Haantje groet u

Haantje

MF veteraan
6 jun 2004
2.005
0
Hoorn (Noord Holland)
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op het forum :9
Ik heet Sander en ben 18 jaar.
Ik reed schakelbrommer :] maar dat is nu een RS125:D
gr Sander

*foto is schakelbrommer die ik HAD :9~ ja ja die kunnen ook mooi zijn he :9

Bijlage: rs22 jp.JPG

Laatst bewerkt:
89417

Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever :(

Welkom *D

Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever Off-topic gezever :(

:?

Kun je nu nou even stoppen..... B|

Thnx voor de wel leuke reacties en ik heb mn schakelbrommer paar daagjes geleden verkocht ;( maar ja er komt wel weer wat leuks voor terug :9~ :)

heej welkom heb ook schakkel brommert gereden aprilia rs50 :)
toen naar een suzuki gs 500e :)
en sinds 1 weekje een Suzuki GSX-R 1100 W

en ik heb men RS je nog steeds :) jeugd sentiment :]

Gixxer Superbike

Terug
Bovenaan Onderaan