Haagse motordieven aan het werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag hem net ook ja. Was laatst toch een topic van een gestolen XT in dezelfde kleurstelling ?
 
Iets met touw en hoge bomen. Maar hoop dat ze wel snel opgepakt worden, ga toch gewoon werken voor je geld.
 
Gasten moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Maar er zit geen slot geen alarm op zo te zien verder das ook niet slim.
 
Laatst bewerkt:
Schijfremslot zo te zien, gelijk een mooi bewijs dat dat feitelijk geen enkele bescherming biedt...
 
Schijfremslot zo te zien, gelijk een mooi bewijs dat dat feitelijk geen enkele bescherming biedt...

Ja behalve als jij je motortje voor een winkel neerzet om boodschappen te gaan doen. Waar andere mensen dus zo zouden kunnen zien dat dit dieventuig is.
 
nekschot? Misschien is dat wel een bruikbaar idee, maar er zitten zoveel van die capuchonnekes in de metro. Dat gaat een dagtaak worden......

Ooit, toen Jan Peter nog verwekt moest worden, hebben wij de afspraak gemaakt dat crimineeltjes in het gevang zouden komen. Nu zegt justitie officieel "foei" als zij hun uitkering aanvullen met de verkoop van jouw motorfiets. Ik pleit voor opsluiting, net als vroeger. Misschien zelfs zonder telefoon, televisie, internet en radio.
 
nekschot? Misschien is dat wel een bruikbaar idee, maar er zitten zoveel van die capuchonnekes in de metro. Dat gaat een dagtaak worden......

Ooit, toen Jan Peter nog verwekt moest worden, hebben wij de afspraak gemaakt dat crimineeltjes in het gevang zouden komen. Nu zegt justitie officieel "foei" als zij hun uitkering aanvullen met de verkoop van jouw motorfiets. Ik pleit voor opsluiting, net als vroeger. Misschien zelfs zonder telefoon, televisie, internet en radio.

Met opsluiten moet je als belastingbetaler ook nog betalen voor dit soort k*tmensen, en de gevangenis is niet meer die toko met een houten bank en water en brood he... Als ze 2 paspoorten hebben hun paspoort afpakken en nooit meer binnenlaten, als ze er maar 1 hebben gewoon een handje afhakken, dan laten ze t ook wel.
 
Met opsluiten moet je als belastingbetaler ook nog betalen voor dit soort k*tmensen, en de gevangenis is niet meer die toko met een houten bank en water en brood he... Als ze 2 paspoorten hebben hun paspoort afpakken en nooit meer binnenlaten, als ze er maar 1 hebben gewoon een handje afhakken, dan laten ze t ook wel.

Klopt en dan betaal ik liever die kogel voor dat nekschot dan voor tig overnachtingen in een gevangenis. Daarbij helpt de gevangenis toch niet voor veel van dit die lui, draaideurcriminelen zijn het.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan Motor Forum een deal sluiten met Geenstijl :+
Elk topic dat in het Gestolen Motoren topic komt, komt ook meteen op Geenstijl terecht :P
En als wederdienst mogen hun een keertje achter bij iemand van MF _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het steeds erger gaat worden, de groepen worden groter althans in Hilversum zie ik dat . Ook de agressie neemt zeer ernstige vormen aan , de nieuwe generatie 16 .....23 jarige hebben het idee dat alles van niet moslim is je daarvan alles mag afnemen en doen wat je wilt. Het enge is dat het niets met het geloof moslim te maken heeft maar dat deze groepen dit geloof misbruiken en het radicale onthouden en uitvoeren. Ben bang dat niks en niemand deze gasten nog tegenhoud , heb al een paar keer een aangifte gedaan wegens bedreiging maar de politie staat ook machteloos . Als je ziet hoe 1 keer het hilversumse politie bureau omsingelt is geweest met die gasten om een opgepakte criminele mocro los te krijgen dat ook nog werd gehonoreerd met de vrijlating van die hufter dan is men echt de weg kwijt in Nederland. Laats was dit ook al het geval bij een politie bureau in Amersfoort. De politie probeert nog van alles te doen maar is bij lange niet machtig genoeg om dit soort snel groeiende hufters aan te pakken. Ook vele antiliaanse jongeren kiezen voor het criminele pad immers snel geld is zeer makkelijk te verkrijgen in Nederland. Ook de nederlandse jongeren worden moedeloos van deze criminele aktiviteiten en gaan zichzelf ook groeperen en afzetten tegen de politie . Hollandse jongeren/ouderen worden als schijterd ,zuipers en zwak en makkelijk te beroven volk gezien vandaar alle misdaden die gepleegd worden op ons.
Dat kan je zien aangezien ze de brutaliteiten hebben met gestolen voertuigen rond te rijden bv op de scheveningse boulevard Laatst werd een kennis aangereden door een auto van achteren , bleek een mocro van 17 jaar in te rijden onverzekerd noem maar op
probeer jij je geld maar te krijgen.
In ieder geval heb ik voorzorgmaatregelingen getroffen mocht ik onverhoopt aangevallen worden door zo`n kutgroepje thuis of elders dan gaat er in ieder geval iemand met me mee naar boven.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar jij doet het voorkomen alsof Nederlandse jongeren heilig zijn....
Get real.

Met betrekking tot het filmpje...
Ik heb nu ook niet het idee dat de eigenaar het ze erg moeilijk maakt....
 
Ik kijk en zie "real " neem eens een kijkje in de bak ! dan zie je waar de samensteling uit bestaat.
 
Ja... |(
Lekker niveau komt hier weer op af.

Ik herhaal mijzelf maar even dan.

Jij doet net..... alsof....... Nederlandse jongeren...... heilig zijn.
Get real.
 
Laatst bewerkt:
............ Een heel verhaal .............

Ga eens praten met echt oude mensen.

Vroegah... had je respect voor de veldwachter. Die sleepte je aan je oor mee en je ging de cel in totdat jouw pa op zijn knieen bij de veldwachter vroeg of je er alsjeblieft weer uit mocht.
Tegenwoordig zucht de agent "jij weer..." en het draaideurtje wordt verzocht zichzelf weer naar buiten te begeven en alstublieft vandaag niet meer te laten oppakken want anders zit de dienstdoende agent over te werken om de hele papierkraam op orde te krijgen.

Ik hoor altijd het verhaal dat meer opsluiten en strenger straffen niet helpt om meer gezag te krijgen. Toch twijfel ik aan deze softe aanpak. Het filosofische verhaal is dan zoiets als: "Ja, deze crimi is in zijn jeugd in een ronde box gestopt en daardoor heeft hij een ernstig trauma opgelopen. Want, hij heeft nooit zijn hoekje kunnen vinden, en daar mogen wij hem nu niet meer voor straffen."
Maar, al die filo-verhaaltjes gaan van het standpunt uit dat een crimi zichzelf wel wil verbeteren maar daar geen kans voor heeft.
Nieuwsflash: crimi's willen zichzelf niet verbeteren. Die voelen zich prima op het gemak met de onrechtmatig verkregen spullen en muntjes.


Waarom zo soft? Waarom niet iets minder soft en stop de foute mokro's naast de Nederlandse tokkies in een keurig betonnen hokjes met afsluitbare, stalen tralies. Deurtje op slot en als crimi geluk heeft gaat het deurtje over vijf jaar weer open....
Daar is niets mis mee en de samenleving is de ongewenste eikels een paar jaar kwijt....
Dat kost vrijwel zeker veel minder dan hetgeen deze eikels de samenleving nu kosten (als je het plaatje echt volledig kostengerelateerd wil houden).
 
Sorry hoor, maar jij doet het voorkomen alsof Nederlandse jongeren heilig zijn....
Get real.

Met betrekking tot het filmpje...
Ik heb nu ook niet het idee dat de eigenaar het ze erg moeilijk maakt....


Alsof het de schuld van de eigenaar is, had ie 't de dieven maar niet zo makkelijk moeten maken toch? De motor stond in een overdekte ruimte, dan kan ik me best voorstellen dat je 'm alleen met een schijfremslot vastzet. Die gasten horen gewoon niet aan andermans spullen te komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan