Hallo allemaal!

Master-D

MF veteraan
3 jul 2006
1.577
0
Arnhem
Dag beste Motor-Forummers,

Al een tijd ben ik een regelmatige bezoeker van het Motor-Forum en omdat ik toch altijd met veel plezier lees wat er hier allemaal wordt geschreven vond ik het tijd worden om me even voor te stellen.
Bij deze:
Ik ben een 24-jarige, bijna afgestudeerde, nog motorrijles hebbende, motorlover.
Ongeveer twee maanden geleden ben ik begonnen met rijlessen en ik heb ondertussen de theorie en de voertuigbeheersingstest gehaald. 27 juli is voor mij de grote dag dat ik officieel plaats mag nemen op mijn eigen motor, want die heb ik namelijk al :)
Ongeveer een maand geleden kreeg ik een mooi aanbod om een Yamaha FZ 750 te kopen die nog maar 26.000km had gereden en er splinternieuw uitzag en ook reed alsof 'ie splinternieuw was. Gelijk maar gekocht dus en ik heb er voorlopig nog zeker geen spijt van.
Ik moet toegeven, ik heb er al een paar testrondjes op gereden, maar hoe kan het ook anders met een nieuwe motor... Nu nog ff goed volhouden de aankomende 4 weekjes!

Gegroet en tot ziens op het forum,

Master-D
 
Van harte welkom op deze mooie zomer dag })

Hopelijk slaag je binnenkort, zodat je snel op je mooie :9~ bike kan gaan rijden,


Groetjes Kokkie
 
Terug
Bovenaan Onderaan