Hét MF Motorweekend 2019

Zitten we dit jaar na 3 dagen al vol?
Wow wat een animo!

Mooi... dan hoef ik me ook niet af te melden voor volgend jaar, dat scheelt weer... :)
Dus ook voor de aankomende editie hoeven jullie niet op me te rekenen. Ik gok ergens rond 2021 weer aanwezig te zijn, de rest is al volgeboekt... :+
 
Mooi... dan hoef ik me ook niet af te melden voor volgend jaar, dat scheelt weer... :)
Dus ook voor de aankomende editie hoeven jullie niet op me te rekenen. Ik gok ergens rond 2021 weer aanwezig te zijn, de rest is al volgeboekt... :+


je vergeet de uitzonderingsregel :+
 
Mooi... dan hoef ik me ook niet af te melden voor volgend jaar, dat scheelt weer... :)
Dus ook voor de aankomende editie hoeven jullie niet op me te rekenen. Ik gok ergens rond 2021 weer aanwezig te zijn, de rest is al volgeboekt... :+


We hebben ook september nog. Misschien kunnen we die wat opleuken. Vorig jara ben ik daar ook meerdere dagen extra geweest. Mooi alternatief hoor!
 
Toch wel jammer Clown dat je er niet bij was ! En ook jammer dat Pilatus er niet bij was !

Heeft toch wel wat als de oudjes afhaken _O- :+
 
Nou reken mijzelf ook niet meer tot de jongsten hoor !

Was ook als grapje bedoeld ! Hopelijk blijven de oudjes het nog ff volhouden ! :] :Y
 
Ik wacht het maar af of er nog plaatsen beschikbaar komen .gebeurde dit jaar ook want als je nog een weekje weg bent na het MF weekend 2018 kom je thuis is het al vol geboekt
 
Ik wacht het maar af of er nog plaatsen beschikbaar komen .gebeurde dit jaar ook want als je nog een weekje weg bent na het MF weekend 2018 kom je thuis is het al vol geboekt


Ja Bertus, dat weet je :P

Maar ik denk dat je gelijk krijgt :Y Rustig afwachten :t
 
Komt vast wel goed doordat er altijd mensen bij zullen zijn die op 't laatste moment alsnog een planning om moet gooien met een rede én daardoor dus (helaas) niet mee kunnen over een jaar. Voordeel dat alles nu al "VOL" geboekt is is dat Roland er niet met privé geld in hoeft te zitten :t
 
Laatst bewerkt:
Bovendien: wat is er erg aan om een keer te missen?

Altijd hetzelfde: rijden, koffie drinken, rijden, eten, rijden, koffie drinken, rijden, eten, avond/ijsrondje, bier zuipen, slapen. :P

(ik heb lekker wel ingeschreven)

:+
 
Nohh, wat ben jij gemeen zeg!

(wij hebben ons lekker ook ingeschreven)

:+
Bovendien: wat is er erg aan om een keer te missen?

Altijd hetzelfde: rijden, koffie drinken, rijden, eten, rijden, koffie drinken, rijden, eten, avond/ijsrondje, bier zuipen, slapen. :P

(ik heb lekker wel ingeschreven)

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan