Haakse kilometerkabel aansluiting

Gerald_klx

Die hard MF'er
6 mrt 2003
595
0
Wie kan mij hiermee verder helpen?

Ben een voorbouw aan het maken, nu komt dat wat beroerd uit voor de aansluiting van een kilometertellerkabel
Tellerkabel2.jpg


Nu was ik op zoek naar een haakse overbrenging.
Dit heb ik wel gevonden is van een motoguzzi

17768360.jpg


bij http://www.sd-tec.de/catalog/product_info.php/products_id/924

Maar het moet net anderom binnendraad dan de uitsteeksel naar buiten. Montege aan de cockpit. De zijde van de kilometertellerkabel bnuitendraad inwendige aansluiting zo dat ik de originele kabel kan aansluiten.

Een tussenstuk of nieuwe (gebruikte kabel) waarbij de haakseoverbrenging er al aan zit wat op mijn cockpit past. Het uiteinde van de draad is blokvormig. Overbrenging 1 op 1.
 
Laatst bewerkt:
Kan je niet beter de kabel langs de andere kant van je balhoofd laten lopen? Lijkt me veel logischer dan een haakse overbrenging. Dan kan je de andere draden en kabels ook veel beter opbergen want dan loopt alles van boven naar beneden zonder dat er een kabel, en dan ook nog een dikke stugge, dwars door de hele handel heen loopt. Die haakse overbrengingen slijten overigens als een gek.


:W "Opa"Jan :W
 
Kan je niet beter de kabel langs de andere kant van je balhoofd laten lopen? Lijkt me veel logischer dan een haakse overbrenging. Dan kan je de andere draden en kabels ook veel beter opbergen want dan loopt alles van boven naar beneden zonder dat er een kabel, en dan ook nog een dikke stugge, dwars door de hele handel heen loopt. Die haakse overbrengingen slijten overigens als een gek.


:W "Opa"Jan :W


:^
Inderdaad lijkt dat me een betere oplossing.
Zou dat niet passen, dan is het in elk geval makkelijker een wat langere
kabel te vinden dan de juiste overbrenging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan