Hallo allemaal!

Razgrim

Rookie
22 aug 2017
1
0
Drunen
Ook ik ben (erg) nieuw; pas net m'n eerste motor rijles gehad. Als 40 jarige diende de situatie zich voor en heb deze meteen met beide handen aangegrepen. Een van de beste beslissingen ooit! :)

Ik heb nog een hoop voor de boeg voordat ik mijn motor-rijbewijs heb, maar ik ben natuurlijk (net als elke enthousiasteling) al goed aan het bekijken wat voor soort motor ik straks zou willen gaan rijden. Ik ben een enorme Honda fan vanwege de kwaliteit en betrouwbaarheid (heb ook een Honda auto). Ik wil de motor gaan gebruiken voor woon-werkverkeer en lekker rondrijden in het weekend. Ik wil er vooral NIET mee gaan racen, stunten of dat soort dingen; daar heb ik op m'n 40e totaal geen behoefte aan. Ik wil een "smooth" ride met een comfortabele zithouding, goede handling in de stad en goede wegligging op de snelweg.

Ik neig heel erg naar een 2004 of 2005 Honda CB900F Hornet vanwege de looks en al het bovenstaande. Maar ik sta zeker open voor tips en ervaringen.

Ik wou dit ergens anders op het forum posten, maar ik kon zo snel even niet vinden waar newbies zoals ik dit soort vragen kunnen stellen. Ik kan me voorstellen dat jullie ook niet zitten te wachten om elke keer deze zelfde soort vragen te beantwoorden in jullie eigen threads voor gevorderden. ;)

Alvast bedankt voor de info!
 
:W Razgrim
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan