Hét MF Motorweekend 2011 - Aftermeet Vianden

Kan iedereen zijn foto's in zip-bestandjes van max 20 megabyte emailen naar william apenstaartje williamfloor punt nl ?

Ik zal ze dan allemaal bij elkaar stoppen en op volgorde zetten :) (dat wil met de geuploade versies niet omdat daar vaak de datuminformatie ontbreekt)
 
Het moge duidelijk zijn, heb weer mooi weer, mooie bochten en gezellige mensen gemist.. zucht. Het leven is ook zo saai met al die zon en zo, heb dan ook maar uit wraak zondag samen met Leo 300 km gereden. O en de Porto's zijn in de reparatie dus volgende keer hebben jullie minder rust.
 
Vond het boven verwachting leuk (ben niet echt een groepsdier, dus is altijd even wennen).
Dank aan de 'catering' :9 , de voorrijders, die ik tussentijds overigens nauwelijks gezien heb ;) , Boudewijn die er zaterdag voor zorgde dat ik de aanhaking met de groep niet verloor, achterrijders Jos en Floris en special thanks aan Jos die me zondag op de terugweg de bochten door coachte :] Ik met 2 handen aan het stuur mijn best doen om de bochten niet al te beroerd in te gaan en uit te komen en hij in diezelfde bochten zo enthousiast gebarend met zijn arm wat ik moest doen dat ik af en toe dacht 'jongen, pas op, straks gaat het fout'. Maar ja, dat is de oude rot jonge god versus de beginneling op bochtengebied.

Ahhh "mijn dijkencluppie".. een warm gevoel bekruipt me. Maar dat kan ook het weer zijn.
Jos, wanneer is die spontane Noord Holland meet nou? Of moet je eerst wekenlang bijkomen?
 
vaniddag thuis de agenda even checken, misschien op korte termijn een herfstritje doen


:] :]

het wordt zeer waarschijnlijk op een zondag, de 2e of de 9e oktober, moet nog even fijnafstemmen met de baas
 
Laatst bewerkt:
Ik was afgelopen weekend ook bij Frau Nagel, maar dan in het hotel met een motorkluppie.
Ik had nog wel verwacht een paar MF'ers in de bar tegen te komen, zijn jullie elke avond op de camping gebleven?
 
Ik was afgelopen weekend ook bij Frau Nagel, maar dan in het hotel met een motorkluppie.
Ik had nog wel verwacht een paar MF'ers in de bar tegen te komen, zijn jullie elke avond op de camping gebleven?
was er niet bij, maar weet zeker van wel (dat ze op de camping waren dus) , zover ze niet uit eten waren in Vianden.

Ben er al heel wat jaartjes bijgeweest, maar nog nooit daar aan de bar gezeten (anders dan appartementsleutels ophalen overdag)


Volgende keer gewoon op de camping een biertje komen halen & kletsen :Y (of gekoelde sixpack van ARAL station meenemen ;) )
 
Laatst bewerkt:
vaniddag thuis de agenda even checken, misschien op korte termijn een herfstritje doen


:] :]

het wordt zeer waarschijnlijk op een zondag, de 2e of de 9e oktober, moet nog even fijnafstemmen met de baas


gezien het weer 2 oktober


eeeh is natuurlijk slechts een voorstel he
 
Ik was afgelopen weekend ook bij Frau Nagel, maar dan in het hotel met een motorkluppie.
Ik had nog wel verwacht een paar MF'ers in de bar tegen te komen, zijn jullie elke avond op de camping gebleven?


konden niet naar d ebar, moesten op het vlees letten. dat spul verbrand snel hoor.
 
Ik was afgelopen weekend ook bij Frau Nagel, maar dan in het hotel met een motorkluppie.
Ik had nog wel verwacht een paar MF'ers in de bar tegen te komen, zijn jullie elke avond op de camping gebleven?
Haha, we hebben je motor nog zien staan...

We zijn vrijdag Vianden in geweest en zaterdag BBknoei op de camping... Inderdaad niet in de bar geweest.
 
Ehh.. moet ik je herinneren aan die poll-rel?
Ik KON niet :(


Nee, je kwam niet, da's wat anders. Tenzij je vastgebonden was op je bed (of zoiets) kon je wel. Keuzes en prio's, weet je nog wel. Die kreeg ik ook om mijn oren ;)
En nu begint Jos ook weer met een poll. Als dat maar goed gaat, straks weer ruzie in de tent :+
 
Nee, je kwam niet, da's wat anders. Tenzij je vastgebonden was op je bed (of zoiets) kon je wel. Keuzes en prio's, weet je nog wel. Die kreeg ik ook om mijn oren ;)
En nu begint Jos ook weer met een poll. Als dat maar goed gaat, straks weer ruzie in de tent :+

Ach was bij jou ook een kind jarig? Sorry.

Ohja.. vastgebonden in bed.. wel.. uhhh.. :X
 
Laatst bewerkt:
vaniddag thuis de agenda even checken, misschien op korte termijn een herfstritje doen


:] :]

het wordt zeer waarschijnlijk op een zondag, de 2e of de 9e oktober, moet nog even fijnafstemmen met de baas

Ik stem voor zaterdag de 8e ;)

Ik wil verdorie mee B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan