Haas aangereden

vroembert

MF nightmare
Crew
24 mrt 2003
29.502
14.533
Trotseer ik het koude weer, ga ik een stukje rijden. Trek ik ondanks de slechte grip op het asfalt het gas een keer flink open, steekt er opeens een of ander harig beest over. Ik remmen, te laat :X :o

Geschrokken rem ik verder af en keer om, je kan een gewond beestje nu eenmaal niet aan zijn lot overlaten. Nou wat ik toen aantrof tart elke verwachting. :o


Normaal gesproken denk ik hmm.... haas lekker, die kan de pan wel in, maar kan ik dat met deze haas wel maken om hem vakkundig te villen en in een lekkere hazepeper te veranderen :?


Wie weet raad.
full
 
Hmm sommige van die recepten lijken me heel lekker.. :9~
 
Dammn.... Weer iemand die op 1-April (tweede Paasdag) géén eieren gaat vinden :(
 
Trotseer ik het koude weer, ga ik een stukje rijden. Trek ik ondanks de slechte grip op het asfalt het gas een keer flink open, steekt er opeens een of ander harig beest over. Ik remmen, te laat :X :o

Geschrokken rem ik verder af en keer om, je kan een gewond beestje nu eenmaal niet aan zijn lot overlaten. Nou wat ik toen aantrof tart elke verwachting. :o


Normaal gesproken denk ik hmm.... haas lekker, die kan de pan wel in, maar kan ik dat met deze haas wel maken om hem vakkundig te villen en in een lekkere hazepeper te veranderen :?


Wie weet raad. [afbeelding]
Was je op de KTM vandaag? *O*
 
Ik reed op mijn oude VFR dromend van een KTM is dat ook goed :?
 
Nee, dat was MIJN haas en jij bent aansprakelijk.
Ik ga meteen zoeken naar jurisprudentie. :(
Bovendien zaten er nietjes in zijn oor. :( :( :(

Voor vage jurisprudentie pb mjike sjenk

Voor duidelijke jurisprudentie maar wel wat langdradig pb Jan B :+
 
Nee, dat was MIJN haas en jij bent aansprakelijk.
Ik ga meteen zoeken naar jurisprudentie. :(
Bovendien zaten er nietjes in zijn oor. :( :( :(


Dat is toch logisch die nietjes in het oor. Hoe moet anders het mandje met eieren bevestigd worden :?
 
Dan doe je dat arme beestje toch pijn als je de tape na de pasen van zijn vacht rukt :o
 
Enige tijd geleden was er zo'n haas die mijn kinderen aanviel!
We liepen gewoon in het bos waar een aanlijngebod was!

Tot ik met hem klaar was!!

klotehazen ook, overal poepen en opruimen ho maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan