H2SX?

Zeker niet, ik heb de mijne ook nog en ik ga er maandag mee naar Bilbao 🏍 denk dat sommige service intervallen ook wel tegen zullen vallen bij mensen die deze motor willen hebben. Na o.a elke 6500 km je SC ketting laten spannen is de lol er wel snel af denk ik.
Elke 6500 km de ketting van de SC spannen was mij niet bekend. Waar staat dat dan?
 
Hallo allemaal, ik ben Dennis 43jaar en rij nu nog een z1000sx. Nu wil ik ook voor een h2sx gaan kijken maar ben wel benieuwd hoelang de rijders van de hs2sx hier zijn. Ben zelf 1,74m maar twijfel of hij niet te hoog voor mij is. Zijn er hier meer mensen die dezelfde overstap hebben gemaakt en hoe dat is bevallen. Ik heb al een proefrit gemaakt maar dat was alleen en niet met iemand achterop,het is me toen niet opgevallen dat ik slecht bij de grond kan maar wil niet het risico lopen dat als er iemand achterop zit ik slecht bij de grond kom.
 
Hallo allemaal, ik ben Dennis 43jaar en rij nu nog een z1000sx. Nu wil ik ook voor een h2sx gaan kijken maar ben wel benieuwd hoelang de rijders van de hs2sx hier zijn. Ben zelf 1,74m maar twijfel of hij niet te hoog voor mij is. Zijn er hier meer mensen die dezelfde overstap hebben gemaakt en hoe dat is bevallen. Ik heb al een proefrit gemaakt maar dat was alleen en niet met iemand achterop,het is me toen niet opgevallen dat ik slecht bij de grond kan maar wil niet het risico lopen dat als er iemand achterop zit ik slecht bij de grond kom.
Hey Dennis, ook ik ben overgestapt van de z1000sx naar de H2 sx se. Naast het PK verschil en de extra electronische snufjes is mij weinig verschil opgevallen. Ikzelf ben 1.93 en kon op beide prima rijden. Het enige wat mij tegen valt van de h2 is dat het kuipruitje niet verstelbaar is, verder is het (net als de z1000sx) leuk speelgoed.
 
Ik heb een kennis die bij kawasaki gestudeerd heeft en die vertelde mij dat💁‍♂️.
Ik zit na m'n vakantie iig aan de 10.000 beurt en zal het dan nog eens navragen bij de dealer voor de zekerheid.
Is bij mij iig niet gebeurd. Niet bij de H2 en niet bij de H2SX. Of ze moeten het gedaan hebben zonder te vermelden 🙄
 
Hey Dennis, ook ik ben overgestapt van de z1000sx naar de H2 sx se. Naast het PK verschil en de extra electronische snufjes is mij weinig verschil opgevallen. Ikzelf ben 1.93 en kon op beide prima rijden. Het enige wat mij tegen valt van de h2 is dat het kuipruitje niet verstelbaar is, verder is het (net als de z1000sx) leuk speelgoed.
Hey Youri,bedankt voor je reactie. Weet je wat het is,ik ben nu eenmaal verliefd geworden op de agressieve looks van de h2sx en dan ben je niet erg objectief meer. Maar wil niet over een jaar spijt hebben en de motor weer verkopen. Zou eventueel een paar cm verlagen een duur grapje zijn of valt dat mee? Ben ook benieuwd of de navigatiesteun van de 1000sx ook op de h2sx past.
 
Hallo Dennis,
Ik ben nog iets kleiner en bij mij gaat het prima zowel met als zonder passagier
Hallo Ed,dus zou voor mij geen probleem moeten zijn dan. Kan jij gewoon goed met allebei je voeten bij de grond? Ik zou eventueel ook het verlaagde zadel aan kunnen schaffen.
 
Ik ben ook overgestapt van de 1000SX naar de H2SX. Met mijn lengte van 1,82 heb ik nergens last van.
 
Hey Youri,bedankt voor je reactie. Weet je wat het is,ik ben nu eenmaal verliefd geworden op de agressieve looks van de h2sx en dan ben je niet erg objectief meer. Maar wil niet over een jaar spijt hebben en de motor weer verkopen. Zou eventueel een paar cm verlagen een duur grapje zijn of valt dat mee? Ben ook benieuwd of de navigatiesteun van de 1000sx ook op de h2sx past.
Goede vraag mbt de verlaging, hoe ik het begrepen had is het redelijk standaard bij een groot aantal motoren dat het verlagen op 2 manieren kan, goedkoop en ruk of duur en werkzaam namelijk: je kan redelijk goedkoop (ik had de mijne via ali-expres destijds voor de z1000sx) van die link stukken halen maar dat werkt niet zoals zou moeten. Het beste (duurste) zou zijn de schokbreker te vervangen voor een ander, dit heb ik ook gedaan bij de nieuwe motor van m'n vriendin.

Verder past de navigatiesteun houder van de z1000sx NIET op die van de H2sx, die zal je toch echt nieuw moeten kopen.

Wens je veel plezier toe iig zodra je de motor voor de deur hebt staan😄
 
Is bij mij iig niet gebeurd. Niet bij de H2 en niet bij de H2SX. Of ze moeten het gedaan hebben zonder te vermelden 🙄
Ik vond het zelf ook al bijzonder, maar zoals gezegd kom ik erop terug. Ik zit momenteel in de bloedhitte van noord Spanje en ben zojuist de 10.000 km gepasseerd... bij thuiskomst toch maar een afspraak maken bij de dealer voor z'n beurtje, eerst nog verder genieten van de picos de europa✌️
 

Bijlagen

  • IMG-20220518-WA0073.jpg
    IMG-20220518-WA0073.jpg
    245,2 KB · Weergaven: 67
  • IMG-20220518-WA0074.jpg
    IMG-20220518-WA0074.jpg
    467,4 KB · Weergaven: 65
  • IMG-20220518-WA0060.jpg
    IMG-20220518-WA0060.jpg
    225,2 KB · Weergaven: 63
  • IMG-20220518-WA0052.jpg
    IMG-20220518-WA0052.jpg
    248,3 KB · Weergaven: 61
  • IMG-20220518-WA0046.jpg
    IMG-20220518-WA0046.jpg
    285,1 KB · Weergaven: 64
Ik vond het zelf ook al bijzonder, maar zoals gezegd kom ik erop terug. Ik zit momenteel in de bloedhitte van noord Spanje en ben zojuist de 10.000 km gepasseerd... bij thuiskomst toch maar een afspraak maken bij de dealer voor z'n beurtje, eerst nog verder genieten van de picos de europa✌️
Dat zijn de ritten waar de h2sx voor bedoelt is :t :Y
 
Goede vraag mbt de verlaging, hoe ik het begrepen had is het redelijk standaard bij een groot aantal motoren dat het verlagen op 2 manieren kan, goedkoop en ruk of duur en werkzaam namelijk: je kan redelijk goedkoop (ik had de mijne via ali-expres destijds voor de z1000sx) van die link stukken halen maar dat werkt niet zoals zou moeten. Het beste (duurste) zou zijn de schokbreker te vervangen voor een ander, dit heb ik ook gedaan bij de nieuwe motor van m'n vriendin.

Verder past de navigatiesteun houder van de z1000sx NIET op die van de H2sx, die zal je toch echt nieuw moeten kopen.

Wens je veel plezier toe iig zodra je de motor voor de deur hebt staan😄
Ga hem morgen ophalen😍😍
 
Dit is hem dan,was gelijk een lekker ritje van 200km. Alleen krijg ik mijn cruise control wel aan maar kan de snelheid niet vastzetten.
 

Bijlagen

  • 20220521_171210.jpg
    20220521_171210.jpg
    542,6 KB · Weergaven: 79
Volgens mij had fred-mtb-sport ook problemen met de cruise? Je mag dit topic zelf doorzoeken hoe ie dat opgelost heeft ;). Ik geloof met een ritje naar zijn dealer? 🙄
 
Uhm dacht ergens rond de 380,- . Inclusief kat verwijderen en een eliminator. Je huidige demper kan je bij hun inwisselen *D
En dat in inclusief inruil van mijn eigen uitlaat? Ik weet niet of die van mij nog iets opbrengt hier of op marktplaats. Kost nieuw geloof ik iets van 11 of 1200.
 
En dat in inclusief inruil van mijn eigen uitlaat? Ik weet niet of die van mij nog iets opbrengt hier of op marktplaats. Kost nieuw geloof ik iets van 11 of 1200.
Hang me er niet aan vast. Is ook al weer zo'n 2 jaar geleden. Je kan er ook naar toe rijden, leuk ritje met een stukje Duitse autobann :]. Vriendelijke gasten, zij weten het beter dan ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan