Hét MF Motorweekend 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken nog niemand van MF maar dan zal dit een mooi moment zijn om veel nieuwe mensen te leren kennen:W Ik zal morgen centjes overmaken!

Rij zelf op een CBR 500R maar dat moet wel geen probleem zijn (al drie keer mee op reis geweest). :P
 
Ik ken nog niemand van MF maar dan zal dit een mooi moment zijn om veel nieuwe mensen te leren kennen:W Ik zal morgen centjes overmaken!

Rij zelf op een CBR 500R maar dat moet wel geen probleem zijn (al drie keer mee op reis geweest). :P
leuk man! Ik zal vanavond ff de lijst bijwerken
 
M'n naam staat helaas nog niet in 't lijstje (er is al wel betaald voor 't weekend) maar .... Motor is een Yamaha MTN1000 (= MT10) onder voorbehoud dat 't ding nog gerepareerd kan worden zonder al te hoge kosten.

:9
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd nu nog steeds een Triumph Tiger 800. Kan zijn dat ie door iets anders vervangen is voor het weekend, maar dan geef ik wel weer een seintje :YY
 
Pssst.. ff wijzigen in 4 juni ;)

Verzamelen
Je word op donderdagochtend 31 mei, om 9:00 uiterlijk verwacht op het verzamelpunt (zie ook hierboven)
zorg dat je je tank vol hebt!
 
Als het geld over maakt, zet ik je zsm op de lijst ;)
1569934150975.png
 
@ de Organisator, hou er even rekening mee dat Bernd er me gestopt is ingaande nu, dit door gezondheid problemen, het is inmidels overgenomen door een NL stel die verder gaan.

Mocht je nog routes nodig hebben kan ik je ook wel helpen kom daar nogal eens en heb een aardig idee waar je wel en waar niet moet rijden stuur maar een pb als je nog routes wil.
 
@ de Organisator, hou er even rekening mee dat Bernd er me gestopt is ingaande nu, dit door gezondheid problemen, het is inmidels overgenomen door een NL stel die verder gaan.

Mocht je nog routes nodig hebben kan ik je ook wel helpen kom daar nogal eens en heb een aardig idee waar je wel en waar niet moet rijden stuur maar een pb als je nog routes wil.
Er is nog niks online over te vinden maar ik ga morgen wel ff bellen, dan weten we snel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan