kwam even later politie die hadden klachten gehad dat er geraced werd.
Dus hebben wij jullie de schuld gegeven :$

Haha ja dat zeggen wij ook altijd.
Die R6 die met ons mee was (stond geloof ik nog even met jullie te praten) maakte iets teveel kabaal.
En ik had wel 1 versnelling hoger gekund :+
Je moet nooit te lang blijven daar
 
Laatst bewerkt:
Haha ja dat zeggen wij ook altijd.
Die R6 die met ons mee was (stond geloof ik nog even met jullie te praten) maakte iets teveel kabaal.
En ik had wel 1 versnelling hoger gekund :+
Je moet nooit te lang blijven daar


Ah neej joh gewoon die bocht in zen 2 nemen ;)
Ja hij kwam na me toe om te vertellen dat ik een zeer mooie motor had ;)
zal wel iets mee te maken hebben gehad dat hij de zelfde had (A)
 
@joram.

Hoe ist met de ketting set? Bevalt nieuwe verhouding goed?

Ja bevalt prima hoor.. Kan er lekker mee rijden. Top is niet drastisch na beneden gegaan en hij trekt stukkie harder op. Alleen brandstof verbruik is wat omhoog gegaan. maarja je kan niet alles hebben he.

Net ook nog even gereden, banden werden nog best warm had ik niet verwacht. Maar ben geen enkele collega motorrijder tegen gekomen. Dus niet kunnen zwaaien -O-

Rens kon je trouwens die 2 elektrische fietsen niet omruilen voor een motor ;) En weet je al of je het projecten gaat doen?
 
Ja bevalt prima hoor.. Kan er lekker mee rijden. Top is niet drastisch na beneden gegaan en hij trekt stukkie harder op. Alleen brandstof verbruik is wat omhoog gegaan. maarja je kan niet alles hebben he.

Net ook nog even gereden, banden werden nog best warm had ik niet verwacht. Maar ben geen enkele collega motorrijder tegen gekomen. Dus niet kunnen zwaaien -O-

Rens kon je trouwens die 2 elektrische fietsen niet omruilen voor een motor ;) En weet je al of je het projecten gaat doen?

Mooi zo dat t goed bevalt.

Helaas helaas,, was dat maar waar.

Dat Bobber :X verhaal wat ik je vertelde gaat m niet worden.
Moet nog even kijken wat t gaat worden, heb iig van alles in gedachten. Maar t staat vast dat er in ieder geval weer een motor komt. *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat is een goed teken iig! Ik heb ook altijd heel veel in me gedachten ;) Jammer dat ik 90% nooit uitvoer haha. Waar zit je nu aan te denken? 1 motor om zelf op te rijden of toch om te verbouwen en daarna weer de verkoop in te gooien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan