Ha! Doen die gekke 4-cyl. het toch goed he!!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Wie heeft het nog gezien gister op Eurosport??

Mijn held Frankie in de eerste race 2e en ik de 2e race 1e!!!
Dat is toch niet mis he!!
 
Ik heb maar een heel klein stukje gezien helaas! :icon_frown:

Was maar een rare uitslag....Hodgson en Hislop bovenaan...de favorieten waren nergens te bekennen..corser ver naar achteren...

Wel tof dus! :icon_smile:
 
Moet zeggen dat ik eerlijk gezegd eerst nooit naar de Superbikes keek. Maar sinds ik m'n motorrijbewijs heb, kijk ik met grote belangstelling naar het gooi en smijt werk van deze mannen. Vraag me geen namen, ben ik toch al niet goed in, maar zit er aan te denken om dit jaar op Assen ook de Superbikes maar eens te bezoeken. TT zal ook mijn eerste keer zijn ondanks het feit dat ik al meer dan 18 jaar in Assen woon. Boeide me vroeger gewoon voor geen meter.
 
???????????????????????????????????????????

Al 18 jr in Assen en er nog nooit geweest????????
Jij Heiden! ahahhhahaaha, ik kom al 3jr 2x per jaar naar Assen uit Rotterdam voor een dagske racen!

 
Als ik in of rond Assen zou wonen dan zit ik meer op het circuit dan bij in mijn eigen huis.
Ik zou dan geen meter willen missen van de gp's en sbk ,en dan zelf zo veel mogelijk als het kan op het circuit rijden .

Als je in Wassenaar woont lig je toch ook niet elke dag in het Tikibad te dobberen? Ben wel eens op de baan geweest, maar dat is van een aantal jaren terug. Toen was de baan nog gewoon open en kon je er met je fietsje (ja, zo'n ding met trappers!), je auto of motor rondjes crossen. Zoals ik al zei heb ik er nog nooit echt de behoeft voor gehad om de hele TT zaterdag in het gras te liggen met m'n brakke hoofd.
 
Fuckerdefuck... Superbike in Assen kan ik dus ook wel weer shaken. Familiefeestje die dag. :r Hoe kunnen ze het plannen?!
 
Gewoon BBC kijken Jonas.

Iedere zondag live of in ieder geval de hele race in de herhaling. En nog een lekkere presentatrice ook :9~

Het zit altijd in het programma Sunday Grandstand (op BBC Teletekst staat altijd de programmering van dat programma).

Veel plezier met je SBK :) :]
 
Fuckerdefuck... Superbike in Assen kan ik dus ook wel weer shaken. Familiefeestje die dag. :r Hoe kunnen ze het plannen?!
Ja Skoezie je moet nu eenmaal prioriteiten stellen dus doe je familie de groeten :j en dan als een speer naar de Superbikes, het motor-feest van het jaar, dat mag je niet missen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan