Hét MF Motorweekend 2012 - deel 2

Thanks :)

Het was een beetje nat en hellinkje af. Stonden in de rij voor het verkeerslicht, degene voor hem begint weer te rijden en gaat gelijk weer stil staan. Mijn monteur ziet dat pas later, en gaat vol op de rem. Met dit als gevolg.....

Nou ja, kan hij er een keer besteden aan mijn Suus in plaats van dat ik het moet doen :)
Tja, dat heb je met motoren zonder ABS.....

Niet dat die van mij ooit ingrijpt.. :X ;)
 

*O*

[afbeelding]

Jammer dat mijn monteur die hem er naartoe reed op nog geen 5 minuten van de plek waar de inspectie plaatsvond, het nodig vond om de voorrem te laten blokkeren en zichzelf onderuit te remmen, de prutser :(.

Nou ja, heeft hij weer wat te doen.......​

Mooie kentekenplaat Dre! Zal tijd worden, doe voorzichtig in Lausanne & omgeving, stikt van de politie altijd en overal die het niet zo op motorrijders hebben, heb ik het idee af en toe...
 
~-Dré- schreef op 06 juni 2012 @ 22:21:

Dank je, zal je een keer een bericht sturen als ik tijd heb om in de buurt te :]


Ok, in dit gebiedje zitten op zich wel wat aardige tochtjes :) *O* :]

full
 
Hahaaa wat een leuke foto! Leuk gesoept ook. Als men nu maar niet gaan denken dat die MF-Weekend-rijders eerst aan het bier moeten voordat ze kunnen rijden ;) _O-
Zo mooi ook om die grote meneer (daar helemaal links op zijn hurken) erbij te zien :)

:$ zou ook mooi zijn die andere grote meneer ;) er weer bij te hebben!
 
begrijp dat Leo de overnachting en het beddegoed heeft overgemaakt. alleen kon hij de drank kosten niet vinden. (ik geef dit door omdat Leo weereens zijn ww kwijt is...ouder dom (drank kan het niet zijn zie hem alleen maar melk drinken)??) wat was dat dan geeft ik dat nog ffie sdoor.
 
begrijp dat Leo de overnachting en het beddegoed heeft overgemaakt. alleen kon hij de drank kosten niet vinden. (ik geef dit door omdat Leo weereens zijn ww kwijt is...ouder dom (drank kan het niet zijn zie hem alleen maar melk drinken)??) wat was dat dan geeft ik dat nog ffie sdoor.


Melk, de beste motor. :+
 
toen melk nog gwoon op de deurmat stond in glazen fles met van die dunne dopjes. die je dan weer om je fietsspaken deed omdat dat zo leuk glinsterde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan