Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is normaal gesproken onze GEMIDDELDE snelheid! :)
:+

:Y Zal ik doen alleen niet miepen als er mensen kwijt zijn :') :] Of gewoon in mijn groepje mensen die durven te hard gaan *O* Wel nog normaal in snelheden maar door rijdend :9~~
Over het algemeen is er altijd wel een groepje mensen die ook van een beetje doorrijden houden. Ga er maar van uit dat er voor iedereen wel een gepaste groep is waar hij/zij zich prettig bij voelt. :Y

Belangrijkste is uiteraard dat we allemaal veel plezier in het weekend hebben. Over de snelheid zou ik mij niet zo druk maken. Er zullen mensen zijn die wat harder gaan en wat mensen die wat meer van de omgeving willen genieten. Geloof me, voor ieder wat wils ;)
 
hear hear..

en ga aub niet direct laten zien wat je allemaal wel (of niet..) kan, als we je van de straat moeten plukken heb je zelf niet alleen problemen, je verpest het ook nog eens voor de rest van de groep.


maw we willen graag samen eten 's avonds!




:] :]
 
Gaat clown het "snelle" groepje doen?

Ik zal het groepje van Bas overnemen, bij gebrek aan Bas zeg maar.
 
Waarschijnlijk m'n laatste post, ben 17 mei weer terug.

msd-uebersicht.gif


Route ideetje van 9000km, ga morgen onderweg naar het groene stuk - helaas met de auto, maar wel lekker ff op vakantie alvast.

Tot ziens!
 
Waarschijnlijk m'n laatste post, ben 17 mei weer terug.

[afbeelding]

Route ideetje van 9000km, ga morgen onderweg naar het groene stuk - helaas met de auto, maar wel lekker ff op vakantie alvast.

Tot ziens!


spot ik daar een mede- geïnteresseerde voor een Iron Butt tour? Iron Butt - Bun Burner 1500 (deze is al geweest hoor, maar ik wil er best nog één doen)
 
je mag de mijne wel lenen :Y heb er toch 2 en is bochtenkoning ook goed bevallen :Y

Kan je zelfs hele weekend meetuffen })
:Y nou daar zeg ik geen nee tegen,
ben toch wel van plan om er eentje aan te schaffen.
}) weet ik ook waarom er onderweg ineens een zandpad wordt ingeslagen _O-
 
je mag de mijne wel lenen :Y heb er toch 2 en is bochtenkoning ook goed bevallen :Y

Kan je zelfs hele weekend meetuffen })

Zeker aanbevelenswaardig! Nogmaals dank :} voor het mogen lenen toen. Een PMR staat nu heul heul heul heul hoog op m'n verlanglijstje.

Nu we het er toch over hebben; weet je zo nog het merk en type van dat setje van jou Ted?
 
:Y nou daar zeg ik geen nee tegen,
ben toch wel van plan om er eentje aan te schaffen.
}) weet ik ook waarom er onderweg ineens een zandpad wordt ingeslagen _O-
Laat tzt even weten of ik deze mee moet nemen :Y
Alhoewel : je hebt toch ook een zumo, dus je hebt (neem ik aan) al "oorschelpen" in je helm, dan wordt het lastig om de oorschelpen van de portofoon erbij te plakken ;) en om nu een autocom-installatie a 400 euro aan te schaffen voor een test :X
 
Laatst bewerkt:
ik had hetzelfde (lakenpakket niet in bedrag op factuur vermeld en opmerking "vergeet slaapzak niet" ) , terwijl ik bij reservering had aangegeven met lakenpakket te willen.

Dus toen gebeld, en dat lakenpakket kan je dan ter plekke afrekenen en "vergeet je slaapzak niet" is standaard geprogammeerd zinnetje (omdat anders er veel zonder slaapzak willen en de meerprijs voor lakenpakket niet willen betalen, denk ik )

Oké, dank je! Dat vroeg ik me dus ook al af. Bij bij staat lakenpakket wel op factuur maar is het (standaard) zinnetje ´Overnachting is inclusief ontbijt, denk aan slaapzak en kussen!´ dus ook toegevoegd.

En gaan we nu met zijn allen bellen hoe het zit met het kussen of kunnen we d´r van uit gaan dat dat er wel is?
 
Zeker aanbevelenswaardig! Nogmaals dank :} voor het mogen lenen toen. Een PMR staat nu heul heul heul heul hoog op m'n verlanglijstje.

Nu we het er toch over hebben; weet je zo nog het merk en type van dat setje van jou Ted?


Ik heb een Midland G8 (www.combai.nl)
 
Ik heb een Midland G8 (www.combai.nl)
let op , er zijn 2 typen midland G8, eentje zonder, en eentje MET Bluetooth.

Over de werking/kwaliteit durf ik niets te zeggen, maar in theorie kan een blueutooth headset met meer dan 1 bluetoothkanaal dan zowel een bluetooth GPS als bluetooth PMR bedienen.
(de bluetooth PMR door de Zumo als telefoon laten herkennen schijnt niet te lukken)
ga je naast PMR ook de headset als intercom gebruiken, dan heb je dus een 3kanaals bluetooth nodig, nog los van ev. storingen.

[me="Ted"]is daarom ook maar voor een bekabelde variant met zumo en Portofoon gegaan, los dat het veel geld scheelt ;)[/me]
 
[me] FF leest ff mee, maar denkt bij zichzelf

"ben allang blij dat ik m'n tweedehandsje 2610 werkende op de motor krijg"

laat staan dat ik al begrijp hoe die werkt :+ [/me]


moet bij de weg nog ff uitvinden hoe ik die routes erop krijg,
ben er wél al achter hoe ik een start en eindpunt in moet voeren *O*









6210 :o


;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan