Hachelijk moment Zondag 24 Maart

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
Ik reed rondjes gisteren op klaverblad Hoevelaken samen met een Duc 600ss (25kw).
Nemen we afslag apeldoorn, breekt het achterwiel uit :(
Dus rechtdoor, over plastic paaltje, stond net stil voor de bosjes.
Kheb dus de bike rechtop gehouden, maar met de rechterbeen een keertje op de grond gehad om de bike op te vangen, resultaat een verrotte knie...
Bij thuiskost heb ik efffe de bike nagekeken, geen schade :} .
Nu nog naar doctor en maar rusten met die knie :(
Zal voorlopig niet meer kunnen :] en das balen :(
Wou ik fff mededelen hiero.
 
Da's dus goed klote!
Gelukkig heeft je Duc geen schade :) en ik hoop dat je knie '( er weer snel bovenop is.
 
dat is eigenlijk niet zo leuk, net nu het "jachtseizoen" begint, hopenlijk valt alles mee. beterschap.


Wat mij tevens opvalt is dat dit forum , min of meer benut word als biechtstoel. Dit is een goed verschijnsel, motorrijders in spe, krijgen een veel beter idee van mogenlijke risico's fouten van een ander, of ongevallen zijn ook leerzaam, het maakt je wakker en allert.
 
Errug k*t, succes rmee. Ikzelf heb net n andere gekocht omdat degene waar ik 4 weken geleden mee onderuit ben gegaan te duur wordt om te repareren.
 
[me]Skoezie ging er bij Hoevelaken ook bijna af... '(
[/me]


Heb gelijk de kans gehad om het hard remmen in een bocht te perfectioneren :(
 
Kut voor je, maar blij dat het niet op Ressen of zo gebeurde (vangrails zijn niet fijn op zo'n moment).

Gebeurde zeker nadat we je in Vianen gezien hebben. In ieder geval is de motor nog heel en nu maar hopen dat je binnenkort weer kunt :] .
 
Balen zeg hee! :(

Hoe erg is de knie? Had je geen leren broek (met kneepads) aan?

Maar het kan erger, goede vriend van me reed dit weekend zijn Fireblade in de sloot...alleen aan de luchtbellen kon je nog zien waar 'ie lag :(

Koplamp brandde nog toen 'ie eruit getakeld werd, hehe!! Wel vrij veel schade, gelukkig geen waterslag gemaakt.
 
Balen zeg hee! :(

Hoe erg is de knie? Had je geen leren broek (met kneepads) aan?

Maar het kan erger, goede vriend van me reed dit weekend zijn Fireblade in de sloot...alleen aan de luchtbellen kon je nog zien waar 'ie lag :(

Koplamp brandde nog toen 'ie eruit getakeld werd, hehe!! Wel vrij veel schade, gelukkig geen waterslag gemaakt.
Met de knie is het klote, zit een grote zwelling op, dus maar koelen en pootje omhoog.
 
Beterschap gewenst! Gelukkig is je fiets oke.

Die 25kw Duc kwamen wij ook nog tegen trouwens, reed daar rondjes terwijl wij er ook waren, jammer dat we jou niet tegen zijn gekomen. :]
 
Beterschap gewenst! Gelukkig is je fiets oke.

Die 25kw Duc kwamen wij ook nog tegen trouwens, reed daar rondjes terwijl wij er ook waren, jammer dat we jou niet tegen zijn gekomen. :]

Ik had ook hoevelaken kunnen pakken maar ipv daarvan reed ik binnendoor langs het knooppunt en zo ff rondje west-gelderland gedaan. Kwam veel motorrijders tegen en zelfs choppers waren zo vriendelijk om te groeten 8-)

Maar 1 rondje klaverblad is leuk om een offroad (tenminste, met noppenbanden), daarna hoeft het van mij niet meer :)
 
maar je had dus geen kneepads op je broek...
wat ik alleen niet begrijp hoe kan het nou dat je achterkant uitbreekt?

was dat in de bocht bij het uitacceleren?
of bij het aansnijden van de bocht?
of ging je te plat?

leg uit in detail... :)
 
volgens mij helpen kneepads niet als je je poot uitsteekt om de fiets recht te houen. De klap komt dan op de onderkant van je voet en je onderbeen is dan zo vriendelijk om de klap ff door te geven aan je knie.

[edit] effe vergeten, jullie snelle jongens gaan zo plat dat je te dicht bij de grond zit om je poot te strekken... :z [/edit]

ofzo... :?


beterschap (mijn motto: fietsje = vervangbaar, body moet je heel leven mee doen)
 
Laatst bewerkt:
maar je had dus geen kneepads op je broek...
wat ik alleen niet begrijp hoe kan het nou dat je achterkant uitbreekt?

was dat in de bocht bij het uitacceleren?
of bij het aansnijden van de bocht?
of ging je te plat?

leg uit in detail... :)
kom met 130 aangereden op de bocht, remmen en terug naar 2, en tjoep achterkant breekt weg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan