Hét MF Motorweekend 2018

Jij gaat een complete "Boogtent" in de koffers van de GSA kunnen inmeten? O-) *O*
bedoel je deze
tent_bmw_01_leg.jpg

of deze
mobed10-1170x500.jpg

:+ _O-
 
Fiets in de tent! Die is gek. Hij kan prima tegen de elementen hoor :)


Maar nee een boogtent gaat zeker niet mee. Gewoon mijn trouwe blauwe vis-à-vis iglo :+
 
Iemand nog tips voor een goede tent??
Tips waar ik op moet letten bij een tent?

Een gewone slaapzak voldoende?

Gaan we al??? *O* :] :] :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik doelde eigenlijk meer op zo'n legertent....

We moeten natuurlijk wél met z'n allen bij die koelkast kunnen komen én binnen/droog staan, hé :+ :+

[http://www.sietsma-armygoods.nl/tent12b-big.jpg (afbeelding)]
op scouting hebben we 2x 5x10meter en 1x 5x5 en nog wat kleiner spul voor kinderen O-)
tent-5x10-310x245.jpg
 
Iemand nog tips voor een goede tent??
Tips waar ik op moet letten bij een tent?

Een gewone slaapzak voldoende?

Gaan we al??? *O* :] :] :] *O*


Mijn persoonlijke tip is een tent te kiezen waar je in kan staan. Ik kampeer echt graag maar dat gekruip vind ik niks.

Ik heb zoiets:
vidaxl-tente-de-camping-impermeable-6-personnes-bl.jpg


Daar kan ik in staan én hij past in één koffer.
 
Mijn persoonlijke tip is een tent te kiezen waar je in kan staan. Ik kampeer echt graag maar dat gekruip vind ik niks.

Ik heb zoiets:
[afbeelding]

Daar kan ik in staan én hij past in één koffer.
6 persoons voor jouw alleen?

vind het ook fijn om te staan en slaaptent voor leiding is een 5x5m erg fijn maar wil je niet meenemen op de motor, wel zeeer waterdicht
legertent_5_x_5.jpg
 
Laatst bewerkt:
6 persoons voor jouw alleen?

vind het ook fijn om te staan en slaaptent voor leiding is een 5x5m erg fijn maar wil je niet meenemen op de motor, wel zeeer waterdicht
[afbeelding]


Komt'ie weer met die tent waar het angstzweet van kleine jongetjes nog in hangt.... :+


Maar zes personen is wat overdreven; de mijne heeft ctwee slaapcabine's voor twee personen duys da's vier. Maar als ik alleen ben dan hang ik die andere gewoon er niet in natuurlijk
 
Zag die lone rider tent vorig jaar ergens. De kwaliteit kwam bij mij over als een polyester budget tent. En dat terwijl ze er 500 euro voor vragen.
 
Was even wat foto`s aan het doorbladeren uit de oude doos en kwam deze tegen van het MF weekend :+

Lekker gereden en top weertje

Ra_Ra_wanneer_was_dit.jpg


:t
 
Ik moet helaas afhaken, we hebben een vakantie geboekt en die kon ik helaas niet om dit weekend heen plannen. Wie wil mijn plek overnemen?
 
Ik moet helaas afhaken, we hebben een vakantie geboekt en die kon ik helaas niet om dit weekend heen plannen. Wie wil mijn plek overnemen?
Denk de eerste op de wachtlijst .....
(net wat "socialer" dan de eerst/hardst-roepende )

Waarom staat de wachtlijst niet in de OP ? Is toch vast wel een wachtlijst ivm volgeboekt weekend ?
 
Laatst bewerkt:
Was even wat foto`s aan het doorbladeren uit de oude doos en kwam deze tegen van het MF weekend :+

Lekker gereden en top weertje

[afbeelding]

:t

er is nog plek Turbo, ik zie dat er net een bedje beschikbaar gekomen is maar op de camping is ook nog plek zat
 
hé hoe is het met jou??
lang niets meer van je gehoord
Junior heeft je nog eens bij de koffie automaat bij Wouda zien zitten, jij herkende hem niet ;-)

Dat zou kunnen
Had mij maar ff aangeschoten 😆

Gaat prima
Had mij samen met mijn vrouw opgegeven maar konden geen kamer reserveren
Ivm haar lichamelijke gesteldheid

Organiseer nu motor toeren in hotel
We heten McGezellig
Gaan dit jaar naar Luxemburg voor 4 dagen
Een Oosterijk tour/rondrit van 7 dagen
En nog 4 dagen tour in Sauerland
Op de laatste na ( nog 6 plekjes )allemaal vol ( 36 pers )

Dus vermaak mij prima 😆
 
Denk de eerste op de wachtlijst .....
(net wat "socialer" dan de eerst/hardst-roepende )

Waarom staat de wachtlijst niet in de OP ? Is toch vast wel een wachtlijst ivm volgeboekt weekend ?
Ik vind het best. Als er een wachtlijst is hoor ik graag wie daar bovenaan staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan