Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen eens kijken wat de bank doet qua pingels. Done, ben ik de eerste deze keer?

De eerste zul je nooit worden, Sjimmie en ik staan altijd bovenaan:) maar de eerste van de rest ben je wel. Vaak is dat Frank maar die moet nog wakker worden denk ik :)
 
De eerste zul je nooit worden, Sjimmie en ik staan altijd bovenaan:) maar de eerste van de rest ben je wel. Vaak is dat Frank maar die moet nog wakker worden denk ik :)
Kunnen we ook in termijnen betalen?
Moet eerst wat knippers en parts bestellen weet je... ;)


Ps... Dat stukkie B248 met die slingers staat mooi op film...
 
De eerste zul je nooit worden, Sjimmie en ik staan altijd bovenaan:) maar de eerste van de rest ben je wel. Vaak is dat Frank maar die moet nog wakker worden denk ik :)

Hum Frank wilde ik niet passeren, eens zien of ik de betaling kan terug halen......

:N :N echt niet :N :N

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
De eerste zul je nooit worden, Sjimmie en ik staan altijd bovenaan:) maar de eerste van de rest ben je wel. Vaak is dat Frank maar die moet nog wakker worden denk ik :)

bedoelde dan ook de eerst die betaald heeft. De burgemeester en vrouw kunnen we nooit passeren.
 
is er geen koffer set voor die mv dan? O-)
Wordt hij net zo breed als die ZZR van Tim aan de achterkant. ppff wat een bakbeest was dat zeg... maar super snel
 
Laatst bewerkt:
OVB graag ik moet nog even kijken hele week halve week ( waarschijnlijk laat ik me wel overhalen voor de hele week)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan