Haaksleutel achterveer GSX600F

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
Onder mijn GS500 zit op dit moment een veer van een GSX600F.

Om deze zo af en toe anders te kunnen stellen ben ik daarom op zoek naar een haaksleutel om de veer van een Suzuki GSX600F te verstellen.

Stuur me maar een PB of een mail (dreetje9[at]hotmail.com) als je er nog 1 hebt liggen.

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Grote kans dat die na al die jaren zo vast zit als een huis. Pas er dus wel even mee op als je met zo'n haaksleutel aan de schokbreker gaat hangen :)
 
Dank je wel voor de tip.

Hij is al wel een keer versteld (dus los) bij de dealer, maar aangezien het me handig lijkt om zelf ook zo'n haaksleutel te hebben hier toch maar even een oproep :Y
 
Bij Motozoom heb je ze wel te koop, maar dan ben je een kleine €25 kwijt. Als ik jou was dan zou ik op zoek gaan naar een goede GSX-R750 achterschokbreker (tot 1992). Je kent je fiets niet meer terug, de achterkant staat gelijk een klein stukje hoger en het stuurt als de brandweer. Past gewoon :)
 
Bij Motozoom heb je ze wel te koop, maar dan ben je een kleine €25 kwijt. Als ik jou was dan zou ik op zoek gaan naar een goede GSX-R750 achterschokbreker (tot 1992). Je kent je fiets niet meer terug, de achterkant staat gelijk een klein stukje hoger en het stuurt als de brandweer. Past gewoon :)

Ik heb er al een achterveer van een GSX-F600 onder liggen. Beetje onnodig om er dan een vergelijkbare achterveer onder te gooien IMHO.

Heb ze inderdaad ook zien liggen in de webwinkel van motozoom, maar die 25 euro is me ook een beetje te veel. Vandaar deze oproep ;)
 
tja voor die ene keer dat ik mijn vering instel vind ik dat ruim voldoende ;)
die het natuurlijk wel met beleid :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan