Haastige spoed ... of hoe oude wijsheden ook vaak waarheden

beyond cool

MF veteraan
12 mrt 2004
43.448
2
Nijkerk
De zon schijnt, de dijk lonkt en ik rij met mijn hi-tech ingebouwde zonneklep uitgeklapt langs het water.

Aan het einde van de kronkelende weg voeg ik in op een voorrangsweg. Het grote gele gevaarte heb ik wel opgemerkt maar ik ben sneller.

Ik trek lekker door in z'n 2 tot 6000 toeren, kijk in de spiegel en tot mijn verbazing is die helemaal geel met een beetje zwart wat vaag op een radiator lijkt.

En nog geen seconde later die knal en de wereld bestaat heel even niet meer. Links, rechts, boven en onder blijken relatieve begrippen. Sleepwagen vs NTV: 1-0.

Het is vreemd hoe snel iemand kan denken. Bij de eerste klap op de helm denk ik "Poep, dat wordt een nieuwe helm".

Zo leer je weer hoe kwetsbaar je bent. Ik ben gered door mijn beschermende kledij en een enorme hoop dom geluk. Een gebroken enkel en 2 geknakte peesjes aan mijn linkerhand zijn het enige letsel.

Volgende keer toch maar 43 seconden later thuis. Haastige spoed komt voor de val.
 
het is geel en als het in je oog komt doet het zeer...een sleepwagen *O*




dat was wel een flinke inschattings fout als je tijdens het optrekken nog geraakt word door die truck :/ gelukkig ben je niet over reden ofzo *D

sterkte met het herstel iig :Y
 
Laatst bewerkt:
Tsss, die gasten doen echt alles om klanten te krijgen... ;)



Sterkte man!
 
Wtf echt kut voor je hoor..

Maar een sleepwagen over het hoofd zien?????? En dan zeggen ze dat blikkers niet uit hun doppen kijken :X
 
Een sleepwagen over het hoofd zien?
Kan gebeuren. Ik heb in Londen een paar jaar geleden een dubbeldekker over het hoofd gezien. Gelukkig zag de buschauffeur mij wel.
Hoe relatief de dingen zijn.
Ts: beterschap gewenst.
 
je kunt er zelf wel een beetje de humor van inzien dus :P

ik ook :')

sorry lag dubbel om je beschrijving.

gelukkig kun je het na vertellen O-)
 
De zon schijnt, de dijk lonkt en ik rij met mijn hi-tech ingebouwde zonneklep uitgeklapt langs het water.

Aan het einde van de kronkelende weg voeg ik in op een voorrangsweg. Het grote gele gevaarte heb ik wel opgemerkt maar ik ben sneller.

Ik trek lekker door in z'n 2 tot 6000 toeren, kijk in de spiegel en tot mijn verbazing is die helemaal geel met een beetje zwart wat vaag op een radiator lijkt.

En nog geen seconde later die knal en de wereld bestaat heel even niet meer. Links, rechts, boven en onder blijken relatieve begrippen. Sleepwagen vs NTV: 1-0.

Het is vreemd hoe snel iemand kan denken. Bij de eerste klap op de helm denk ik "Poep, dat wordt een nieuwe helm".

Zo leer je weer hoe kwetsbaar je bent. Ik ben gered door mijn beschermende kledij en een enorme hoop dom geluk. Een gebroken enkel en 2 geknakte peesjes aan mijn linkerhand zijn het enige letsel.

Volgende keer toch maar 43 seconden later thuis. Haastige spoed komt voor de val.
Gelukkig ben je niet te zwaar gehavend.

[moraalriddermodus aan]
Je hebt je manoeuvre niet goed uitgevoerd, en treft dan ook alléén zelf schuld.
[moraalriddermodus uit]
 
Ik ben toch wel een beetje benieuwd naar wat meer toelichting op het verhaal:

Je zag de sleepwagen in je spiegel maar toch besloot je hem er voor te schuiven?

Ik kijk met invoegen toch vaak wel 1 of 2x over mijn schouder.


Leon
 
Terug
Bovenaan Onderaan