Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig!!!!

Zet mij en Jessy maar op de lijst! *O*

[me]Ducktape en Jessy hadden het er al over gehad om zelf iets te organiseren mocht er geen volgende editie komen. De groep is VEEL te leuk om nooit meer te zien. [/me]

Bij uitzondering op de financiele regel staat dat je dan verplicht in 2011 mee moet. Lijkt me lastig als je je daarvoor afmeldt :+
 
Laatst bewerkt:
Financiën
Het is ieder jaar nog gelukt om een prijs van 37,50 per nacht inc. avondeten & ontbijt te bedingen. Ik ga er vanuit dat dat in 2011 óók lukt.

Net als de vorige keren ook nu weer de afspraak dat als je betaald hebt en later besluit toch niet mee te gaan je je geld NIET terug krijgt. Je kunt zelf proberen een vervanger te vinden maar anders zuipen we je centjes op en zingen een liedje voor je :+

Uitzondering op deze regel: indien men wegens ziekte (geen hoofdpijntjes of snotneusjes natuurlijk, moet wel iets zieligs zijn) niet mee kan dan wordt de betaling teruggestort. Voorwaarde is dan wél deelname aan het weekend 2011. :+
:+
 
Kijk en dit hé, dit vind ik nou GAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!
Zie je wel, ik zei het je zaterdagavond :) hahahahahahaha!
Leuk man!

En nee andere mannen die zich hierboven al opgegeven hebben, voel je niet te kort gedaan maar over jullie aanmeldingen voor 2011 had ik geen twijfels :)


maar meer vrouwen zou mogen hoor. en bewijs is geleverd ze zijn save bij ons en komen niets tekort.

toch dames?
 
Gelukkig!!!!

Zet mij en Jessy maar op de lijst! *O*

[me]Ducktape en Jessy hadden het er al over gehad om zelf iets te organiseren mocht er geen volgende editie komen. De groep is VEEL te leuk om nooit meer te zien. [/me]

Inderdaad, daar dacht ik óók aan.... allemaal vrienden geworden in al die jaren... nee dat gaan we niet stuk maken. Daarom komt er gewoon weer een nieuwe editie! (mét after en pré meets :+ )

neeej 2011 versie is alleen zat/zondag versie dacht ik begrepen te hebben. gaat ze gewoon op motor mee. als harde kern van start tot eind.

Neeeee Aad!!! er komt gewoon een vierdaagse versie! Net als alle jaren. Ik heb alleen gezegt dat ik WAARSCHIJNLIJK zelf pas vanaf vrijdagavond kom omdat ik ook graag die La Route des Grandes Alpes 2011 toer wil doen en niet eindeloos maar kan gaan toeren, niet qua werk maar ook niet qua gezin.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, daar dacht ik óók aan.... allemaal vrienden geworden in al die jaren... nee dat gaan we niet stuk maken. Daarom komt er gewoon weer een nieuwe editie! (mét after en pré meets :+ )Neeeee Aad!!! er komt gewoon een vierdaagse versie! Net als alle jaren. Ik heb alleen gezegt dat ik WAARSCHIJNLIJK zelf pas vanaf vrijdagavond kom omdat ik ook graag die La Route des Grandes Alpes 2011 toer wil doen en niet eindeloos maar kan gaan toeren, niet qua werk maar ook niet qua gezin.


ooowwww :$ :$



:9
 
misschien is het een idee (*eeeh leerplicht klein obstakel) dat je ze hier dropt.....

of er nu 2, 4 of 6 zijn.....
 
Zo te zien heeft die het veelste druk met al zijn hyves vriendinnen })

hyves vriendinnetjes zat,!
maar volgens mij niet zo mooi als een leuk weekend touren.
nu nog op de scooter, soms een dagje onderweg. maar het grote gevoel nog niet gehad. ik kan niet wachten!
als mijn examens goed gaan. en het lukt mij meteen mijn motor rijbewijs te halen, ben ik er zeker bij. (ovb dat ik mij gedraag zegt vaders.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan