HAAAAAT

Status
Niet open voor verdere reacties.

NC30Kerel

MF veteraan
1 apr 2004
3.974
0
Brisbane
Lucht hier je hart over de Nederlandse 25KW regeling om de beginnende motorrijder (ohnee! JONGERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onder de 21 alleen natuurlijk, want als je 21 bent kan je wel een R1 handelen met scooterervaring) te martelen. Kus.
 
full
netelenbos.jpg
 
Lucht hier je hart over de Nederlandse 25KW regeling om de beginnende motorrijder (ohnee! JONGERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onder de 21 alleen natuurlijk, want als je 21 bent kan je wel een R1 handelen met scooterervaring) te martelen. Kus.

Leuke is ook dat m'n maten allemaal een GTI weet-ik-wat hebben, en daarmee een gevaar voor anderen zijn, maar dat ik met m'n 19 jaar geen gevaar voor mezelf mag zijn op bijv. gewoon een volvermogen VFR400. Nog niet eens op een vol vermogen ZZR250 van 26kW!

Ook dom trouwens, als ze even hadden nagedacht had men de grens op 50 kW o.i.d. gelegd.

25kW is té weinig. Het ging er toch om dat men niet op een R1 etc. kon starten?
- 21-jarigen kunnen dat nu wel gewoon.
- Als ik niet op een R1 mag starten, mag ik toch wel gewoon op een RS250 starten? Zelfs een RS250 heeft teveel vermogen. Het is dus té beperkend.

Het kost ook nog heel veel geld om te zorgen dat je alles netjes in orde hebt, dus 25kW op kenteken.

En zo kan ik nog een half uur doorgaan, maar daar heb ik geen zin in. Heb hier genoeg uren m'n frustraties over zitten typen.
 
Geen wonder dat elke halve ei die 2 maand op zn 25KW 400 rijdt makkelijk vol kan maar dan nog gvd 18 maand moet wachten! En zon ranzige stinkaap die een golf sjonnietieg heeft kan zo op een Hatsabatsie stappen als ie eenmaal 21 is en nog steeds niet zinnelijk is!

Afschieten die hoer die denk dat ze meer boetes kan binnenhalen door alle kinderen op 25KW te zetten, want die bagger halen ze er toch wel uit.

En ja, het ging erom dat je op je 18e niet op een hatsabatsieflatsie of een r1 kon stappen, de kannonnen zeg maar, een 400 heeft nu zelfs al 2x zoveel pk! WAAAANzinnig belachelijk!
 
Geen wonder dat elke halve ei die 2 maand op zn 25KW 400 rijdt makkelijk vol kan maar dan nog gvd 18 maand moet wachten! En zon ranzige stinkaap die een golf sjonnietieg heeft kan zo op een Hatsabatsie stappen als ie eenmaal 21 is en nog steeds niet zinnelijk is!

Afschieten die hoer die denk dat ze meer boetes kan binnenhalen door alle kinderen op 25KW te zetten, want die bagger halen ze er toch wel uit.

En ja, het ging erom dat je op je 18e niet op een hatsabatsieflatsie of een r1 kon stappen, de kannonnen zeg maar, een 400 heeft nu zelfs al 2x zoveel pk! WAAAANzinnig belachelijk!
En stel dat je binnen een godverfloekt jaar godverdegodvertyfuskolere (laten we dit wel een pubertopic houden) al godverdetering 100.000 kilometers op je geknepen 600 met godverdetering maar 25kW aan vermogen hebt gereden, dan moet je teringtyfusjantje nog een jaar op 25kW. Dat slaat toch fucking nergens op.
 
Geen wonder dat elke halve ei die 2 maand op zn 25KW 400 rijdt makkelijk vol kan maar dan nog gvd 18 maand moet wachten! En zon ranzige stinkaap die een golf sjonnietieg heeft kan zo op een Hatsabatsie stappen als ie eenmaal 21 is en nog steeds niet zinnelijk is!

Afschieten die hoer die denk dat ze meer boetes kan binnenhalen door alle kinderen op 25KW te zetten, want die bagger halen ze er toch wel uit.

En ja, het ging erom dat je op je 18e niet op een hatsabatsieflatsie of een r1 kon stappen, de kannonnen zeg maar, een 400 heeft nu zelfs al 2x zoveel pk! WAAAANzinnig belachelijk!

moest wel ffe lachen je hebt wel humor

Om jullie nog ffe op stang te jagen ik ben eigenlijk ook nog voor zijwieltjes hihihi
 
En stel dat je binnen een godverfloekt jaar godverdegodvertyfuskolere (laten we dit wel een pubertopic houden) al godverdetering 100.000 kilometers op je geknepen 600 met godverdetering maar 25kW aan vermogen hebt gereden, dan moet je teringtyfusjantje nog een jaar op 25kW. Dat slaat toch fucking nergens op.

Nee en al helemaal niet als je een kind bent die al 2 jaar op 125cc krengetjes rijdt op assen die 50pk hebben en 240 rijden! KANKER wat een aapkes daar in den haag, die hoer moeten ze bij mij achter op een hatsiebatsie zetten en dan zal ik haar zo geil maken dat ze alleen nog maar (mij?) een hatsiebatsie wil als ze nog 18 was dus 70 jaar geleden, ik ga nu echt 5 jaar terug naar de 9.
 
He jongens een beetje respect he voor dat lieve vrouwtje ??/
kan zij er wat aan doen dat de jonge pikkies alles plat rijden

ik ben voor 15 kilowat en verplichte zijwieltjes en om half tien duim in de mond en lief gaan slapen

Gr haya

p.s haal jullie toch wel in !!!
 
He jongens een beetje respect he voor dat lieve vrouwtje ??/
kan zij er wat aan doen dat de jonge pikkies alles plat rijden

ik ben voor 15 kilowat en verplichte zijwieltjes en om half tien duim in de mond en lief gaan slapen

Gr haya

p.s haal jullie toch wel in !!!

En ik stem voor een 1kw regel voor alle opa's van 39 die nu nog op een hayabatsieflatsieratsiebatsiematsiekatsie rijden omdat ze een kans hebben op een hartaanval als hjet harder gaat dan 40!
 
He jongens een beetje respect he voor dat lieve vrouwtje ??/
kan zij er wat aan doen dat de jonge pikkies alles plat rijden

ik ben voor 15 kilowat en verplichte zijwieltjes en om half tien duim in de mond en lief gaan slapen

Gr haya

p.s haal jullie toch wel in !!!
Duim in de mond bij kinderen kan leiden tot miniem maar langdurend zuurstofgebrek en zo een daling van de mogelijke ontwikkeling van het IQ.
 
klopt ben een goud geel kanarie pietje dat 15 jaar aan kickboksen heeft gedaan zonder beschermkapje,........ plas in m'n broek als ik moet lachen
en heb altijd een zwarte streep in m'n onderbroek

Maar rij wel een 187 Pkaas haya batsie de flatsie hayaboetsie moddelletje overjarig 2001 zwart grijs onbegrenst,...en 340 km/op de teller
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan