Hét MF Motorweekend 2022

Moeten we voor de 2020 2021 2022 editie ook gelijk een inhaalslag maken en 3x zo hard rijden, 3x zoveel eten en drinken en 3x zoveel heibel maken?
 
Moeten we voor de 2020 2021 2022 editie ook gelijk een inhaalslag maken en 3x zo hard rijden, 3x zoveel eten en drinken en 3x zoveel heibel maken?
Ik ben er wél voor om er nog een weekje aan te plakken; daar hebben we gewoon recht op. Toch?
 
Maar we kunnen toch ook ergens een flitsweekend doen dit jaar? Ik denk er serieus aan...

Ik heb al wat contact met een hotel waar ik vorig jaar was.
 
Gaat pas na 18 juli worden. Iets met 2e spuit op 4 juli en dan nog 14 dagen erna, dan kan ik redelijk legaal naar het buitenland :P
 
Week 29 kan ik ook wel heb dan vrij tot 26 juli :) anders stuur ff berichtje , kunnen we wel ff wat afspreken indien je weg wil ?
 
Het afgelopen weekend zouden we een bbq doen, maar daar hebben we toch vanaf gezien omdat het op dit moment niet echt verantwoord is om zoiets te organiseren.
 
Ik geef mijn plek vrij @KingCoder.

Ik had het heel leuk gevonden om weer mee te gaan maar ik ging burnout twee jaar geleden en moet nog steeds pas op de plaats maken.

De inleg maakt niet uit, drink of eet het voor mij apart op, of geef het aan een goed doel (Oekraine?).

Ik hoop dit jaar weer op kracht te komen en dit debacle eindelijk achter me te laten.

En wie weet in de toekomst, de laatste MF weekend is voor mij zowat 10 jaar geleden.

EDIT: geen 10 jaar geleden maar 15 jaar geleden:
1646168144937.png
 
Laatst bewerkt:
Jammer Joris,

was weer leuk geweest maar als het gevoel niet goed is dan moet je het niet doen. Ik ben toen wel geweest (met ook dezelfde klachten) maar eerder naar huis gereden. Maar ieder zijn keus :t
 
Vanaf 20 maart bijna alle cor&oma maatregelen in Duitsland weg...
Hoop dat dat blijft tot na het weekend...anders wordt het lastig voor mij, maar zie het positief in :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan