Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stukje op wat denk ik niet klopt ;)
Routes op route rol _O-
Leven toch in 2014 dan dan is papieren route wel erg oud :o
Afspraken
Zorg dat je motor in orde is: in een weekend (nood)onderhoud regelen gaat niet werken. Liever een beurtje van tevoren, zorg voor goede remmen: we gaan immers wel de bergen in. Twijfel niet over je banden: monteer gewoon nieuwe. Als je huidige banden nog redelijk of zelfs goed zijn kun je die altijd bij thuiskomst nog terugleggen en in Nederland oprijden. Rammelt er wat, twijfel je over een olielekkage of je elektra; laat het fiksen! Echt, geloof me; als je ver van huis met panne staat dan wordt je daar niet blij van en de andere rijders ook niet want omdat we in groepjes rijden en niemand laten stikken betekend stilvallen dat iedereen stil staat..
Iedereen wordt geacht deze toerrit zelfstandig te kunnen rijden. Dit houdt in dat je de route tenminste bij je hebt of liever de beschrijving zichtbaar op je motor bevestigd. Dat kan door de route in een tanktas te stoppen of in een routerol te bevestigen. Route beschrijvingen worden vooraf via de mail verstrekt.
 
Ik gewoon voor de gein op OVB plzz en Leo ook vast wel, en volgens mij hadden we ook nog 2 verplichte deelnamens toch (Nocturna en tonyS) ?

Iedereen snapt dat ik na dat gezeik over de gezellig talkshows en matige moppen op de porto en een niet te misverstane actie in het kader van "ja zeg nu wel ff inhalen ja" (wat moest van tante Bep op de Porto) , en natuurlijk de veeull te felle lampjes ik uiteindelijk niet mee ga met dat zooitje ongeregeld.


dan zal je toch écht wél mee moeten .... :+


Oh enneh; ik ga mee zie ik O-)


heb jij dan wel je gegevens al ingevuld op dat lijstje wat er nog niet is :? :? :?

O-)


Ja ik ga ook gewoon weer mee, al dan niet met de wagen... :+



ouwe benz mét lekke koppakking en alcoholslot.....

nee Rick.... dat stuurt niet net als een mini.....


[me] ..... plaatjesdenken..... [/me]


........
Premeet overnachting
Meestal plannen we de dag voor we gaan (dus woensdag op donderdag) een gezamenlijke overnachting ergens aan de grens van Nederland zodat je de eerste tourdag fris en fruitig kunt beginnen en niet al half Nederland doorkruist hebt. Dit word later geplant.

........

fruitboomgaarde :? :?
 
Laatst bewerkt:
ouwe benz mét lekke koppakking en alcoholslot.....

nee Rick.... dat stuurt niet net als een mini.....

Koppakking is niet lek :o
Dat lijkt maar zo (is volgens mij de carterventilatie).

EN waarom maakt het jou uit waarin ik rij en wat er al dan niet mis mee is?
Heb jij toch geen last van? EN ik heb anwb, dus als er al wat stuk gaat is dat niet erg.
Daarnaast is het verdomde makkelijk als die XJR er wel mee stopt. Die heeft namelijk zijn beste tijd ook wel gehad.

Nog wat? O-)

[me] ..... plaatjesdenken..... [/me]

 
Laatst bewerkt:
ik weet nog wel iets om er tussen te zetten "uitlaat van voor tot achter gasdicht"

:^

ennuh verlichting die het doet, bagage rek die vast zit. Geen olie lekkende motor mee -O- :Y

En voor mij een luier/Plasopvang zak

Stond iets te vaak zo :
IMG-20130602-WA0006_zpsf78e964a.jpg


Koffie is niet goed voor mij :+
 
Laatst bewerkt:
dan zal je toch écht wél mee moeten .... :+heb jij dan wel je gegevens al ingevuld op dat lijstje wat er nog niet is :? :? :?

O-)ouwe benz mét lekke koppakking en alcoholslot.....

nee Rick.... dat stuurt niet net als een mini.....


[me] ..... plaatjesdenken..... [/me]


Ik kan mezelf niet kwijtraken dus hoef geen weken op antwoord te wachten..... was het maar waar soms :W
 
Doe ook maar OVBtje voor mij :Y

Misschien dat ik dan wel te verstaan ben met mn dialect accent enzo :X B| :+
 
;) Van chocolaatje die lekte olie ipv zweet olie :X

Ook met gas geven kwamen de dampen olie je tegemoet _O-
Denk dat die motor naar dit weekend echt de geest gaat geven :Y :P

Ja, en ik maar denken dat het mistig was. Ik had gewoon Chocola voor me rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan