H2SX?

- Fin die van zijn dealer heeft dat zijn h2sx vanuit NL opweg is naar Finland
- Mijn dealer, Premium Motors, die gebeld heeft met Kawa

:)
 
Ik dacht dat jij Jeroen de wacht hield bij de haven, valt me weer tegen.....
Nu maar kijken hoe snel distributie gaat naar dealers. Maar volgens mij hoef je er nu niet rouwig om te zijn dat de fiets er nog niet is gezien het weer.
Zeker ook weer gestrooid of valt het mee? (zit te zweten in de zon momenteel...)
 
Voor dat ze hier weer gestrooid hadden vorige week, lag er ook nog zat zout! allemaal lekker op pad met de motor omdat het mooi weer was.. maar de auto ruit was nog mooi wit van de wat snelweg.
 
Ze zijn gearriveerd *O*
Nog ff een heel klein stukkie gereden. Voelde goed aan. :]

full
 
Ik heb een berichtje van mijn dealer gekregen dat hij hem woensdag krijgt. Donderdag de z.g 0km beurt en wordt goede vrijdag hopelijk een echt goede vrijdag.
Maak me hooguit wat 'zorgen' over pekel etc. Althans dat mee gekregen hier in Gran Canaria. Ben net voor de koudegolf vertrokken en zag wel hele koude foto's met witte troep etc. Ben hier al 9 dagen gezegend met alleen maar zo'n en 22 gr. (sorry voor OT gehalte)
Begin volgende week bak regen en zou het dan misschien op tijd goed komen?
Bij slecht weer of veel pekel laat ik de motor wel thuis bezorgen, al was het alleen maar om naar te kijken. Maar liever de eerste km's met Pasen.
 
Ik heb een berichtje van mijn dealer gekregen dat hij hem woensdag krijgt. Donderdag de z.g 0km beurt en wordt goede vrijdag hopelijk een echt goede vrijdag.
Maak me hooguit wat 'zorgen' over pekel etc. Althans dat mee gekregen hier in Gran Canaria. Ben net voor de koudegolf vertrokken en zag wel hele koude foto's met witte troep etc. Ben hier al 9 dagen gezegend met alleen maar zo'n en 22 gr. (sorry voor OT gehalte)
Begin volgende week bak regen en zou het dan misschien op tijd goed komen?
Bij slecht weer of veel pekel laat ik de motor wel thuis bezorgen, al was het alleen maar om naar te kijken. Maar liever de eerste km's met Pasen.
Rond pasen zal er nog zat pekelresten in NL liggen, vrees ik voor je.
 
Dikke motoren hoor! Wat zal dat als een raket tekeer gaan op de autobaan.
Tijd voor een echt topic in de sport afdeling i.p.v. in algemeen?
Je kunt ook vragen of dit topic wordt verplaatst, gewoon effe het driehoekje aanklikken.

Maar ja, dan is de vraag: sport of toer?
 
Je kunt ook vragen of dit topic wordt verplaatst, gewoon effe het driehoekje aanklikken.

Maar ja, dan is de vraag: sport of toer?
Ik zeg sport, de Hayabusa stond daar ook. Deze lijkt me sportiever, duszzzzz.
Dan dit nog: Tot mijn grote vreugde regent het, dus pekel spoelt weg. Vrijdag frisjes en droog, dus kan ik mijn fiets ophalen. Wel even gezegd dat er wel gelijk handvatverwarming op moet (tja, dat heb je met de "budgetversie")
 
Ik ben bezig met een motorverzekeringpremievergelijker :P voor werk -O- en daar valt ie onder toer. Vind 'm zelf ook meer toer dan sport... Daar heb ik 'm tenslotte voor gekocht :t
Denk dat ik 'm een zaterdag ga halen *O*
 
Je kunt ook vragen of dit topic wordt verplaatst, gewoon effe het driehoekje aanklikken.

Maar ja, dan is de vraag: sport of toer?

Dat Laat ik dan maar aan jullie de piloten over.
Z1000SX staat nu ook in de sport-hoek, maar is ook een sport-toer motor. Volgens diverse reviews en verhalen die ik lees zit deze tussen de Z1000SX en de ZZR1400. Laatste is volgens mij ook een sport-toer motor. Staat ook in sport. Of alles zou naar toer verhuist moeten worden.

Rijdt allemaal wel sportief maar zijn eigenlijk gewoon toermotoren. ;)
Maar ja dan heb je thunderace thundercat blackbird en noem heel de rimram maar op die dan verkeerd ingedeeld staan. :o
 
Maar intussen!

Motorfreaks - Lissabon - Vlaardingen: Ninja H2 SX Supercharge trip - De ultieme reisgenoot

Er volgen nog meer publicaties in de nabije toekomst. Thank god, weet ik ook weer waar ik het ook alweer voor deed.
Heerlijk leesvoer, echt geweldig. Denk dat mijn eerste ritje minder spectaculair zal zijn, maar ook minder koud....
Aan het einde wordt de Stelvio nog even aangehaald, laat ik nu vd zomer in Bormio zitten met als doel de Stelvio te doen. Dat zowel op de racefiets als de H2SX. Denk dat ondanks "beperkingen" de H2SX iets vlotter gaat _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan