Hét MF Motorweekend 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • lui2.jpg
    lui2.jpg
    27,4 KB · Weergaven: 13
Ik dacht goh laat ik eens kijken waar we eigenlijk naartoe gaan, blijkt het dat ik er 200m vandaan op de camping heb gestaan:

1575931907953.png


Leuke herinnering:

's Avonds onderuit gezakt mezelf volgegooid met bier in de hoop dat ik zou slapen, ik was namelijk het ventiel van mijn luchtbed vergeten dus moest op de grond slapen. Ik sliep die nacht, maar de ochtend erop helemaal naar de @()%^*^@#, zowel mijn hoofd als mijn rug/zij/nek :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat ik niet mee kan met het weekend 😱

Mijn vrouw heeft 25 jaar geleden een internationale studie gedaan en nu hebben ze precies _ons_ weekend uitgekozen om een reünie te doen. 😲

Maar ja, eens in de 25 jaar een reünie, daar kan ik moeilijk tegen in gaan natuurlijk.
 
Ik ben bang dat ik niet mee kan met het weekend 😱

Mijn vrouw heeft 25 jaar geleden een internationale studie gedaan en nu hebben ze precies _ons_ weekend uitgekozen om een reünie te doen. 😲

Maar ja, eens in de 25 jaar een reünie, daar kan ik moeilijk tegen in gaan natuurlijk.
jij hebt toch niet die studie gedaan :+
 
Hoi allemaal helaas moet ik melden dat ik niet mee zal kunnen met het weekend.Na 14 jaar geen problemen gehad te hebben nu sinds een maand of 2 weer veel last van mijn reuma. Hierdoor kan ik niet lang achtermekaar rijden. Ik heb het vandaag nog geprobeerd maar het is niet te doen.
Helaas ik had het erg leuk gevonden
 
Ik heb mijn bedje overgedraden aan Mitch. Helaas komt de oplevering van ons nieuwbouwhuis precies tijdens het weekend.
 
Volgend jaar...... Misschien!
Ja, gezien de stilte hier dacht ik, laat ik het hardop zeggen... ;)

Maar precies wat je zegt... misschien volgend jaar. Dit jaar is het helaas onmogelijk. -O-
Hoe zit het met jouw reservering, de kosten en met de uitbater? Enig contact gehad en nieuws wat je kan delen?
 
Op zich heb ik geen problemen met een tripje à la route des grandes alpes in het najaar om alles verteerbaarder te maken.
Er zijn voorzichtige plannen ja! Houd ons whatsapp groepje in de gaten!
 
@KingCoder ik meld me af. Ik zit sinds Januari thuis met een burnout en zie mezelf in Juni nog niet in staat de heel dag op de motor te kunnen rijden :( :(
Fuck.. niet leuk Joris. Bin there done that. :X

Ik was net weer een beetje op de been en ben toen wel mee gegaan maar uiteindelijk eerder naar huis want het was toch wel heel zwaar. Sterkte er mee
 
Fuck.. niet leuk Joris. Bin there done that. :X

Ik was net weer een beetje op de been en ben toen wel mee gegaan maar uiteindelijk eerder naar huis want het was toch wel heel zwaar. Sterkte er mee

Oef... ook burnout dus en iets te vroeg weer e.e.a. opgepakt? Ik merk zelf dat ik heel erg moet oppassen met 'teveel' doen, want dan lig ik zo drie dagen op bed... Ik vrees dat dit nog wel maanden gaat duren.

Hoop dat alles nu beter gaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan