Hagel !!

Dr.Dead

MF'er
26 dec 2004
185
0
Delft
Nog ff en de motor kan weer in de motor stalling...
voor de sneeuw en hagel...

Regio Den Haag

Of ben ik nu wel erg negatief? ;)
 
Lekker vaag allemaal...

Maar waar het op neer komt is dat ik liever een lekker zonnetje heb om te rijden dan hagel...zoals het hier net deed...
 
Ik heb het liever rond de 20 graden, deels bewolkt en een licht fris windje voor als je bij het stoplicht staat :+
 
ach je kan best door hagel rijden hoor... je moet alleen niet zoals ik met 200 km/h door de hagel rijden om uit de bui te rijden.

dat resulteerde dus in blauwe plekken en bloeduitstortingen op me armen en blauwe plekken op me borst en benen.


dat was dus geen succes :+
 
ach je kan best door hagel rijden hoor... je moet alleen niet zoals ik met 200 km/h door de hagel rijden om uit de bui te rijden.

dat resulteerde dus in blauwe plekken en bloeduitstortingen op me armen en blauwe plekken op me borst en benen.


dat was dus geen succes :+


was het dat waard?
ik bedoel heb je het ook gehaald? _O- :+
 
Nog ff en de motor kan weer in de motor stalling...
voor de sneeuw en hagel...

Regio Den Haag

Of ben ik nu wel erg negatief? ;)
:Y
full

Begin maart, uurtje na thuiskoms O-)

 
Gisteren reed ik vanaf een klant in Den Bosch even naar een klant in Zaltbommel, klein stukje A2 dus (15 km?), en omdat ik iets te laat was had ik het gas er fors op. Ik kwam in een dichte bui terecht die me toch zeer deed door m'n jas heen zeg! 160 aan houden was geen optie, helemaal terug onder de 100. Ik denk dat dat inderdaad hagel was. Hallo weergoden het is nog augustus hoor!

Ach ik denk maar zo: wat nu valt, valt tenminste het weekend 23/24 september niet want dan is er natuurlijk Hèt MF Motorweekend 2006 topic
 
90% van de leden van dit forum rijdt het hele jaar door....., toch? :9
Ik rijd het hele jaar door, behalve als de sneeuw nog op de wegen ligt en als het geijzeld heeft.
Voor de rest moet de motor niet zeuren, had ie maar geen motor moeten worden.
(Dit is overigens mijn vorige motor)

motorinsneeuwiq8.jpg
 
Regen is heerlijk!! dan hoef ik mn brik niet te poetsen _O-

En tja hagel..dat is meer voor het echt vastzittende vuil :Y

Maar serieus, Het lekkerste rijden vind ik tussen de 5 en 20 graden. Een beetje wind is nooit weg, vooral bij het stilstaan :Y

En of de motor weer de stalling in kan? nope het is een brik en dat brik moet rijden!! door weer en wind :P

succes,

Stan
 
Tja hagel wind en regen. Ik kwam het allemaal tegen afgelopen maandag richting Eindhoven, Zelf maakt het me niet zoveel uit maar koekblikkers die dicht achter je rijden zijn echt K*T, snappen die niet dat het levensgevaarlijk is( behalve het weer alleen al ) ??
Nou ja ik probeer eigenlijk altijd wel te rijden. Moet ik wel bij vertellen dat ik wat hachelijke momenten heb beleefd bij op en afritten, tja slakkegangetje ivm gladheid en gefrusteerde koekblikkers enz.Tis niet anders, ik moet eerlijkheids halve toegeven dat ik me wel aanpas qua snelheid enz, maar ja die medeweggebruikers willen niet altijd meeleven.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan