Hai ben nieuw

full


:W



haai-shark.jpg

;)
 
Laatst bewerkt:
hai allemaal.
ik kom uit zutphen. 3 nov examen theorie. heb geen motor maar wil wel een duc 748 of
een kawa trouwens honda cbr is ook leuk aangezien een duc wel wat centjes kost.
 
Mopje dan maar:


Een blondje komt de garage binnen en vraagt de garagehouder of hij een ”ZevenHonderdenTien” heeft. De garagehouder staat perplex en vraagt haar: ”Wat is dat?”

Zij antwoordt, ”Je weet wel, dat kleine ding juist in het midden van de motor, ik heb het verloren en moet het dus vervangen. Ik heb nooit anders geweten dan dat het daar was.”

De garagehouder, nog niets wijzer, geeft de dame een blad papier en een potlood en vraagt haar te tekenen hoe dat ding er uit ziet. Zij tekent vervolgens een cirkel met in het midden 710.

De garagehouder neemt het blondje dan maar mee naar de eerste de beste auto, opent de motorkap en vraagt haar: ”Heeft deze auto ook een ZevenHonderdenTien?” Het blondje zegt en wijst: ”Maar natuurlijk, hij zit dáár toch”.

710.jpg
 
Mopje dan maar:


Een blondje komt de garage binnen en vraagt de garagehouder of hij een ”ZevenHonderdenTien” heeft. De garagehouder staat perplex en vraagt haar: ”Wat is dat?”

Zij antwoordt, ”Je weet wel, dat kleine ding juist in het midden van de motor, ik heb het verloren en moet het dus vervangen. Ik heb nooit anders geweten dan dat het daar was.”

De garagehouder, nog niets wijzer, geeft de dame een blad papier en een potlood en vraagt haar te tekenen hoe dat ding er uit ziet. Zij tekent vervolgens een cirkel met in het midden 710.

De garagehouder neemt het blondje dan maar mee naar de eerste de beste auto, opent de motorkap en vraagt haar: ”Heeft deze auto ook een ZevenHonderdenTien?” Het blondje zegt en wijst: ”Maar natuurlijk, hij zit dáár toch”.

[http://www.agf.nl/nieuws/2009/1027/710.jpg (afbeelding)]

duurde 10 seconde maar toen had ik 'm _O-
 
mijn pak is zwart ...heb hem gekregen dus tjaaa maaaarals ie niet \bij mijn motor past dan verkoop ik hem gauw. MUETTE JIJ HEB OOK EEN 748?
 
Oh ja :+

welkom en een Ducati 748 is een prima beginnersfiets...
helemaal niet duur en lekker om mee te rijden.
Raad ik je meer aan dan die gevaarlijke Honda CBR :X
 
zwart is een perfecte keuze, kan op bijna alle kleuren motoren. Moet je wel witte laarzen onderdoen dat schijnt het tegenwoordig te zijn bij vrouwen :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan