H2SX?

Bedankt en ik laat het weten zodra ik er wat kms op heb kunnen maken! Planning is om zaterdag op te halen, die donderdag erna de 1000km beurt en vrijdag een weekend naar de Eifel 😃
 
Vandaag een rondje IJselmeer plus kust van noord Holland gedaan - zo’n 425km. Dan schiet het inrijden tenminste wat op 😃. Merkte wel dat ik de zithouding wellicht toch iets te sportief vind voor normaal toerwerk - heeft iemand hogere clip ons op zijn H2SX of een andere oplossing?
 
H2sx rijders, zijn er nog specifieke zaken waar op te letten bij aanschaf van dit model? In Echt staat een mooie met 20K op de teller, maar ben totaal onbekend met enige kwalen of bepaalde zwakke punten.
 
Dat is mijn vorige H2SX. In mijn ogen heeft die geen zwakke punten. Misschien moet je wennen aan de zitpositie. Ik heb de stuurverhogers (van 1 cm) eraf gehaald. Verder heb ik de motor teruggebracht in standaard vermogen. Aandachtspunten: de remblokken voor zijn aan vervanging toe. Het vermogen is standaard 184 pk aan het achterwiel. Met de wijzigingen die ik had aangebracht + testbankwerk kwam ik op 230 pk op het achterwiel.
 
Dat is mijn vorige H2SX. In mijn ogen heeft die geen zwakke punten. Misschien moet je wennen aan de zitpositie. Ik heb de stuurverhogers (van 1 cm) eraf gehaald. Verder heb ik de motor teruggebracht in standaard vermogen. Aandachtspunten: de remblokken voor zijn aan vervanging toe. Het vermogen is standaard 184 pk aan het achterwiel. Met de wijzigingen die ik had aangebracht + testbankwerk kwam ik op 230 pk op het achterwiel.
Ah super dat is hele relevante informatie. Als ik het goed begrijp heeft de motor nu dan 184pk op aw? Alle optimalisaties zijn eraf gehaald bij verkoop of naderhand door hen dan?
 
Mooi man, van harte. Laat even weten wat je van dat adaptive cruise controle vind svp.
Ik heb de motor weer ingeruild - de zithouding kon ik niet aan wennen, de cruise control vond ik erg vervelend. Nog vervelender dat je de afstand alleen in stilstand kan veranderen en dat ie daarna weer teruggaat naar maximale afstand.
 
Ik kan de cruise control afstand wel onder het rijden aanpassen. Het is wel zo dat die afstand weer naar het maximale gaat zodra je de motor afzet.
Zie pagina 223 en 224 van de Gebruikershandleiding.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan