Hét MF Motorweekend 2018

@sodeknetters: De rekening van de drankpot, is meestal rond de 15 a 20 euro per avond per persoon. Dus het gaat (naar mijn idee) ook niet om mega bedragen. Ook al drink je dus geen liters, dan nog is het niet dat je ineens heel veel betaald omdat anderen meer drinken dan jij.
 
Doorzakken kost serieus geld... omdat je doorzakken (als in na 24:00) gewoon zelf betaald, net als de Jägermeister shotjes. Mijn personal drankrekening was dus ruim hoger dan de kosten van de drankenpot... so you know ;)
 
Ik ga mee , valt bijna in men vrije weekend dus snipperen is geen probleem , Betaling is overgemaakt !

En welke motor het wordt zien we dan wel :]

Ik heb er weer zin aan ! :} :] *O*
 
Neem aan dat ik tegen die tijd wel weer een rijdende motor heb en hopelijk houd ik het in 2018 wat langer vol :)

Wij gaan in elk geval graag weer mee!
 
Kortom: Goed geregeld zoals het is.
Absoluut! Niets meer aan doen...
Het is zoals Fred zegt, als het systeem je niet bevalt, is het weekend niets voor jou. Het is onderdeel van het verhaal, waarbij de massa ook de lage instapkosten bepaald. Dus met drankenpot ben je in dit geval ca. 170 euro kwijt voor een heel weekend half pension, met veel leuke mensen en mooie uitgewerkte routes. Probeer dat maar eens in je eentje te regelen voor dat geld... ;)
 
Schrijf mij ook maar op. Zal vanmiddag het geld overmaken.

Ga het straks vastleggen, maar dat komt goed vermoed ik ;-)
 
Absoluut! Niets meer aan doen...
Het is zoals Fred zegt, als het systeem je niet bevalt, is het weekend niets voor jou. Het is onderdeel van het verhaal, waarbij de massa ook de lage instapkosten bepaald. Dus met drankenpot ben je in dit geval ca. 170 euro kwijt voor een heel weekend half pension, met veel leuke mensen en mooie uitgewerkte routes. Probeer dat maar eens in je eentje te regelen voor dat geld... ;)

misschien inderdaad gewoon een keer proberen.. :9
 
Ik vind het toch wel bijzonder; een toerweekendje voor OVER EEN JAAR en al 16 definitieve (betaald!) inschrijvingen en 18 ovb....

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan