Hét MF Motorweekend 2018

Bij deze meld ik me ook aan.

Al jaren kom ik het topic pas tegen als alles vol zit. Zie dat het nu al ook rap gaat, maar nu dus wel op tijd :)
 
Laatst bewerkt:
Bij deze meld ik me ook aan.

Al jaren kom ik het topic pas tegen als alles vol zit. Zie dat het nu al ook rap gaat, maar nu dus wel op tijd :)


Welkom!

Het gaat inderdaad rap dit keer! Met 26 verkochte bedden zitten we al over de helft. Op tijd zijn is dit jaar echt een ding want ook dit keer geldt; vol=vol!
 
Het inschrijfgeld van ons 2 is overgemaakt, ik zou graag het contactformulier ontvangen zodat het definitief gemaakt kan worden.
 
Met een werkende motor?

Ik ben al aan het rondkijken voor een andere. Ik zoek alleen nog iemand die me wil en kan helpen om een nieuwe thermostaat in deze te zetten en alles weer keurig aan te sluiten.
De VFR staat al te koop op het VFR-forum, persoonlijk vind ik hem dara erg scherp geprijsd staan, maar dan moet degene zelf de thermostaat vervangen (50 euro en een halve dag werk)
 
ja ehh er is natuurlijk wel een camping maar er is geen speciale prijs voor afgesproken ofzo, en ik weet ook niet HOEVEEL plek er op de camping is. Ik zal eens informeren
En Roland, heb je nog wat gehoord, kunnen er 50 in hotel en dan nog wat erbij voor kamperen, of is 50 meteen VOL?
 
En Roland, heb je nog wat gehoord, kunnen er 50 in hotel en dan nog wat erbij voor kamperen, of is 50 meteen VOL?


Er is wel meer plek maar als organisatie hebben we gezegd dat het plafond in principe 50 is. In principe zeg ik, want stel dat er nog iemand graag mee wil en we zitten op 50 dan zie ik niet direct een probleem bij 51 maar zoals gezegd; 50.
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar verstek laten gaan, spijt van, 2018 ga ik mee, onder voorbehoud van het kunnen krijgen van verlof (want dat wil bij NS nog wel eens een probleem zijn...)
 
Zojuist Turbo Bul en Ladybiker77 weer van de lijst gehaald; het bleek voor hun een vereiste een privé-kamer vooraf vast te leggen en nog los van dat we dat nooit doen; kamers worden verdeeld op wie het eerst komt, die het eerst maalt is het ook zo dat er bij Boele gewoon niet zoveel tweepersoonskamers zijn en dan weet ik er wel meer die dat graag willen....

Dus, jammer maar helaas; geen Turbo. Vind ik echt jammer Turbo.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist Turbo Bul en Ladybiker77 weer van de lijst gehaald; het bleek voor hun een vereiste een privé-kamer vooraf vast te leggen en nog los van dat we dat nooit doen; kamers worden verdeeld op wie het eerst komt, die het eerst maalt is het ook zo dat er bij Boele gewoon niet zoveel tweepersoonskamers zijn en dan weet ik er wel meer die dat graag willen....

Dus, jammer maar helaas; geen Turbo. Vind ik echt jammer Turbo.
er is een camping dan heb je wel 2 persoons-kamer als je hem meeneemt
 
Hellaas kunnen we niet op een groep kamer en in de tent ivm een mediche oorzaak.

Jammer dat de toer alleen is voor gezonde mensen.

Zelf heb ik ook te maken met mensen die mee gaan met mijn groepen/toeren die wat mankeren.
Hier zoeken we een gepaste oplossing voor.
Bvb iemand die een piep in zijn oren heeft en met geluid/speakers bij zijn hoofd moet slapen.
Iemand met een stoma waar regelmatig zijn bed vol strond ligt.
Enz enz

We worden een dagje ouder en je kan wat gaan mankeren.
Je bent blij dat je nog motor kan rijden en dan kan je niet mee.

Veel plezier allemaal met de toer
Mijn aanbod van de routes blijft wel staan

:W
 
Hellaas kunnen we niet op een groep kamer en in de tent ivm een mediche oorzaak.

Jammer dat de toer alleen is voor gezonde mensen.
flauw insinuatie. Zullen we het gewoon hierbij houden?
Zelf heb ik ook te maken met mensen die mee gaan met mijn groepen/toeren die wat mankeren.
Hier zoeken we een gepaste oplossing voor.
Bvb iemand die een piep in zijn oren heeft en met geluid/speakers bij zijn hoofd moet slapen.
Iemand met een stoma waar regelmatig zijn bed vol strond ligt.
Enz enz

We worden een dagje ouder en je kan wat gaan mankeren.
Je bent blij dat je nog motor kan rijden en dan kan je niet mee.

Veel plezier allemaal met de toer
Mijn aanbod van de routes blijft wel staan

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan