Haga-san

The story of his life helaas

Als je in punten gaat tellen wel ja :') ,maar als mr nitro zijn dag had reed ie hele startvelden op een hoop, incl X maal wereldkampioenen })
Hij is/was geen strateeg en kende alleen maar aan/uit,maar ik,en vele met mij,hebben veel genoten van zijn optredens in de racerij 8-)
 
Noriyuki Haga kann es noch: Podestplatz in Suzuka!/Superbike-WM SPEEDWEEK

full
 
Nori was vorig weekend nog 3de en 5de op de kleine Gixxer op Suzuka in het Aziatisch Supersport 600 kampioenschap. Gaat gelukkig de goede kant op. Ga al z'n stints live kijken op Eurosport.
 
Ik denk dat wij de enigste 2 zijn die nitro nori nog een warm hart toe dragen :')

Dus laten we er 1 drinken op onze held :) *O* *O* *O* *O*


Er zijn er wel wat meer die het mooi vinden om Haga nog te zien rijden hoor. Vaak genoeg voorbij zien komen op zowel Assen als de Nurburgring. Evenals Bayliss en andere helden uit die periode :Y :}
 
Laatst bewerkt:
Er zijn er wel wat meer die het mooi vinden om Haga nog te zien rijden hoor. Vaak genoeg voorbij zien komen op zowel Assen als de Nurburgring. Evenals Bayliss en andere helden uit die periode :Y :}


Hier nog één die Haga graag zie rijden en heeft zien rijden. Race 1, 2009 op Assen in de laatste ronden tegen Ben Spies :} . Prachtig gevecht!!, ik was er live bij. Was zoiezo een mooi en goed jaar voor Haga. Door een blessure dat jaar uiteindelijk toch geen wereld titiel. Wat deze Man toch eigenlijk wel verdiend.
 
Assen was mooi :Y ,toen ik in,ik dacht 1998 het circuit op kwam gonsde het van de verhalen van een zekere japaner die zijn naam met zijn achterband op de baan zette.
Sinds die tijd ben ik haga altijd blijven volgen :P

Deze wedstrijd staat voor altijd in mijn geheugen gegrift

Geen van beide wist van opgeven :P ,noch nori noch troy })

Bayliss heeft zich wel eens laten ontvallen dat haga 1 van de weinige was waar ie bij in het achterwiel durfde te kruipen die 2 reden op dezelfde vierkante meter :P zoals het filmpe wel aantoond :)

Weinige weten zich idd nog te herinneren dat nori in 2009 zijn fiets in zijn nek kreeg op donington en door de opgelopen blessure veel punten verloor :')
 
Laatst bewerkt:
:}

14160066457_6411b78f8a_h.jpg


spectaculaire rijder ... jammer dat ie het nooit tot een wereldtitel heeft geschopt. Het jaar met het "dopingschandaal"( één of ander middeltje in een vetverbrander/dieetpil geloof ik ) was ie er zo dicht bij -O-
 
oke dus jellinghausstraat 34 ,als ik je er niet aantref ga ik door naar jellinghausstraat 41 })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan