Waar denk je dat die sims voor zijn?Wonderlijk dat een fabriek geproduceerd ding zo kan afwijken
Niet voor dat giet stuk, dat maakt bmw op de 100e nauwkeurig .......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar denk je dat die sims voor zijn?Wonderlijk dat een fabriek geproduceerd ding zo kan afwijken
Dat verbaast mij ook.
Is jouw schuifmaat van elastiek?
Ook niet voor een lager dat misschien afwijkt .Waar denk je dat die sims voor zijn?
Niet voor dat giet stuk, dat maakt bmw op de 100e nauwkeurig .......
Niet wat mij geleerd is.Ook niet voor een lager dat misschien afwijkt .
Maar de sims zijn er om het kroonwiel en pion wiel op elkaar uit te simmen daar in alles wat bewerkt word , toleranties zijn en de tandwielen wel bijna perfect in elkaar moeten grijpen
Nee, niet deze shims. Deze zijn om voorspanning op het conische rollager te zetten. De shim die jij bedoeld zit tussen het conische lager en het kroonwiel , en tussen het pignonwiel.Ook niet voor een lager dat misschien afwijkt .
Maar de sims zijn er om het kroonwiel en pion wiel op elkaar uit te simmen daar in alles wat bewerkt word , toleranties zijn en de tandwielen wel bijna perfect in elkaar moeten grijpen
Als het lager ook axiaal kan bewegen zou dat ook een oplossing zijn ofzit ik er helemaal naast ?Donderdag is de motor afgeleverd bij AFS. Heel handig van de ANWB dat ik 's morgens een berichtje krijg dat hij wordt opgeladen in Leipzig en als ik om vijf uur bij Frank voor de deur sta blijkt hij al geleverd te zijn. Frank wist dus van niets, er staat ineens een Hongaarse chauffeur voor de deur met een zijspan zonder dat hij wist waarom en van wie dat ding was.
Ik heb net de klok open gepeld. En inderdaad, een kopie van voorgaande foto. kogels geschaafd en de kooi helemaal aan brokken.