Haarlemmermeerders LET OP!!!!!!!!!!!

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Heren coureurs let even goed op de aankomende tijd, zag vandaag oom agent keurig op patrouille met zijn 2tjes op burgerfietsen.
1 maal een donkerblauwe gsx750f van suzuki
1 maal een vstrom zwart grijs
allebei hadden de antenne heel subtiel achterop de motor zitten en laten ze nu allebei precies dezelfde topkoffer achterop de motoren hebben.
was net te laat met de kentekens te noteren, maar ja een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!
 
Helaas nog steesd geen acties om de OORZAKEN een keer weg te halen. We blijven symtomen bestrijden -O-

edit: oh ja! Bedankt! :}
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de waarschuwing. Ik vermoedt wel dat ze kleine overtredingen (snelheidsdingetjes) door de vingers zullen zien gezien ze het liefst 'undercover' willen blijven.

Hopelijk pikken ze als motorrijders juist de blikkers, die geen richting aangeven tenzij ze wit-blauw-rood gestreepte voertuigen zien rijden, eruit.
 
Helaas nog steeds geen acties om de OORZAKEN een keer weg te halen. We blijven symtomen bestrijden -O-

edit: oh ja! Bedankt! :}

Realiseer je je dat je daar mogelijk ook jezelf mee kunt bedoelen als je van het type notoir en chronisch "te hardrijder bent die alle regels aan zijn laars lapt".











;) Let op ik zeg "als je bent" en niet "dat je het bent!" ;)
 
Heren coureurs let even goed op de aankomende tijd, zag vandaag oom agent keurig op patrouille met zijn 2tjes op burgerfietsen.
1 maal een donkerblauwe gsx750f van suzuki
1 maal een vstrom zwart grijs
allebei hadden de antenne heel subtiel achterop de motor zitten en laten ze nu allebei precies dezelfde topkoffer achterop de motoren hebben.
was net te laat met de kentekens te noteren, maar ja een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!

Je ziet spoken !!!!
Let even op de kleding als je denkt dat het dienders zijn.
Zij dragen voorgeschreven (arbo) kleding.
Ik heb ze ook gezien en het zijn zeker geen dienders.

:N

ps: en ik kan het weten
 
Dan vraag ik me af wie er nog meer kentekens na mag trekken met HB (hoofdbureau)
stond er naast terwijl ze het kenteken opvroegen van een of ander gaar opeltje wat voor ze stond. Was allang blij dat ze mij niet moesten hebben aangezien de xt600 met open laser duo-tech toch wel erg enthousiaste geluidjes aan het maken was
 
Dan vraag ik me af wie er nog meer kentekens na mag trekken met HB (hoofdbureau)
stond er naast terwijl ze het kenteken opvroegen van een of ander gaar opeltje wat voor ze stond. Was allang blij dat ze mij niet moesten hebben aangezien de xt600 met open laser duo-tech toch wel erg enthousiaste geluidjes aan het maken was


Bedankt voor de tip. Moet elke dag Haarlem-Hoofddorp-Haarlem pendelen. Zit helaas wel elke dag in koekblik. |(

Maar ik zal m'n ogen openhouden en ik heb een digi camera in de auto. Mocht ik ze tegen komen zal ik een fotootje maken. :Y
 
Je ziet spoken !!!!
Let even op de kleding als je denkt dat het dienders zijn.
Zij dragen voorgeschreven (arbo) kleding.
Ik heb ze ook gezien en het zijn zeker geen dienders.

:N

ps: en ik kan het weten


Ik en Pogostick en sollex zijn ook een x tot minder hard rijden gezet op iemand door een cbr 600rr (hij wees naar zijn pistool en handboeien ding enzo)
En vervolgens knalt ie hem zelf wel naar de 200 B|

Het kan ook zijn dat ie ons waarschuwde voor controles, maar die hebben we verder niet meer gezien omdat we de eerste afslag namen
 
Bedankt voor de tip. Moet elke dag Haarlem-Hoofddorp-Haarlem pendelen. Zit helaas wel elke dag in koekblik. |(

Maar ik zal m'n ogen openhouden en ik heb een digi camera in de auto. Mocht ik ze tegen komen zal ik een fotootje maken. :Y


Ik doe het precies andersom......... ga je zwaaien naar me :? ik zit meestal in de auto maar ook vaak op de motort :W
 
Ik doe het precies andersom......... ga je zwaaien naar me :? ik zit meestal in de auto maar ook vaak op de motort :W


:W

Welke route rij je? Ik ga meestal over die nieuwe weg en neem op ring Hoofddorp de afslag Lijnden. Ik werk op de Wijkermeerstraat.

Zodra m'n arm weer genezen is zal ik ook weer op de motort komen. En dan gaan we zeker zwaaien.

P.s. Ik heb een MF stickert op de nummerbord van mijn koekblik. Dus je kan me al herkennen. (groene polo)
 
:W

Welke route rij je? Ik ga meestal over die nieuwe weg en neem op ring Hoofddorp de afslag Lijnden. Ik werk op de Wijkermeerstraat.

Zodra m'n arm weer genezen is zal ik ook weer op de motort komen. En dan gaan we zeker zwaaien.

P.s. Ik heb een MF stickert op de nummerbord van mijn koekblik. Dus je kan me al herkennen. (groene polo)

Ik kom vanaf Floriande de ring Hoofddorp oprijden (rode seat arosa of rode monster)

Met de auto ga ik over Heemstede, parkeer de auto in de Kamp.
met de motor pak ik 3 merenweg / Rottepolderplein

Ik hou je in de gaten :W
 
Heb ik je denk ik wel eens zien rijden, rij zelf op een naakte Fireblade (tourblade :) ) en heb van de zomer veel op een blauwe Transalp gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan