Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet echt weer een keer mee, heb me het hele weekend zitten verbijten - count me in!

nah was niets aan joh,
bochtjes waren 1 rechte lijn, het was veel te warm waardoor het bier lauw werd,
het ijs in gerolstein zat vol ijskristallen en er liep een bemoeial rond die werkelijk waar
overal een punt van maakte... tsssshhhh ik zou er nog maar eens goed over nadenken
 
He :? ik stond er toch al op?? :?

omdat ik toch nog langs gewipt ben nu hier gewipt?? erg flauw.

dus ff snel er weer op :Y :Y :Y :Y .
 
Ik heb wel zin om weer eens naar de Harz te gaan , ben er al wel tig x geweest maar dat mag de pret niet drukken , is wel fijn als je weet hoe de wegen lopen :] 8-)

Zet mij maar op de lijst ovb. eventueel wil ik ook wel mee met het voor rij weekend maar dat ligt aan de datum en of ik dan vrij kan regelen t.z.t
 
De financiën van het ene weekend zijn nog niet afgerond of we gaan alweer verder met 2013 *O*

Betalingen zijn binnen van;
FastFriend, Wimmel_1, eddytoo

Edit:
En Ectholian's geld komt ook net binnen!
 
Laatst bewerkt:
Dienstmededeling

Ja nu al _O-

Kingcoder zal het wel in zijn OP aanpassen maarrrrrrrr 112,50 is nog niet definitief want er is nog geen hotel gevonden. Dit is het streefbedrag maar kan dus nog veranderen!!!!​
 
Laatst bewerkt:
nah was niets aan joh,
bochtjes waren 1 rechte lijn, het was veel te warm waardoor het bier lauw werd,
het ijs in gerolstein zat vol ijskristallen en er liep een bemoeial rond die werkelijk waar
overal een punt van maakte... tsssshhhh ik zou er nog maar eens goed over nadenken

Volgens wel ingelichte bronnen waren het er 2 en was de een wat erger dan de ander of soms ook weer niet O-)

Maarre graag gedaan :j
 
Dienstmededeling

Ja nu al _O-

Kingcoder zal het wel in zijn OP aanpassen maarrrrrrrr 112,50 is nog niet definitief want er is nog geen hotel gevonden. Dit is het streefbedrag maar kan dus nog veranderen!!!!​

Aghja.... Rekeningnummer is bekend dus als het wat meer wordt dan €112,50 dan spelen we dat spel met die "randomreader" gráág nog een keer (spreek nu voor mezelf, maar ik ik denk dat dat voor de anderen ook wel zal gelden).

En als die €112,50 te véél is..... Dan is er weer een begin gemaakt voor een drankpot :o
 


Financiën
De prijs is €37,50 per nacht inc. avondeten & ontbijt. Dit is inclusief de BBQ op zondag maar exclusief drank (zie onder). We gaan 3 overnachtingen dus over te maken is €112,50


Just did... :Y
Net als de vorige keren ook nu weer de afspraak dat als je betaald hebt en later besluit toch niet mee te gaan je je geld NIET terug krijgt. Je kunt zelf proberen een vervanger te vinden maar anders zuipen we je centjes op en zingen een liedje voor je :+
Dat risico nemen we dan maar... :)
 
Stefan-- & Eener zijn erbij :)

En Stefan-- met voorrijden natuurlijk ook! Wel graag zsm een datum vastleggen en niet met pasen! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan