Hét MF Motorweekend 2010 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hoe gaat het met de brommer Aad? Bestaat 'ie inmiddels alweer uit 1 deel?


als een zonnetje gaat hij weer. ben nu wat hitte schilden aan het maken omdat met de zomer wel erg veel warme lucht van het blok naar de voeten komt. stom dat Kawasaki of een aftermarkt boer daar nooit wat me egedaan heeft. iedereen klaagde er over.

Verder heb ik in kader winterbergen alla king en ted en natuurlijk scammie, mijn reserve velgen voorzien van nieuw rubber, dus als we gaan gooi ik die in de gtr, zodat ik geen verrassing krijg.

Meteen ff de kuip van bi-xenon voorzien. en dat scheelt echt wel een poepie licht. en weer gerust Ted ze staan niet te hoog. was nog ff klooien met dat reervelicht systeem, maar das opgelost. gewoon er uitgesloopt. de weerstanden werden mij te heet.

dus al met al ik ben er klaar voor. alleen ff volgende week nieuwe pas halen en hoppa
 
En ik heb vandaag nieuwe remblokken er in gezet, morgen alleen nog achter doen.

En gisteren een Stebel gemonteerd.

Mijn toeter deed eerst toeeeeeet en nu doet hij TOEEEET _O-


lachen in de file *O*
 
Laatst bewerkt:
-O- ik wil ook een SM-T, wie heeft er nog een sponsorbijdrage over? ik plak er wel een sticker met je naam op ;)

*O* wat een fantastische motor is dat zeg *D

:^ maar hoe kom jij hier zo ineens op?

King, verander je mijn motor ook nog even in de startpost? De olieboot gaat alleen mee in geval van nood. ;)
 
Dank trouwens (sommigen) voor de fijne herinnering omtrent iets, eind vorig deel,
leuke mensen hier zeg......

De nick van mij heeft trouwens niets met leeftijd te maken. Dat dat bij aanmelden op MF toevallig hetzelfde was, nu dus 4 jaar geleden.........

~[edit] was er nu een apart Topic mbt het voorrijden ?, of zoek ik naar iets wat er niet is.
 
Laatst bewerkt:
Roland King,wil je mijn Garmin aan een grijze TDM ,zoals je gisteren hebt kunnen waarnemen, ook in de startpost aangeven.
 
Dank trouwens (sommigen) voor de fijne herinnering omtrent iets, eind vorig deel,
leuke mensen hier zeg......

De nick van mij heeft trouwens niets met leeftijd te maken. Dat dat bij aanmelden op MF toevallig hetzelfde was, nu dus 4 jaar geleden.........

\[edit] was er nu een apart Topic mbt het voorrijden ?, of zoek ik naar iets wat er niet is.

"Zoek en gij zult vinden" gaat deze keer niet op ;)
We verzamelen gewoon op de 22ste ergens aan de NL-DE grens en knallen dan via een leuke route naar Winterberg, hier gaan we toch geen nieuw topic voor openen :)
 
Komt omdat ik af en toe 'te lang' niet meelees en omdat Roland gisteren zei dat (waarschijnlijk) vandaag er iets meer over geroepen zou worden.

Ik zie het vanavond of de komende dagen wel........
 
Komt omdat ik af en toe 'te lang' niet meelees en omdat Roland gisteren zei dat (waarschijnlijk) vandaag er iets meer over geroepen zou worden.

Ik zie het vanavond of de komende dagen wel........

[me="Ted"]heeft nog gauw even "voorlopige" terugwegroute opgestuurd O-)[/me]
 
:^ maar hoe kom jij hier zo ineens op?

King, verander je mijn motor ook nog even in de startpost? De olieboot gaat alleen mee in geval van nood. ;)

had me ingeschreven voor een proefritje via de ktm orange days... dus afgelopen vrijdag met de fazer richting baarle-nassau (dipi moto) en een ritje mogen maken op die fiets...
wat een verschil met een 600 viercilinder zeg *D meteen een hoop koppel, toerental maakt niet uit, hij zet altijd flinke stappen. stuurt licht als een brommer...

wel gevaarlijk voor je rijbewijs trouwens, je merkt nauwelijks verschil tussen 50 en 150 :P
 
"Zoek en gij zult vinden" gaat deze keer niet op ;)
We verzamelen gewoon op de 22ste ergens aan de NL-DE grens en knallen dan via een leuke route naar Winterberg, hier gaan we toch geen nieuw topic voor openen :)


ik nie weten nie of Leo en ik dat gaan redden. wij rijden dan al 2 of 3 dagen daar ergens rond. maar route en zo staat nog niet vast dus we gaan er nog over denken. misschien zitten we wel ergens in de sauna als jullie die kant op gaan. zijn we helemaal fit voor jullie trippie de dagen er na. ;)
 
had me ingeschreven voor een proefritje via de ktm orange days... dus afgelopen vrijdag met de fazer richting baarle-nassau (dipi moto) en een ritje mogen maken op die fiets...
wat een verschil met een 600 viercilinder zeg *D meteen een hoop koppel, toerental maakt niet uit, hij zet altijd flinke stappen. stuurt licht als een brommer...

wel gevaarlijk voor je rijbewijs trouwens, je merkt nauwelijks verschil tussen 50 en 150 :P

Blijkt mee te vallen.. ik had geroepen dat ik binnen een maand mijn rijbewijs kwijt zou zijn. Maar inmiddels zijn we 2 maanden en 4000 km verder, en ik mag me nog steeds schandalig gedragen :+

Maar kan me helemaal vinden in je argumenten :Y
 
Zoals beloofd, in de Startpost kun je de conceptroutes downloaden!

Het vertrekpunt voor donderdagochtend is eigenlijk voor de meesten het belangrijkst, en dat is lekker gewoon wee Whoopiesnacks, dus ik ga ervanuit dat we op woensdagaond al ergens in de buurt verblijven. Later weer meer :)
 
Ben ook bezig om de terugroute van lunchpunt, benzinepunten en cafe stops te voorzien.
Allemaal nog knap lastig, immers "vanaf internet" lastig te achterhalen of iets geschikt genoeg is voor ons (allen) , zonder steeds bij de mac of burger king terecht te komen :P

via google maps ook langs de route op zoek naar iets met veel parasols, maar denk dat de foto's niet met terrasweer gemaakt zijn, want geen parasol te bekennen ;)

Wel lastig gebied, is OF super-middle -of-knowhere OF erg industriegebied :-#

Vooralsnog lunchpunt bedacht bij "Fürwiggetalsperre, Fürwigge, Meinerzhagen" na 112 km ..... er vanuitgaande dat we rond 10 uur vertrekken, verwacht ik daar rond half een te zijn (is nog een drink-stop bij omgeving Rönkhausen ....
(en eerste tankstop na 170 km gepland, daar liggen 2 tankstations op de route)

rest ben ik nog aan het uitwerken .....

Bij voorrijden gaan we uiteraard kijken of het "kan" en/of er betere opties zijn .....
 
Laatst bewerkt:
algemene tip voor de routemakers :

DAS Motorrad Netzwerk - Biker-Treffs, GPS-Touren, Events, Bikerprofile, Kurznachrichten, Biker-Chat...

Hier kan je dus OOK pauzepunten uit selecteren ...
Weet je in ieder geval dat ze motorrijdersvriendelijk zijn en ook grotere aantallen aankunnen.

(wel uiteraard opletten of er ook een wat grotere binnenruimte bij zit, zodat je bij minder weer binnen kan zitten En bij lunchpauzes of er ook "fatsdoenlijk" te eten is ipv veredelde snackkar )

en www.jokke.de

Hier staan de voor motorrijders afgesloten wegen (permanent of alleen in weekend) in, weet echter niet hoe "actueel" die site is.

mogelijke "sperrungen" in "ons" gebied :
Vollsperrungen für Motorräder

46446 Emmerich
52396 Heimbach/Rursee: Teile des Obersees
53533 Fuchshofen: Serpentinen zw. Fuchsh.- Adenau (Sperrung aufgehoben)
58091 Hagen
58339 Volemtal/Hagen: Zwischen Breckerfeld und Priorei (L701)
59519 Möhnesee: Teile der Uferstraße zw. Delecke u. Körbecke

Für Motorräder an Wochenenden und Feiertagen gesperrte Straßen

51545 Waldbröl-Schladern (Schladernring seit 2004 gesperrt)
52125 am Ruhrsee Zwischen Steckenborn und Woffelsbach
53902 Eicherscheid - L 165 Eicherscheid Richtung Schuld
58638 B 236 zwischen Letmate und Ergste (neu ab Frühjahr 2009)
59846 Ochsenkopf zwischen Arnsberg und Sundern im Sauerland
 
Laatst bewerkt:
Mogge,

Het lukt me niet om die routes te downloaden/uitpakken ?? Wilde wel weer eens met m'n Garmin knooien.

Heb 'm al meer dan 2 jaar en weet nog steeds niet goed hoe dat ding werkt ...... xaxa
 
Das gek. Ik kan ze gewoon downloaden. Met winrar zijn ze uit te pakken. Tenminste, tis maar 1 bestand met 4 routes er in.
 
Mogge,

Het lukt me niet om die routes te downloaden/uitpakken ?? Wilde wel weer eens met m'n Garmin knooien.

Heb 'm al meer dan 2 jaar en weet nog steeds niet goed hoe dat ding werkt ...... xaxa
het is ingepakt in een .RAR bestand (da's net zoiets als een .ZIP bestand), dat uitpakken daarvan, dat lukt je wel ? (zodat je een .GDB-bestand ziet)

Of kan je het uitgepakte GDB-bestand niet openen met je Mapsource ?
(in dat geval, welke versie mapsource heb je ? erg oud ? )

Hier werkt het in ieder geval vlekkeloos op zowel desktop als netbook....

Mocht je er niet uitkomen, wil ik wel eens langskomen om ernaar te kijken ( tja, die doet het inderdaad niet :P ) , werk immers dagelijks in apeldoorn-zuid ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan