H4 xenon lamp inbouwen

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.598
35
Veendam
Heb een probleem met mijn Xenon H4 Bi xenon lamp in te bouwen.
Deze xenon lamp past dus niet zo als een normale H4 halogeen lamp.
De 3 bevaamde pootjes zitten er dus niet aan.

Heb ooit gehoord dat hier een soort pasring voor te krijgen is.

Mijn motor betreft een Suzuki Gs500E.

Hopelijk hebben jullie een oplossing hiervoor.
 
ik hoop dat je niet bedoeld dat je de originele stekker rechtstreeks op de xenon lamp wilt zetten.
er zit nog veel meer aan dan alleen een xenon lamp (bv de ballast).
een xenon kit is ook meestal plug and play wat betreft aansluiten.
 
ik hoop dat je niet bedoeld dat je de originele stekker rechtstreeks op de xenon lamp wilt zetten.
er zit nog veel meer aan dan alleen een xenon lamp (bv de ballast).
een xenon kit is ook meestal plug and play wat betreft aansluiten.


Nee zet netjes het ballast en dergelijken er tussen.

Maar zit met het lampje vast zetten in de oude H4 houder.
 
Xenon lamp moet in alk geval mechanisch in de lamhouder passen, dat de bedrading niet op de bekende driepool past kan. De Xenon moet in elk geval volgens de de gebruiksaanwijzing op de hoogspanningsunit worden aangesloten, uiteindelijk houd je een + en - van de 12V over plus (indien meegeleverd) nog twee draadjes van het grootlicht.

De - moet op de massa van het boordnet (frame) en de + moet naar de dimlicht aansluiting van de driepolige steker (mag ook via een aparte schakelaar naar de plus van de accu)
De twee draadjes van de grootlicht moeten naar de andere twee aansluitingen van de driepolige aansluiting.
 
de ts bedoeld denk ik de drie metalen nokken die rond een h4 lamp zitten die er voor zorgen dat de lamp niet verdraaid,dus een die naar boven wijst en twee die schuin naar beneden wijzen.
 
Als die 3 nokken er niet op zitten, ist geen H4, maar een afgeleide (of slechte chinese namaak)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan