Hét MF Motorweekend 2022

Ik ga ook nu werkelijk mee. Echt weer zin in zeker met mijn nieuwe motor
 

Bijlagen

  • IMG_20210908_154409.jpg
    IMG_20210908_154409.jpg
    303,1 KB · Weergaven: 58
Ik kan helaas niet meer mee. Mocht iemand nog een plekje zoeken, laat het maar horen. Anders kan het bedrag wel ten goede komen van de drankpot :YY
 
Redelijk nieuw op MF (sowieso nog geen jaar op de motor), dus ken echt werkelijk niemand van jullie, maar lijkt me eerlijk gezegd wel leuk 😇
 
Redelijk nieuw op MF (sowieso nog geen jaar op de motor), dus ken echt werkelijk niemand van jullie, maar lijkt me eerlijk gezegd wel leuk 😇
Is geweldig 🤩 👍🏼👍🏼 En heul verslavend en heel leerzaam en ook voor beginners en ook voor gevorderden en voor grote mensen en ook kleine mensen

Afijn,
Hele diverse groep en iedereen is welkom
 
Redelijk nieuw op MF (sowieso nog geen jaar op de motor), dus ken echt werkelijk niemand van jullie, maar lijkt me eerlijk gezegd wel leuk 😇
Welkom, het is een erg leuke groep en iedereen is welkom.
Ik heb een plek voor je die je kan overnemen
 
Laatst bewerkt:
Oké, f*uck it, let’s do this!

Is er een soort van rangorde wiens plekje ik nu moet overnemen? Tankiej geeft hierboven bijvoorbeeld ook aan dat zijn plekje over te nemen is?

Motor; Moto Guzzi V7 Stone (2022), nét van de week gekocht, dus moet rond die tijd er net zijn. Mocht dat niet handig zijn met inrijden, dan zal ik nog wel op m’n huidige Yamaha XSR900 komen :)
 
Oké, f*uck it, let’s do this!

Is er een soort van rangorde wiens plekje ik nu moet overnemen? Tankiej geeft hierboven bijvoorbeeld ook aan dat zijn plekje over te nemen is?

Motor; Moto Guzzi V7 Stone (2022), nét van de week gekocht, dus moet rond die tijd er net zijn. Mocht dat niet handig zijn met inrijden, dan zal ik nog wel op m’n huidige Yamaha XSR900 komen :)
ik stuur je even een prive bericht, weet niet of het handig is met inrijden inderdaad
 
Laatst bewerkt:
Oké, f*uck it, let’s do this!

Is er een soort van rangorde wiens plekje ik nu moet overnemen? Tankiej geeft hierboven bijvoorbeeld ook aan dat zijn plekje over te nemen is?

Motor; Moto Guzzi V7 Stone (2022), nét van de week gekocht, dus moet rond die tijd er net zijn. Mocht dat niet handig zijn met inrijden, dan zal ik nog wel op m’n huidige Yamaha XSR900 komen :)
Gezellig, welkom!

Nee, er is geen rangorde, het is meer first-come-first-served, dus DonDalton heeft mazzel. Geef ook even je telefoonnummer, dan voegen we je aan de Whatsapp en Signal groep toe.

Ik zou geen fiets meenemen die je nog moet inrijden. Dat inrijden kun je beter even in Nederland doen (gewoon, twee rondjes afsluitdijk. Eerst linksom, dan rechtsom en je bent klaar met inrijden).

Er is altijd een groepje 'beginners' voor mensen die nog nooit in het buitenland geweest zijn, of die gewoon nog even wat onwennig om de motor zitten nadat deze een jaar stil gestaan heeft. Die groep toert gewoon lekker rustig de route af (maar geeft wel gas in de bochten @dopey85).
 
Betaald, I’m in! Zal met de motor idd nog even kijken wanneer hij geleverd wordt en of ik voor het weekend dan nog de beurt kan regelen van 1.500 km! Zo niet, haal ik hem later op bij de dealer, is niet anders :)

XX48105702
 
Oké, f*uck it, let’s do this!

Is er een soort van rangorde wiens plekje ik nu moet overnemen? Tankiej geeft hierboven bijvoorbeeld ook aan dat zijn plekje over te nemen is?

Motor; Moto Guzzi V7 Stone (2022), nét van de week gekocht, dus moet rond die tijd er net zijn. Mocht dat niet handig zijn met inrijden, dan zal ik nog wel op m’n huidige Yamaha XSR900 komen :)
Ik neem waarschijnlijk het kaartje van Tankiej over. Ben nog even vrij aan het regelen. Maar dat moet lukken. En dan word dit de eerste keer dat ik mee ga :]
 
Oké, f*uck it, let’s do this!

Is er een soort van rangorde wiens plekje ik nu moet overnemen? Tankiej geeft hierboven bijvoorbeeld ook aan dat zijn plekje over te nemen is?

Motor; Moto Guzzi V7 Stone (2022), nét van de week gekocht, dus moet rond die tijd er net zijn. Mocht dat niet handig zijn met inrijden, dan zal ik nog wel op m’n huidige Yamaha XSR900 komen :)
Leuk dat je mee gaat. Ik kan me dit van jaren geleden herinneren, ik zei ook f*ck it. Nooit spijt van gehad en nu voor de 5de keer mee. Welkom!
 
Laatst bewerkt:
Betaald, I’m in! Zal met de motor idd nog even kijken wanneer hij geleverd wordt en of ik voor het weekend dan nog de beurt kan regelen van 1.500 km! Zo niet, haal ik hem later op bij de dealer, is niet anders :)

XX48105702
Welkom! Leuk dat je mee gaat, daar krijg je geen spijt van 8-)
 
Ach motor inrijden, kan prima,
Weekend is ongeveer 1750 km alles bij elkaar
Als je vrij neemt, ook de woensdag als je van verder komt
En lekker binnendoor naar verzamelplaats Maastricht en daar de woensdag avond alvast lekker uit eten en overnachten
 
Ach motor inrijden, kan prima,
Weekend is ongeveer 1750 km alles bij elkaar
Als je vrij neemt, ook de woensdag als je van verder komt
En lekker binnendoor naar verzamelplaats Maastricht en daar de woensdag avond alvast lekker uit eten en overnachten
Ik heb zojuist die donderdag en vrijdag vrij gekregen. En het de plek van Tankiej overgenomen!
Dan is het alleen even kijken of woensdag avond alvast die kant op, of donderdag gewoon op tijd vertrekken. Nu eerst de motor even weg brengen voor een grote onderhoudsbeurt. Dan staat die er ook klaar voor :] .
@Edwin83 , jij was zo enthousiast dat ik direct zoiets had van... shit ik wil ook :}. Alleen ga jij met een bijna nieuwe motor en ik met mijn Honda VFR 750 RC 36 van 1991 _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan