Halleu

TimS

Rookie
13 okt 2009
7
0
ZH
Na een tijdje lurken heb ik toch maar besloten om te registeren.

Ik ben Tim, 19 jaar en sinds een klein jaartje wil ik mijn motorrijbewijs halen. Ik zit nog te twijfelen of ik een jaartje moet wachten, als ik nu begin met lessen ben ik al bijna 20 als ik mijn rijbewijs heb en tenzij ik ik een baan aangeboden krijg waarmee ik 100 euro per uur verdien zal ik dan niet meteen een motor kunnen kopen. Als ik begin met lessen net voor ik 21 word, zit ik ook niet vast aan de 25kw regeling. Het duurt misschien dus nog een tijdje voor ik mag rijden, maar vantevoren een beetje rondkijken kan denk ik geen kwaad :)
 
Laatst bewerkt:
full


Welkom op het MF Tim !!!!

full


full
 
Welkom :Y

Enneuh... zo'n 25 KW rijbewijs is nog helemaal niet zo'n straf, hoor (zegt hij die vanwege z'n leeftijd en rijbewijsbezit nooit aan die regels heeft hoeven voldoen :+ ) .
Ken echter wel diverse personen die er wél mee te maken hebben en die rijden net zo vlot mee als de rest tijdens wat ritjes.

Vanaf 2012 gaat ook de huidige 25KW regeling volledig op de schop, trouwens. http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onderwerpen/vervoermiddelen/motor/rijbewijs/110_europees_motorrijbewijs/ (<b>&gt;&gt;</b> klikje <b>&lt;&lt;</b>)

2012 klinkt nog ver weg .... Maar over iets meer dan twee jaar is het al zover :+
 
Laatst bewerkt:
Het gaat me niet echt om de snelheid, meer om het aanbod van motoren. Ik hoef als eerste motor echt niet meteen een motor waarmee ik na 2 seconden met 100 km/u de berm mee in kan rijden. 25kw motoren zijn er gewoon veel minder van en er is vrij veel vraag naar goedkope 25kw motoren, lasting om een goede motor voor een redelijke prijs te vinden dus.

EDIT: En bijna vergeten: bedankt voor het warme onthaal :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan