Half kenteken onthouden na aanrijding...en nu??

P-W

Die hard MF'er
12 mrt 2007
714
0
Urk
Ik vanmorgen helemaal blij mijn nieuwe motor bij de monteur opgehaald, wordt je verd@#$#@me gelijk op je plaat gereden :(

Ik zou dus linksaf slaan een (parkeer) erf op, voeg netjes tegen de midden streep aan, knipperlichtje aan(ja naar links) kijk voor de zekerheid nog eens over mn schoudertje(had al gespiegelt), kan ik vol in de remmen omdat een of andere randdebiel mij nog eens ff met dik 50 in komt halen, kon hem net recht houden pakt die klootzak nog net ff mn voorband mee ;(

Dan lig je dus om |( ik flink balen, kijk naar de auto die stopt ik denk mooi, zal mn schat overeind zetten rijd die godverd#@%$@%$@% klootzak weer door.

Dus kenteken vanaf veraf onthouden, motor na 20 min eindelijk weer aan de praat gekregen, loopt niet meer fijn B|

Naar het politiebureau, komt het kenteken dus uit het midden van het land en het is een rode auto ipv een blauwe....

Ik weet dus een deel van het kenteken zeker maar ook een deel (de 2 middelste letters) heb ik "gegokt"

Maar dan moeten ze toch wel eigenaar kunnen vinden met zo iets kenteken en een blauwe auto op urk ??

Bedoel zoveel dezelfde kentekens zal je hier niet hebben in een dorp :P
 
Wat nu dus mijn vraag was...ben helemaal van streek :/

Is er op i-net geen zoekmachine dat je met niet complete kentekens kan zoeken ???
 
dat is zeker klote, wat een eikel zeg!!! :(

maar hij hoeft natuurlijk iet uit het zelfde dorp te komen

je kan proberen met het merk en type in combinatie met het deel van het kenteken wat je zeker weet de andere 2 cijfers te achterhalen op de site van de RDW.
het zal een heel gepuzzel worden maar het is iets.

ook even langs het politie bureau natuurlijk. als hij je geraakt heeft is het dus een aanrijding en dan door rijden is een misdrijf.
 
In de hectiek heb je misschien niet goed gezien wat voor type/merk het is maar dat zou ook moeten helpen bij de politie.
Wel klote voor je, wat denkt zo iemand dan ook terwijl jij al richting aangeeft er nog even omheen |(
 
Wat nu dus mijn vraag was...ben helemaal van streek :/

Is er op i-net geen zoekmachine dat je met niet complete kentekens kan zoeken ???


Dat is klote voor je, snap het goed dat je van streek bent, sterkte gewenst.
Plaats hier het gedeelte van het kenteken kunnen we jou misschien helpen.
 
Wat nu dus mijn vraag was...ben helemaal van streek :/

Is er op i-net geen zoekmachine dat je met niet complete kentekens kan zoeken ???

Als je merk en type auto weet kun je het via de site van het RDW proberen

Als je dan alle letters afgaat hou je ongeveer 650 opties over (alleen als je zeker weet dat de eerste en laatste 2 cijfer/lettercombinaties goed zijn.

En dan nog zou het kunnen dat er 2 blauwe opel astra's zijn met bijv. RD-KL-34 en RD-PR-34.
 
Denk zelf dat het een blauwe, nissan almere was maar ja ik ben geen ster in auto merken |(

Maarja ik heb het kenteken HN-TF-50 volgens mij gezien maar zit nu al op de site van het rdw te kijken maar kan er niets van maken waarbij ik op een blauwe auto uitkom.
 
-O- -O- -O-

toch ff terug naar het politieburo en alle info die je _zeker_ weet doorgeven. met merk, type en gedeeltelijk kenteken kunnen zij volgens mij zoeken in de RDW database...

sterkte..
 
Denk zelf dat het een blauwe, nissan almere was maar ja ik ben geen ster in auto merken |(

Maarja ik heb het kenteken HN-TF-50 volgens mij gezien maar zit nu al op de site van het rdw te kijken maar kan er niets van maken waarbij ik op een blauwe auto uitkom.
Kleur kan altijd wijzigen natuurlijk, zonder dat het kentekenbewijs wordt aangepast.
Zou de auto ook geen (klein beetje) schade hebben?
:] Rubber (van de band) streept lekker.....
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zal het enigste zijn wat hij voor schade heeft....maar een streep rubber is ook heel gemakkelijk weg te vegen B|

Heb nu zoon dubbel gevoel....niet moeten remmen was dus op de motorkap geklapt, had hij niet door kunnen rijden :P nadeel motor total-loss

Nu vol in de ankers en alleen mn bandje geraakt vanuit "stilstand" omgevallen, je kan alles zelf betalen maar schade valt gelukkig REUZE mee.

Maar ja net nieuwe fiets en dan gelijk dit :X en een grote deuk in mn ego natuurlijk B|
 
Wel getuigen maar niemand had naar het kenteken gekeken omdat ze allemaal om mij heen stonden |(

En die kwam ook niet verder als uuuu un blauwe auto was ut toch |(

Voor de rest wel een lieve man :+ hoefde ik niet alleen men motor weer op haar pootjes te zetten :9
 
Als je hier eens precies verteld waar en hoe laat alles gebeurde dan zijn er misschien wel mensen die je kunnen helpen.
 
Wel het is op urk gebeurt, om half 1 (kan er 5 minuten naast zitten)

Voor het adres de reede 10

Fototje ter verduidelijking.
y1p2qj1eYTdY8DlD1mMZM4X3ELJNJmsJnsMl6wB7faVEHcEvk-C6lQWfUbWBA13dRnGPMhaLVP0LSE


Mn tante en mn moeder zijn ook al rond wezen rijden, maar dan denk je een dorpje maar dan staan daar echt ziekelijk veel auto's in zoon gehucht :S
 
Wel het is op urk gebeurt, om half 1 (kan er 5 minuten naast zitten)

Voor het adres de reede 10

Fototje ter verduidelijking.[afbeelding]

Mn tante en mn moeder zijn ook al rond wezen rijden, maar dan denk je een dorpje maar dan staan daar echt ziekelijk veel auto's in zoon gehucht :S

ander linkje van de foto?
ik meen trouwens ook de politie via het RDW,zoals hierboven genoemd, gewoon kan zoeken op kleur,type,merk van auto en daarbij het (deel van het) kentekenplaat.

good luck
 
ander linkje van de foto?
ik meen trouwens ook de politie via het RDW,zoals hierboven genoemd, gewoon kan zoeken op kleur,type,merk van auto en daarbij het (deel van het) kentekenplaat.

good luck



Nee....ik zie de foto gewoon in mijn post :?
 
Aangifte + getuigen = waarborgfonds :)

Zonder rechtbijstand kom je nog nergens, ook waarborgfonds vind het niet leuk om uit te betalen dus hun zullen alles eraan doen om er onderuit te komen. Heb hetzelfde gehad, ook aanrijding en een dader die doorreed, heb maar meteen rechtbijstand aangevraagt voor paar euro meer per maand aan verzekering.
 
De politie kan idd bij het RDW een zoekvraag uitzetten met alleen delen van een kenteken e/o kleur/ merk maar dat gebeurd alleen voor de wat zwaardere zaken, niet voor relatief eenvoudige aanrijdingen.

Kentekens onthouden lijkt makkelijk, maar is echt erg moeilijk, zeker als je dat niet dagelijks doet en plots in een stressige situatie het wel moet doen. Het is echt maar zelden dat getuigen een juist kenteken weten door te geven, ook al zijn ze zelf 100% ervan overtuigd dat ze het goede kenteken hebben onthouden.
 
Buiten dat ik het buitengewoon klote vind voor de TS en dat ik zelf nooit iemand op een dergelijk moment in zal halen...

Vraag ik me eigenlijk af of die auto niet in principe voorrang had. Aangezien TS afsloeg en auto rechtdoor ging, bedoel ik dan. Kan iemand (Baksteen?) hier licht op werpen?

Let wel: ik zeg niet dat de TS anders had moeten handelen, of dat het zijn schuld was, maar ik vraag het me gewoon af. De automobilist lijkt me sowieso strafbaar i.v.m. doorrijden na een ongeluk met schade.
 
Buiten dat ik het buitengewoon klote vind voor de TS en dat ik zelf nooit iemand op een dergelijk moment in zal halen...

Vraag ik me eigenlijk af of die auto niet in principe voorrang had. Aangezien TS afsloeg en auto rechtdoor ging, bedoel ik dan. Kan iemand (Baksteen?) hier licht op werpen?

Let wel: ik zeg niet dat de TS anders had moeten handelen, of dat het zijn schuld was, maar ik vraag het me gewoon af. De automobilist lijkt me sowieso strafbaar i.v.m. doorrijden na een ongeluk met schade.
Als je naar links voorgesorteerd staat, heeft dan een auto die je inhaalt voorrang....??? :]
 
Laatst bewerkt:
Als je naar links voorgesorteerd staat, heeft dan een auto die je inhaalt voorrang....??? :]

Keurige samenvatting, Oudje. Vond mijn eigen verhaal al duidelijk, maar de kernachtige zin waarin jij mijn vraag samenvat, getuigt toch wel van een haast bovenmenselijke eloquentie.



Oftewel: da's geen antwoord. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan