Halflive kan het niet laten

de rechter is te doen, dat is niet zo'n moeilijke, voor solo moet hij alleen netjes TIG gelast worden.
De linker heb ik nooit goed bestudeerd, daar durf ik zo niets over te zeggen.
moet je ze zelf geel schilderen. :j

\[edit] ik heb genoeg informatie gevonden, ook links is zelf te maken: 4mm st52

kan, mits ware grote tekeningetje aan geleverd, nu ook plasma snijden van 1 tot 25 mm.
en tig apparaat werkt ook

Dus lets go bouw a zijspan
 
de rechter is te doen, dat is niet zo'n moeilijke, voor solo moet hij alleen netjes TIG gelast worden.
De linker heb ik nooit goed bestudeerd, daar durf ik zo niets over te zeggen.
moet je ze zelf geel schilderen. :j

\[edit] ik heb genoeg informatie gevonden, ook links is zelf te maken: 4mm st52


Als je het zou kunnen maken zou ik enorm blij zijn. :Y
Misschien een idee om er meer te maken en de rest op MP te gooien.
 
Tsss linkse rakker :+

Ik heb een kennis met een tweeklepper waar een Jupiter span los naast staat, mocht je foto's nodig hebben dan kan ik misschien wel wat regelen. :)
thanks, dit geeft een goed beeld.
Het lijkt op het /5 frame dat hond in't bakkie ook heeft.
ik kan pas een plan maken als ik het zijspanframe naast de /6 geplaatst heeft, ik was niet van plan zo'n lus achterin te maken.
 
Ik heb een hulpframe liggen voor een /6, en deze is over O-)
mwwhhaaa.
als je nu eens via mail of PB een prijs roept krijg ik hier thuis misschien wel budget. u heeft een PB van mij.
dan moet je hier nog een beschrijving maken, er zijn namelijk een hoop verschillende hulpframes.
ik wil eigenlijk zelf een Peikert variant maken:

full
 
Laatst bewerkt:
vanmorgen met Dun Broajur afgesproken in Utrecht.
Ik heb hier nu een Harde bak staan *O* *O*
Natuurlijk nog met wat schuur en plamuurwerk, maar zonder laswerk :} dat geeft niets, hij is nu zwart, en de nieuwe combi moet wit worden O-)
Dun heeft ook gelijk rompjes voor me gemaakt om een stoeltje te maken. keurig klassiek met een beuken frame en singels. nu moet ik dat alleen nog bekleden. Misschien dat ik het zelf aanpak, maar het wordt vast mooier als ik het aan Hawk gt uitbesteed.

al met al, weer een stapje dichterbij.
 
vanmorgen met Dun Broajur afgesproken in Utrecht.
Ik heb hier nu een Harde bak staan *O* *O*
Natuurlijk nog met wat schuur en plamuurwerk, maar zonder laswerk :} dat geeft niets, hij is nu zwart, en de nieuwe combi moet wit worden O-)
Dun heeft ook gelijk rompjes voor me gemaakt om een stoeltje te maken. keurig klassiek met een beuken frame en singels. nu moet ik dat alleen nog bekleden. Misschien dat ik het zelf aanpak, maar het wordt vast mooier als ik het aan Hawk gt uitbesteed.

al met al, weer een stapje dichterbij.
Hey ... en ik heb hier ook een bak staan ... en ook zonder laswerk ... erg lekker hahaha ... thnxx man! :}

Mooi dat je er blij mee bent ... m'n pa is ook gelukkig dat er weer ruimte in z'n schuur is hahaha. ;)
 
Ja mooi man, daar kwam ik zo maar achter toen ik op m'n werk een folder zag hangen. M'n keuze ging toch al naar die kant en nu mag je 3 keer raden waar m'n stem heen gaat. Suc6 of 8 (8 is namelijk mijn geluksgetal)

Groetjes, Cis
halflive zegt:

mijn dank is groot :} maar het is lijst 4 nummer 4, dat is ook samen 8 *O*
Je hebt de kleur van je haar in ieder geval mee ;-).
ik doe er toch een rood petje overheen :Y
 
Laatst bewerkt:
ten eerste: als geheugensteuntje voor mezelf: tectyl 190 daar wil ik de binnenkant van de bak mee coaten. eigenlijk was ik op zoek naar bedliner, maar dit lijkt me een goed alternatief. daf400, bedankt voor de tip :}
 
ten eerste: als geheugensteuntje voor mezelf: tectyl 190 daar wil ik de binnenkant van de bak mee coaten. eigenlijk was ik op zoek naar bedliner, maar dit lijkt me een goed alternatief. daf400, bedankt voor de tip :}

Word die zooi niet plakkerig als het warm word ? Is hammerite niks voor je , nadeel is wel dat hammerite niet tegen benzine kan maar daar heb je in de bak niet zo een last van :)
 
Dat plakkerige moet ik nog even naar informeren. ideaal is bedliner, dat is een soort rubberachtige laag die achterin pick up trucks aangebracht wordt. bedliner is duur en waarschijnlijk in Nederland niet te krijgen. tectyl 190 is een soort body coating, en overschilderbaar.

maar nu de plaatjes van mijn nieuwe bak *O* *O*

neus.jpg


alle roest, alleen verdwenen plamuur en oppervlakte roest
roest.jpg


Mooi stoeltje :}
stoeltje.jpg


en het belangrijkste..............geen streetview *O* *O*
voeten.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan