Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo!! zijn er eventueel nog plaatsjes vrij?? *D
 
Laatst bewerkt:
Ted nog gespot in de eifel :W
:W terug , heeft Pim zich nog een beetje gedragen ? :P

man, wat moesten we lang wachten op de de lunch daar in Bikerranch Strauch B| 1,5 uur gezeten daar .....

kan je beter pizza pinochio in Adenau hebben :9~
Foto-SEGJCC4H.jpg

ohja, dit was als lunch O-)


maar de toetjes bij DE ijscotent in Cochem blijven ook goed *O*
Foto-Z8OHARRP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hej Ertje: D O E N ! ! ! Gezellig als je meegaat!!
Dan kunnen we daar weer ff bijkletsen.
(Bevalt je nieuwe huis?).

Haai!! :)
Zoals gezegd moet ik nog ff overleggen met de mensjes hier, m'n meisje lijkt het elks wel wat, heeft vorige week haar vuurdoop van zo'n 250km gehad wat haar goed af ging *D

Huisje is erg ok, alleen moet ik het weer zichtbaar zien te krijgen van onder de dozen die nog uitgepakt en opgeruimd moeten worden ;)
 
Laatst bewerkt:
Haai!! :)
Zoals gezegd moet ik nog ff overleggen met de mensjes hier, m'n meisje lijkt het elks wel wat, heeft vorige week haar vuurdoop van zo'n 250km gehad wat haar goed af ging *D

Huisje is erg ok, alleen moet ik het weer zichtbaar zien te krijgen van onder de dozen die nog uitgepakt en opgeruimd moeten worden ;)
nog een gek erbij kan zeker nog wel *O*
 
:W terug , heeft Pim zich nog een beetje gedragen ? :P

:Y

Ik had je vandaag weer gespot (tussen 11-13u oid)? Je zat bij een restaurant op een hoofdweg waar ook een tankstation 100meter ernaast zat

man, wat moesten we lang wachten op de de lunch daar in Bikerranch Strauch B| 1,5 uur gezeten daar .....

Wij hebben 3 kwartier daar moeten wachten op het eten :X Het eten was wel goed, maar dan nog :')
 
Laatst bewerkt:
:Y

Ik had je vandaag weer gespot (tussen 11-13u oid)? Je zat bij een restaurant op een hoofdweg waar ook een tankstation 100meter ernaast zat
dat kan maar zo :Y , vlak aan de belgische grens was dat, bij Losheim, Hellenthal
(of bedoel je in Gerolstein?)

Had ik toen al een zijkap eraf om de radiateur bij te vullen ? ( blijkbaar gatr er van het expantievat niets terug de radiateur in, maar zodra expantievat vol was, gaat het teveel aan koelvloeistof via de overloop de straat op. Dus expantievat handmatig een radiateur geleegd en half litertje gedem. water erbij, motortje werd daarna een stuk minder heet .....

Binnenkort weer naar de triumph dealer, heb ook een nieuwe veer nodig om mijn middenbok omhoog te houden, heb nu 2 tierips gebruikt :')

Ja, met een triumph word je vanzelf handig O-)
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit zo lees kan je de overstap naar Ducati prima maken. Is misschien zelfs betrouwbaarder :)
*D

Als ik hetzelfde wilde, dan hoef ik de triumph niet te verkopen, en daarnaast is de triumph zuiniger ;) (gezien het MTS-topic }) )

aan de andere kant was vooral het enduro gedeelte op sommige stukken wel handig geweest :P Bij wegwerkzaamheden in Kövenig ad Moezel toch doorgereden, resulterend in mooi stukje downhill over flink grindpad met flinke dalingspercentages en sporen van zware werkvoortuigen. Gelukkig werkte het ABS wel, maar ging er geen meter zachter door :P

bij een ander stuk afgesloten weg op een hoop losliggend split gereden zonder dat ik het doorhad, was ook effe leuke actie :+

en bij een mooie haarspeldbocht ineens mijn rechterstepje aan de grond, voor het eerst, schrok daar flink van, dacht eerst dat ik op mijn bek zou gaan O-)
 
Laatst bewerkt:
*D

Als ik hetzelfde wilde, dan hoef ik de triumph niet te verkopen, en daarnaast is de triumph zuiniger ;) (gezien het MTS-topic }) )

aan de andere kant was vooral het enduro gedeelte op sommige stukken wel handig geweest :P Bij wegwerkzaamheden in Kövenig ad Moezel toch doorgereden, resulterend in mooi stukje downhill over flink grindpad met flinke dalingspercentages en sporen van zware werkvoortuigen. Gelukkig werkte het ABS wel, maar ging er geen meter zachter door :P

bij een ander stuk afgesloten weg op een hoop losliggend split gereden zonder dat ik het doorhad, was ook effe leuke actie :+

en bij een mooie haarspeldbocht ineens mijn rechterstepje aan de grond, voor het eerst, schrok daar flink van, dacht eerst dat ik op mijn bek zou gaan O-)
Zo te horen heb je al flink geoefend voor het echte weekend _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan