Hallo allemaal...ik zal me een voorstellen

Albèrt R1

MF veteraan
24 jun 2006
1.043
0
Amersfoort
Ik ben Albèrt en woonachtig in Amersfoort.
Ik ben inmiddels alweer 32 jaar, bijna een jaar getrouwd en ben sinds 7 maart papa geworden van een heerlijke en gezonde zoon die luisterd naar de naam Melvin.

Ik lees hier alweer een tijdje mee en vond het wel een keer tijd om mezelf maar eens aan te melden.
Kan je af en toe ook nog eens van je laten horen :)

Ik rij sinds mijn 18de jaar motor en heb in het begin altijd op de motor van me vader gereden.
Begon gelijk goed want toen had hij nog een Yamaha V-Max :)
Maar ook papa werd een jaartje ouder en kocht een Harley....niet mijn smaak maar ach, het was gratis dus sprong ik daar ook maar op })

Helaas is me vader veels te vroeg overleden en daardoor kreeg ik zijn Harley...ik heb er toen nog een half jaar op gereden en heb de motor ingeruild voor een Aprilia RSV Mille.
3 jaar op gestuurd en toen een andere Mille gekocht uit 2001.
Daar heb ik bijna 2 jaar mee gereden en sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van

appier1.JPG


Yamaha R1 uit 2004 (beetje brakke foto maar beter iets dan niets)

Uiteraard gisteren de hele dag gestuurd en :} wat een machine :9~

Verder heb ik nog wat circuitdagen gemaakt met de Mille en sta ik ingeschreven bij de Superbike School op 23 Aug. te Zandvoort.

Op 4 wielen heb ik nog 1 compleet seizoen meegereden met de Dutch Supercar Challenge en daar tevens kampioen mee geworden en de klasse sport.

Met deze auto

Priemsmoel.JPG


Als jullie nog meer willen weten van me dan lees ik het wel :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan