Hét MF Motorweekend 2017

Nee joh, die kennen de weg. Die zetten de motoren direct achterom, vliegen de eerste de beste kamer in om om te kleden en komen dan pas naar de kroeg.

Geloof me, die twee kunnen sneller van motorpak in zwembroek wisselen dan dat jij je motor kunt parkeren :)

Fucking hell.
Jij weet echt te veel van mij....
 
Wordt het leer of toch textiel?
:P

Beide?

Ik trek in ieder geval 't leer aan als ik naar Meddo rijd en neem een textiele jas (én een regenpak) los mee mee. Dat regenpak hoop ik dit jaar ook gewoon nieuw te kunnen houden :P
 
Hallo motor rijd liefhebbers,

Fred heeft hem al ingekopt. Maar ik heb het geluk dat ik een plekje mocht opvullen.

Afgelopen ben ik ook al in Duitsland geweest met de VFRclub en daar hebben we heerlijk weer gehad en mooie routes gereden.

Tot komende donderdag allemaal.

Groetjes Roel
 
Hallo motor rijd liefhebbers,

Fred heeft hem al ingekopt. Maar ik heb het geluk dat ik een plekje mocht opvullen.

Afgelopen ben ik ook al in Duitsland geweest met de VFRclub en daar hebben we heerlijk weer gehad en mooie routes gereden.

Tot komende donderdag allemaal.

Groetjes Roel

Je staat in de lijst, plekje 47 (niet dat dat wat betekend hoor)


:} -O- *O*
 
Iedereen er al klaar voor? Zag op de App 2700 ongelezen berichten, dus daar vast wel.

Vergeet je regenpak niet. Ze voorspellen za, zo en ma een paar buitjes...

Verder ben ik de laatste puntjes op de 'I'aan het zetten: nieuwe uitlaatklem (deze laat eens per jaar spontaan los) en overweeg nog olie te verversen met nieuw oliefilter

Voor degene die morgen vertrekken. Have Fun
Tot donderdagochtend. Vertrekt er iemand donderdag ochtend vanuit Brabo-land?
 
Er is nog geen linkje naar de routes is de Op O-)






Maar staan dus een stukje lager bij commentaar van Boudewijn Blihi
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allen,

hier Ron een van de eigenaren van Landgasthof Grevenstein waar jullie aankomend weekend zullen verblijven! Hebben jullie er wat zin in? zo te zien wel aan de reacties ;)

Wij hebben er in ieder geval zin en qua vocht en eten komt het helemaal goed ;)

Oja wat betreft vocht bedoelen we drinken dus geen regen :)

Tot donderdag en een goeie reis allen.

Groeten Ron
 
Hallo Allen,

hier Ron een van de eigenaren van Landgasthof Grevenstein waar jullie aankomend weekend zullen verblijven! Hebben jullie er wat zin in? zo te zien wel aan de reacties ;)

Wij hebben er in ieder geval zin en qua vocht en eten komt het helemaal goed ;)

Oja wat betreft vocht bedoelen we drinken dus geen regen :)

Tot donderdag en een goeie reis allen.

Groeten Ron

Tot overmorgen! De Weizen tap doet het weer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan