Hét MF Motorweekend 2021

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.498
180
Oss
Hét MF Motorweekend 2021

1615447652866.png

Het ziet er niet naar uit dat we dit jaar een motorweekendje kunnen organiseren, niet zoals we dat gewend zijn, niet eind mei/ begin juni al; we zijn dan immers, zoals het ernaar uitziet, nog niet eens allemaal gevaccineerd en je kunt je afvragen of we dan terecht kunnen in onze accommodatie of dat we zouden kunnen lunchen bij restaurants.

Deze editie, 2021, is dus gecanceld. Het topic voor 2022 vind je hier: Hét MF Motorweekend 2022
 
Laatst bewerkt:
? dat staat er toch? Of heb je toevallig een versie opgepikt waar ik nog mee bezig was :-)
Ja, nu staat 't er wel goed.
Niet flauw doen KingCoder. Je weet zelf dat het er eerder fout heeft gestaan!
Mijn Quote komt echt wel uit jouw bericht. Zeg dan gewoon dat je een foutje hebt gemaakt.
Nu niet de bal naar mij spelen, terwijl je zelf niet helemaal scherp was.
Maar wat je zegt kan kloppen. Er stond toen ik antwoordde '2 min geleden'.
 
Ja, nu staat 't er wel goed.
Niet flauw doen KingCoder. Je weet zelf dat het er eerder fout heeft gestaan!
Mijn Quote komt echt wel uit jouw bericht. Zeg dan gewoon dat je een foutje hebt gemaakt.
Nu niet de bal naar mij spelen, terwijl je zelf niet helemaal scherp was.
Maar wat je zegt kan kloppen. Er stond toen ik antwoordde '2 min geleden'.

Waar maak je je druk om?
 
Ja, nu staat 't er wel goed.
Niet flauw doen KingCoder. Je weet zelf dat het er eerder fout heeft gestaan!
Mijn Quote komt echt wel uit jouw bericht. Zeg dan gewoon dat je een foutje hebt gemaakt.
Nu niet de bal naar mij spelen, terwijl je zelf niet helemaal scherp was.
Maar wat je zegt kan kloppen. Er stond toen ik antwoordde '2 min geleden'.
It was I.... Scuzzi... 😘
 
Zou graag mee willen, maar denk dat het zo'n goed idee om mij erbij te willen hebben. Dus ik bedank me ervoor!
 
Ik graag onder ovb...
Het is sowieso ovb, omdat het weekend al vol is.
Zie openingspost... ;)

Omdat de editie van dit jaar is doorgeschoven naar volgend jaar, zijn alle plaatsen reeds bezet. Maar misschien kan @KingCoder een reservelijst maken voor de 2021 editie en kunnen mensen, die hun plek terug moeten geven door omstandigheden, deze aanbieden aan de mensen van de reservelijst...
 
Het is sowieso ovb, omdat het weekend al vol is.
Zie openingspost... ;)

Omdat de editie van dit jaar is doorgeschoven naar volgend jaar, zijn alle plaatsen reeds bezet. Maar misschien kan @KingCoder een reservelijst maken voor de 2021 editie en kunnen mensen, die hun plek terug moeten geven door omstandigheden, deze aanbieden aan de mensen van de reservelijst...

Mocht er nog iemand afzeggen en er onverhoopt nog een plekje vrij komen dan hou ik me aanbevolen 😁
 
Het is sowieso ovb, omdat het weekend al vol is.
Zie openingspost... ;)

Omdat de editie van dit jaar is doorgeschoven naar volgend jaar, zijn alle plaatsen reeds bezet. Maar misschien kan @KingCoder een reservelijst maken voor de 2021 editie en kunnen mensen, die hun plek terug moeten geven door omstandigheden, deze aanbieden aan de mensen van de reservelijst...

Ah euhm, zo was het ook bedoeld eigenlijk 😉
 
Mooi, dan is het duidelijk voor de volgers... ;)
En voor mensen die niet meekunnen in 2021 en wel een spot hebben...
 
Wij gaan volgend jaar niet mee.

Hierdoor heb ik een tweepersoons kamer voor twee deelnemers ter overnamen (als 1 pakketje).

Weet niet of een en ander via de organisatie verloopt i.vm. met eventuele reservelijst maar stuur maar een PB bij interesse dan neem ik contact op met kingcoder .

Mvg, Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan