Hét MF-Weekend 2010 pre-meet: 'n Grunn's rondje

pilatus

MF veteraan
2 feb 2007
7.352
3
Hét MF Motorweekend 2010 pre-meet: 'n Grunn's rondje


Zoals ieder jaar houden we voordat Hét MF-Motorweekend 2010 plaatsvindt (dit jaar de jubileumeditie!) een aantal pre-meets, waar nieuwe deelnemers, oud-deelnemers en belangstellenden elkaar treffen.
We rijden in dit geval een mooi rondje door het Groninger land met zijn prachtige slingerwegen. Uiteraard stoppen we ook voldoende lang om onder het genot van een versnapering met elkaar kennis te maken c.q. elkaar weer eens te spreken.

De bedoeling is dit op 10 april 2010 plaats te laten vinden.

Verzamelplaats:

We verzamelen om ca. 10:30 bij:

MacDonalds GRONINGEN Oost
Sontplein 2
9723 BZ GRONINGEN
(Sontweg/Europaplein)

cbk


Het is de bedoeling om ca. 11:00 uur te vertrekken richting het Grunningerlaand ;)

Op de eindbestemming van de route (ca. 16:30/17:00 u) is ruimte gereserveerd om gezamenlijk wat te eten, drinken en na te praten



Actuele weerinformatie en verwachting *O*

knmi_web_weersverwachting.png
radar.php





Deelnemers:
  1. pilatus
  2. Ted
  3. Drakie
  4. KingCoder
  5. E®nst
  6. Onkert
  7. xrv750
  8. Buzzin (+/-1)
  9. -Dré-
  10. Drinky
  11. Crazy600
  12. Flooriz
  13. frankashyra
  14. boytoylover
  15. YAMAHA 125 cc
  16. otten
  17. gjdelange
  18. BigBouko
  19. RodeRijder
  20. sjorrit
  21. RIZLA-77
  22. tuimelaar
  23. banzxr-bas
  24. 48th
  25. giroan
  26. DucBMW
  27. HJO
  28. stefan--
  29. Pelie1982
  30. astrix1977
  31. V FRed S
  32. ItBoefke

ovb:
  1. Clown683
  2. R1 Sietse
  3. dontwalk
  4. Z-jimmy
  5. Stampertje 1
  6. steentje

Afmelders:
  1. Mudchains
  2. Hansss
  3. Tiez
  4. FastFriend
  5. inq
  6. Tazman_3
  7. pdb_zx10r
  8. Eener




Afspraken
  • De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Op deze manier raken we niemand kwijt.
  • Houd je zoveel mogelijk aan de maximum snelheid. Ga niet jagen om de rijder voor je bij te sloffen want dat betekend dat de rijder achter je nóg harder moet en daarachter... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
  • Laat je niet verleiden de bocht nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
  • Rijd baksteensgewijs
  • Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette
    motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W



Aansprakelijkheid bij "Hét MF Motorweekend 2010" - pre-meet : 'n Grunn's rondje"

Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na de "Hét MF Motorweekend 2010 - pre-meet : 'n Grunn's rondje".
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum.


 
Laatst bewerkt:
Ah leuk! Ritje over mijn geboortegrond. *D Aardig eind weg vanaf mijn huidige woonplaats, maar kan het vast combineren met een bezoekje aan mijn oma. Ik doe mee.
 
en wie moet er dan oppas regelen dus :)

maar als het lukt dfan ben ik erbij
 
Leuk de eerste pre-meet! Ik zal vrij moeten vragen van het werk, maar dat heeft maar zelden problemen opgeleverd. Ik ben er dus ook bij :]
 
Is allemaal afhankelijk van een boel...
Als er gevoetbald moet worden die dag, dan is het iig... :N
 
Ik ga mijn best doen om er bij te zijn :Y

ja het is voor jou tegenwoordig natuurlijk ook een bud end rijden vanuit rotjeknor he

zeg, maar je Pa die woont er wél dichtbij. Kan die alweer rijden denk je? Is mooi oefenrondje voor 'm :)
 
Laatst bewerkt:
Helaas zullen Dorothy en ik er niet bij kunnen zijn. Dubbele grote verjaardag in the family dus een groot feest waar we niet kunnen en willen ontbreken..

Zullen wel aan jullie denken hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan