Hét MF Motorweekend 2016

Ik was gister rond 21.00 weer thuis.. Ook ik heb een heel leuk en leerzaam weekend gehad, het weer zat niet altijd mee maar het rijden in die mooie omgeving en natuurlijk met leuke mensen was geweldig!

Mijn dank voor de organisatie en de voorrijders van het weekend en ik hoop zeker nog een keer mee te gaan met één van de toekomstige ritten.
 
Ik ben ook weer "boven water". Ik heb ok weer genoten! ! !

KingCoder moet nog de bestemming voor 2017 bekend maken, een nieuw topic daarvoor openen en hier de link plaatsen.

Het is in ieder geval een heel stuk dichterbij dan dit jaar.

Het is een traditie dat dat OF de avond van thuiskomst gebeurt of uiterlijk de volgende dag: hij is er dit keer laat mee. :)

Klopt! Ik maak het topic morgen.... Ik zit nu te lekker rustig in de tuin te loungen :)
 
Zo, gister met prachtig weer vertrokken uit Diekirch richting Driel. Lekker doorgereden samen, tot aan Verviers. Daar had iemand besloten de Ark van Noach uit te testen, want het kwam met bakken uit de hemel, hagelstenen als kwarteleitjes en binnen enkele seconden veranderde zonnig in onrijdbaar... beschutting gezocht onder een viaduct, waar we verre van droog stonden... :X

full
 
Laatst bewerkt:
full


Na een goed half uur werd het minder en zijn we snel verder gegaan. Heelhuids en bijna opgedroogd thuis gekomen. Wie de nieuwsberichten van gister leest, weet dat we best geluk gehad hebben... ;)
 
*O*

Zo, gister met prachtig weer vertrokken uit Diekirch richting Driel. Lekker doorgereden samen, tot aan Verviers. Daar had iemand besloten de Ark van Noach uit te testen, want het kwam met bakken uit de hemel, hagelstenen als kwarteleitjes en binnen enkele seconden veranderde zonnig in onrijdbaar... beschutting gezocht onder een viaduct, waar we verre van droog stonden... :X

[afbeelding]
:o
 
Eindelijk dan mijn foto's van het weekend.
(DonDalton heeft van een paar "waterfoto's" al de grote bestanden.

Veel kijkplezier.

[pictures=motorstek,3900]
 
Coen, zag ik het nou goed op Facebook dat je ook een Kwaak hebt? Ik kan als ervaringsdeskundige niet anders zeggen dan: goede keuze!
 
Zo reservering gedaan, vanavond effe betalen.
Ik zal me effe voorstellen.

Ik ben Jeroen van de Weerd (NiksWeerd), 34 jaartjes jong, vader van 2 prachtige dochters, Yara van 3,5 jaar en Roos van 4 maanden. Ben getrouwd met Ellen.
Rij nu 9 jaar motor, waarvan 9 jaar op een CBR 600f '98 en nu 3 maanden op een VFR 800 VTEC ABS '03.

Nog nooit eerder op motor vakantie geweest en nog nooit zoveel gereden. Wordt dus een nieuwe ervaring.

Tot over twee weken!
Same here dus.. Ken ook verder helemaaaaaaaal niemand van de groep die mee gaat :) We gaan het zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan