"haakse" schroevendraaier voor carbs

martijn_vdh

Die hard MF'er
11 dec 2002
336
1
Antwerpen
Ik ben op zoek naar een haakse schroevendraaier zoals die gebruikt worden om de mengselschroeven op de carburateurs af te stellen. Het is een soort van holle buis met een haakse bocht erin. Daar loopt dan een kabel doorheen met aan de ene kant het handvat en aan de andere kant een schroefbitje.

Wie weet waar zoiets te koop is?
 
Ik ben vorig jaar hiernaar ook op zoek geweest. En eigenlijk nog steeds, want wat ik vorig tegen kwam, was van SnapOn. Evenals de prijs: iets van 44.00 pleurops...
487.gif


Dus als er een goedkoper alternatief is, dan graag ;)
 
Op de site van motionpro.com staat er ook een voor 28 dollar.
Maar ze schijnen ook op vehickel te koop te zijn...? Ik zoek er ook een!!
Heb je meer gegevens van dat ding van snap-on?? Degene die ik vond van hun was erg kort nl.

Endan, orgineel van yamaha was hij in guldens 275! Heb je wel een hele mooie met een stang door een buisje en een haaks tandwieltje.....

 
Op de site van motionpro.com staat er ook een voor 28 dollar.
Maar ze schijnen ook op vehickel te koop te zijn...? Ik zoek er ook een!!
Heb je meer gegevens van dat ding van snap-on?? Degene die ik vond van hun was erg kort nl.

Endan, orgineel van yamaha was hij in guldens 275! Heb je wel een hele mooie met een stang door een buisje en een haaks tandwieltje.....

Euhm, nee. Ik ben bij een speciaalzaak geweest en heb daar door de catalogus mogen zappen. Er was maar één uitvoering. En wat ik van de foto kon afleiden was ie lang genoeg voor m'n 4-in-lijn.

Ik gebruik (of iets wat daarop lijkt B| ) nu nog zo'n kwartjesuitvoering van zo'n haakse schroevendraaier. Je kent ze wel: die krengen die na 'n kwart slag lekker haperen enzo :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan